Poster: niiicola
Nee, dat betekend gewoon: Ik ben een DJ
Poster: hoppie
en saskia, schiet eens op met je booth foto's
Poster: Lucalicious
ik heb deze week talentenjacht op?mijn school, en ik doe met een paar andere de techniek :D
we bouwen de hele grote gymzaal om tot een theater met proffessionele licht en geluids instalatie enzovoorts! super vet!
ben de komende week dus ff wat minder op djr...
Poster: niiicola
Weet iemand nog een rubriek voor een of andere presentatie over je leven? Ik heb deze:
1.?Familie
2.?Ratjes
3.?Vakantie
4.?Lievelingseten
5.?Hobby
6.?School
IK moet er 10
Poster: sher
even iets totaal anders dan dj'en.. (sorry alvast daarvoor)
maar ik ben voor een project opzoek naar websites waar word uitgelegd hoe je doosjes moet vouwen of templates daarvan..
en dan niet gewoon een vierkantje maar zoiets als dit..
KLIK
ook heb ik iemand eens een soort mesje zien gebruiken die je over papier trekt waardoor je een scheurlijn krijgt..
Iemand enig idee..?
bedankt alvast..
Poster: Bouncy
Iemand die m'n nieuwe avatar al heeft gezien?
Poster: justjustin
is die van jou...Werkt goed trouwens h?!
Poster: Bouncy
Nee, die is van pioneer!
Poster: justjustinPoster: Bouncy
Nee, die is van pioneer!
WTF dat is wel de meest slechte grap die ik in tijden heb gehoord
Het is alleen geen grap, volgens mij is dat het demo/test model van BamBamStudio.
Poster: qntr0lPoster: justjustinPoster: Bouncy
Nee, die is van pioneer!
Het is alleen geen grap, volgens mij is dat het demo/test model van BamBamStudio.
mmmm jammer hahahaha
Poster: Renzis
Zo Dj Jean heeft weer eens leuke uitspraken gedaan. Het blijft een figuur die vent! Lezen
Poster: justjustin
wat een held!
het blijft voor mij een cultfiguur...
Poster: RenzisHaha. Ik moest wel lachen.
Zo Dj Jean heeft weer eens leuke uitspraken gedaan. Het blijft een figuur die vent! Lezen
Poster: Winston
Vrije tijd
Vrienden
Plannen
Karakter
Krijg ik een prijsje?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.