Poster: Lucalicious
wtf? maar ja als iedereen lam is weten ze echt niet meer dat ze dat nummer al eens gehoord hebben
Poster: MaximDJ
Als ik lam ben valt me dat nog steeds op....Mijn vrienden dan weer niet...Beroepsmisvorming??
Poster: Dyno
Ik heb dankzij mijn optredens op blogTV.com een boeking voor volgend jaar IN ENGELAND!!!!
Op een festival dat dit jaar een pauze heeft (na 15 jaar) en vanaf volgend jaar weer terug is. YEY
Poster: Estacy
Mooie website h?? wat voor feest? de iets hardere stijlen? of toch house?
Poster: Snoey
ik draai zo vaak platen 2 keer op een avond, hangt gewoon van de avond af. Met principes maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf.
En in de omzet is niet te merken dat ik een slechte dj ben, omdat ik bepaalde platen dubbel of 3 keer draai.
Poster: Snoey
ik draai zo vaak platen 2 keer op een avond, hangt gewoon van de avond af. Met principes maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf.
En in de omzet is niet te merken dat ik een slechte dj ben, omdat ik bepaalde platen dubbel of 3 keer draai.
Poster: Saskia
De 2 cdj 1000 mk2?s staan hier mooi naast mijn reloop rmx 40 blackfire
Poster: Crazy
Vandaag moest ik met de drive-in draaien tijdens een voetbaltoernooi. Geloof het of niet, meteen 7 boekingen erbij!
Poster: Adrien1989
Jeej, weekend.
Poster: Crazy
Vandaag moest ik met de drive-in draaien tijdens een voetbaltoernooi. Geloof het of niet, meteen 7 boekingen erbij!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.