Poster: DJJS
Je lijkt m'n oma wel, die klaagt ook over alles.
Poster: djdolivieira
. Van de CDJ200 weet ik het niet. Nooit mee gewerkt.
Poster: Estacy
@ Nicolla
goedkoopste oplossing is een 3E 3.5mm naar RCA male met Audacity.
Poster: Winston
En mensen die op de beat meetikken op de CUE knop, om op het juiste moment het nummer te starten, mollen alleen maar de CUE knop.
Poster: niiicolaPoster: Estacy
@ Nicolla
goedkoopste oplossing is een 3E 3.5mm naar RCA male met Audacity.
Ik heb alleen een mic input op m'n laptop en die geeft een ongeloofelijke ruis!
geluidskaartje kopen dat ga ik nu ook doen
Poster: TimmyV
Kan jij een link naar mij sturen waar die nieuwe regelgeving uitgebreid staat? Kan het namelijk nergens duidelijk vinden.
Ik vind 390 euro een beetje overdreven veel geld, maar dat je nu praktijk krijgt vind ik perfect.
De meeste(niet iedereen) hebben totaal geen inzicht in het verkeer.?
Die vormen letterlijk een gevaar voor zichzelf en anderen.?
Ze denken er met een beetje theorie te zijn, maar een persoon op een brommer of scooter is nog kwetsbaarder dan een lief, klein, zacht, pluizig eendje midden op een kruispunt.
Ik weet niet precies wat de praktijk allemaal gaat inhouden.?
Of je ook daadwerkelijk net als met het praktijk gedeelte van de motor door de stad en omstreken rijdt is mij dus nog niet bekent.?
Volgens mij krijg je wel 4 praktijklessen in totaal.?
Even een voorbeeld van idioten op de weg:?
PIZZAKOERIERS.?
Wat een stel dwazen zijn dat zeg. Scheuren overal maar langs, geen knipperlicht, over de stoep als ze ergens niet langs kunnen.
Naast deze regelgeving mag je nu ook als 17 jarige beginnen aan je autorijbewijs.
Een soort van compensatie. Ze vinden het toch wel een beetje zielig dat ze dan 390 euro moeten betalen voor een bommerrijbewijs, dus naja weetje...halen we er gewoon een jaartje af bij het autorijbewijs.
Natuurlijk zijn hier wel strenge eisen aan verbonden.
Wel leuk is: Alcohol leeftijd willen ze naar 18 jaar gooien en de leeftijd voor een rijbewijs gooien ze naar beneden.?
Na weltruste DJR en ooja! De regelgeving is nog niet ingegaan
Poster: DJJS
Je lijkt m'n oma wel, die klaagt ook over alles.
Poster: DAW
Kijk eens op Tweakers.net hier vindt je erg veel info daarover.
Mij is geadviseerd om gewoon een 5400 er in te zetten in plaats van 7200. snelheidswinst was minimaal. Hogere toeren houd ook in meer stroomverbruik.
Zelf heb ik gekozen voor een WD Scorpio Blue 500GB. Wordt erg veel geadviseerd op diverse fora.
Poster: Mixt-Ape
Ik heb het ook al voorgehad. Reken er maar niet op dat je die tracks nog eens mag downloaden...
Poster: niiicolaIk moet eerst maar eens m'n macbook pro binnen hebben
25 meer kan je er morgen voor m'n verjaardag geven
Poster: Bootstrap
Straks op 24-uurs reis naar Canterbury
Poster: MichaelH
24 uur lang naar the canterbury tales luisteren? ken je die? ^^
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.