Poster: TekheadHet was een inkoppertje :p
pfffffffffffffffffffffff, er zijn er hier toch (te)veel die geen enkel gevoel voor humor hebben !!!
@djord: en een EFX-500 !
Poster: Tekhead
beetje geduld, lead reageert zo goed als altijd.
Poster: Jorrit
Ik vind jou signature eigenlijk een beetje jammer. Kan je me uitleggen waar die uitroep vandaan komt?
Poster: Tekhead
Roest In Prullemand ? lol
Poster: polly
Het is mischien een gigantische domme vraag maar hoe verwissel ik een naald?
En kan ik gewoon een willekeurige naald kopen en die op de reloop headshell zetten?
Poster: timmy90
alle mensen die hierdoor op hun teentjes zijn getrapt,
goed bezig!!
Poster: Lucalicious
waar slaat dat nou op? hij maakt gewoon een grap
Poster:?Saskia
@ Sandr hoe start je de track dan bij een mk2 ik snap het niet helemaal haha
Poster: Lucalicious
hij bedoelt: je strat de track met cue, en dan, terwijl je de cue ingedrukt houdt, druk je op play. (volgens mij bedoelt hij dat in ieder geval)
Poster: Estacy
Je hebt banaantjes en headshells, banaantjes bestaan uit een naald en een element, en die schroef je direct op je arm. als je headshells gebruikt, schroef je een ander soort element in die headshell, en kun je een naaldje daarin steken. die naaldjes kun je trouwens zowel bij de banaantjes als headshells vervangen zonder dat je het hele element vervangt.
Poster: Bart_
iemand toevallig in het schuurtje nog een Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '08 staan?
Poster: DjVictorF
Heb hem niet staan, maar vind die Derbi DRD zoooooo nice! 2 vrienden van mij hebben die en het zijn echt TOP dingen.
Beetje jammer alleen dat ik straks 400 euro voor me scooter/brommer rijbewijs moet neerleggen..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.