De Late Leeuw Deel 34 (17/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 04-03-2010 17:58
Poster: Tekhead
pfffffffffffffffffffffff, er zijn er hier toch (te)veel die geen enkel gevoel voor humor hebben !!!

@djord: en een EFX-500 !
  Het was een inkoppertje :p

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dacuba    posted on 04-03-2010 18:10
beetje geduld, lead reageert zo goed als altijd.

Scheelt nu toch al een paar dagen terwijl ik online is geweest. Ik had verwacht dat donaties beter afgehandeld zouden worden.. dan ben je eens vriendelijk.

Poster: Jorrit

Ik vind jou signature eigenlijk een beetje jammer. Kan je me uitleggen waar die uitroep vandaan komt?

In het heetst van de discussie maakte een van onze jongste aanwinsten deze uitspraak. Ik geloofde niet wat ik las, na alle bullshit dat ie al reeds gepost had.

(effe het laatste stukje verwijderd, dat hoort er eigenlijk niet bij)
JollyJunkie    posted on 04-03-2010 18:16
Lead heeft veel meer dingen te doen dan DJR, hij is ook nog gewoon een DJ he...
Ook heeft hij het nu erg druk met de schoonmaak van DJR geloof ik.
XMatiC    posted on 04-03-2010 18:25
Morgen weer de laatste dag school & dan weekend Cool

Vrijdag : ga ik naar Fouradi
Zaterdag : Carnaval Tielt (groote zitting met feest erna)
Zaterdag nacht ; slapen in hotel in tielt
Zondag : Carnaval stoet met groot feest erna
Maandag : Op de schoolbanken zitten

Word een top-weekend !
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 04-03-2010 @ 20:06:55 (1%)
dacuba    posted on 04-03-2010 18:34
Alsof op een PM antwoorden zo een grote moeite is, wat een drogreden. Als iemand de moeite doet om een donatie te doen mag je daar altijd extra aandacht aan geven imho. Ben al blij dat ik niet meer gedoneerd heb.
timmy90    posted on 04-03-2010 19:05

Roest In Prullemand ? lol

alle mensen die hierdoor op hun teentjes zijn getrapt,

goed bezig!!
Estacy    posted on 04-03-2010 19:28
Poster: polly
Het is mischien een gigantische domme vraag maar hoe verwissel ik een naald?
En kan ik gewoon een willekeurige naald kopen en die op de reloop headshell zetten?

Je hebt banaantjes en headshells, banaantjes bestaan uit een naald en een element, en die schroef je direct op je arm. als je headshells gebruikt, schroef je een ander soort element in die headshell, en kun je een naaldje daarin steken. die naaldjes kun je trouwens zowel bij de banaantjes als headshells vervangen zonder dat je het hele element vervangt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lucalicious    posted on 04-03-2010 20:58
Poster: timmy90

alle mensen die hierdoor op hun teentjes zijn getrapt,

goed bezig!!

waar slaat dat nou op? hij maakt gewoon een grap
DaCompra    posted on 04-03-2010 21:05
Aaah, ik dacht ik download het album: ''The Drughouse Vol. 7''
Cd 2 is gemixt door de afro bro's alleen ze hebben pitchlock niet aan, echt irritant!Cool

edit; nu draaien ze ook nog eens even lekker in het rood! Cool
User edit by DaCompra on 04-03-2010 @ 21:10:01 (43%)
JollyJunkie    posted on 04-03-2010 21:15
Poster: Lucalicious

waar slaat dat nou op? hij maakt gewoon een grap

Inderdaad, maar ik zie de post van timmy toch ook echt als een grap Winking my eye
niiicola    posted on 04-03-2010 21:30
Weet iemand of de Behringer UCA 202 goed is voor mixjes op te nemen? Hoeft geen super kwaliteit te zijn.
Gewoon.
Saskia    posted on 04-03-2010 21:59
@ Sandr hoe start je de track dan bij een mk2 ik snap het niet helemaal haha
Estacy    posted on 04-03-2010 21:59
@ Nicolla
goedkoopste oplossing is een 3E 3.5mm naar RCA male met Audacity.

Poster:?Saskia
@ Sandr hoe start je de track dan bij een mk2 ik snap het niet helemaal haha

Op play drukken Winking my eye
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 04-03-2010 @ 22:00:05 (100%)
Saskia    posted on 04-03-2010 22:00
Ja dat snap ik ook nog maar ja laat ook maar haha
Lucalicious    posted on 04-03-2010 22:03
hij bedoelt: je strat de track met cue, en dan, terwijl je de cue ingedrukt houdt, druk je op play. (volgens mij bedoelt hij dat in ieder geval)
Dj_Fantasy    posted on 04-03-2010 22:07
Heb sinds gisteren eindelijk mijn rijbewijs whiii :P nu lekker cruise!! Eerste fuifjes nou al gepland ^^
dj2dj.nl
Bart_    posted on 04-03-2010 22:09
En ik sinds gisteren mijn brommert rijbewijs?Cool
Nu tegen volgende week donderdag een brommer kopen,
iemand toevallig in het schuurtje nog een Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '08 staan?Cool
Winston    posted on 04-03-2010 22:15
Poster: Lucalicious
hij bedoelt: je strat de track met cue, en dan, terwijl je de cue ingedrukt houdt, druk je op play. (volgens mij bedoelt hij dat in ieder geval)

Ja dat bedoelt ie.

Maar op de CDJ-800 gebruik je bij voorkeur de quick return voor dit soort mix situaties.

En op de CDJ-1000 gebruik je toch liever de hot cues bij het soort mixtechnieken waarvoor het nodig is.

En mensen die op de beat meetikken op de CUE knop, om op het juiste moment het nummer te starten, mollen alleen maar de CUE knop.
Tic Toc
Dolivieira    posted on 04-03-2010 22:52
quick return op een CDJ800 gebruik ik haast nooit. Die funktie is heel anders dan de Cue, Play of Hotcue. Want als je hem op Quick Return aan zet en je raak de boven kant van je platter aan gaat die weer terug naar de Cuepiont en gaat weer lopen. Op een 1000MK2 wekt die funktie van waar Lucalicious?over heb trouwens ook niet. Cue druk ingedrukt houden en daar na play werkt alleen op de CDJ1000MK3, CDJ800MK2, CDJ2000, CDJ900, DVJ1000?en?de CDJ400. Van de CDJ200 weet ik het niet. Nooit mee gewerkt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Saskia    posted on 04-03-2010 22:58
Ik snapte niet precies wat hij bedoelde maar hij bedoelde dus met een mk3 kan je dat wel en mk2 niet maarja ik doe dat toch nooit cue ingedrukt en dan play
nog bedankt djdolivieira!
Winston    posted on 04-03-2010 22:58
cue en hotcue kun je voor stutter achtige technieken gebruiken (bv. stutteren, beatjuggling, drummen, sampling). Door in de quick return mode het jog te tikken krijgen je ook een stutter achtig iets.

Combineer dat met een vertraging van de opstart snelheid en je krijgt een effect erbij.
Tic Toc
polly    posted on 04-03-2010 23:11
Poster: Estacy

Je hebt banaantjes en headshells, banaantjes bestaan uit een naald en een element, en die schroef je direct op je arm. als je headshells gebruikt, schroef je een ander soort element in die headshell, en kun je een naaldje daarin steken. die naaldjes kun je trouwens zowel bij de banaantjes als headshells vervangen zonder dat je het hele element vervangt.

Oke bedankt. Dan weet ik voldoende
DjVictorF    posted on 04-03-2010 23:35
Poster: Bart_
iemand toevallig in het schuurtje nog een Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '08 staan?Cool

Heb hem niet staan, maar vind die Derbi DRD zoooooo nice! 2 vrienden van mij hebben die en het zijn echt TOP dingen.
Beetje jammer alleen dat ik straks 400 euro voor me scooter/brommer rijbewijs moet neerleggen..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Adrien1989    posted on 04-03-2010 23:38
Pfff, Senda, vroeger, toen ik nog brommer reed was dat nog vet, nu heeft iedereen zo'n vercracked ding. Eigenlijk is het wel troep die Derbi's. Zulke troep dat ze met het nieuwe model gpr zijn overgestapt op een Aprilia frame van het RS50 NM model, 2000-2004 (oid). Met dat frame had je tenminste nog eens een goede wegligging, lekkere bochten machines waren dat.
TimmyV    posted on 05-03-2010 01:01
Poster: DjVictorF

Heb hem niet staan, maar vind die Derbi DRD zoooooo nice! 2 vrienden van mij hebben die en het zijn echt TOP dingen.
Beetje jammer alleen dat ik straks 400 euro voor me scooter/brommer rijbewijs moet neerleggen..

Kan jij een link naar mij sturen waar die nieuwe regelgeving uitgebreid staat? Kan het namelijk nergens duidelijk vinden.
Ik vind 390 euro een beetje overdreven veel geld, maar dat je nu praktijk krijgt vind ik perfect.
De meeste(niet iedereen) hebben totaal geen inzicht in het verkeer.?
Die vormen letterlijk een gevaar voor zichzelf en anderen.?
Ze denken er met een beetje theorie te zijn, maar een persoon op een brommer of scooter is nog kwetsbaarder dan een lief, klein, zacht, pluizig eendje midden op een kruispunt.
Ik weet niet precies wat de praktijk allemaal gaat inhouden.?
Of je ook daadwerkelijk net als met het praktijk gedeelte van de motor door de stad en omstreken rijdt is mij dus nog niet bekent.?
Volgens mij krijg je wel 4 praktijklessen in totaal.?
Even een voorbeeld van idioten op de weg:?
PIZZAKOERIERS.?
Wat een stel dwazen zijn dat zeg. Scheuren overal maar langs, geen knipperlicht, over de stoep als ze ergens niet langs kunnen.Cool
Naast deze regelgeving mag je nu ook als 17 jarige beginnen aan je autorijbewijs.
Een soort van compensatie. Ze vinden het toch wel een beetje zielig dat ze dan 390 euro moeten betalen voor een bommerrijbewijs, dus naja weetje...halen we er gewoon een jaartje af bij het autorijbewijs.Cool
Natuurlijk zijn hier wel strenge eisen aan verbonden.
Wel leuk is: Alcohol leeftijd willen ze naar 18 jaar gooien en de leeftijd voor een rijbewijs gooien ze naar beneden.?Cool
Na weltruste DJR en ooja! De regelgeving is nog niet ingegaanCool
Let's go f*cking mental
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

161 Users online: 12 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 26.195
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.925.657