Poster: Mixt-Ape
Als je per se een upgrade wil doen zou ik de mixer inruilen voor een NUO 2 (.0) of idd die Xone: 22. Als je echt je decks wil upgraden, zorg dan dat je 1000 euro hebt. Dan kan je beginnen rondkijken.
Poster: Mixt-Ape
Ze zijn discontinued dus 'over een paar jaar' moet je geen 3500's meer gaan zoeken. Wie weet wat er dan al op de markt is...
Poster: main
hmm, ik kan nu een xone 22 krijgen als 2e hands. van lomme hier op DJR die hem misschien gaat verkopen (en dat is pas in juli) dus ik denk dat ik de mixer optie daar laat en het geld wat ik nu heb/verdien op iets anders ga uitgeven dan een mixer (met in mijn achterhoofd dat ik in juli de xone over ga kopen van lomme)
ook kan ik voor 150 euro een 2e hands efx 500 krijgen (ook via DJR) uit 2001, is dit slim of kan ik beter iets anders kopen?
even nog als reactie op bovenstaande posts: ik heb genoeg aan alleen een filter als er een send/return op zit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.