djr'ers.
ik heb een (klein) dilemma, ik heb nu een baan (als kaasboer
) dus ik verdien nu eindelijk lekker wat centjes!
nu wil ik dus mijn dj set upgraden (3 weken geleden mijn hp geupgrade naar een denon dn hp 700, geweldige beslissing geweest!) maar nu weet ik niet hoe ik verder moet..
ga uit van een max budget van 300 euro voor de volgende besteding (over 1-1,5 maand) en mijn cd-spelers zijn numark axis 9's en ik heb een behringer vmx 300 als mengpaneel.
wat zou ik dan het beste kunnen upgraden? ik dacht persoonlijk aan het mengpaneel aangezien dit maar 1 deel is en cd-spelers voor 300 euro (zoals mijn axis) crap zijn. (ook al werken mijn axis perfect, maar ik zou wel iets preciezers willen)
ik zat te denken dus aan een mengpaneel (2, 3 of 4 kanaals?) en mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de korg km 202 (2 kanaals), korg km 402 (4 kanaals, iets buiten mijn budget) of de allen en heath xone 22 (wel wat duur voor een 2 kanaals, maar voor kwaliteit betaal je!).
voor cd spelers zit ik te denken aan de denon dn-s 3500, maar dit komt pas over een paar jaar.
wat zijn jullie idee?n hierover?
groetjes, k lect
edit: een stel deftige monitors zou natuurlijk ook kunnen, ik heb geen idee wat voor monitors goed zijn voor 300,- per set..
en ik moet er ook nog bij vermelden dat ik de numark dxm 06 (2 channel) goedkoop kan krijgeen bij lucalicious (buurjongen) evenals een goedkope xone 22 en een goedkope djm 400 bij verscheidene DJR leden!