Poster: Sandr
Ik zou die EFX niet kopen....
Jij geeft nu aan dat je niet tevreden ben over je cd spelers en je mengpaneel. Dit is toch de basis van je set. Ik zou er voor zorgen dat je de basis zo hebt dat je er tevreden over bent en daarna naar "extras" zoals een EFX 500 gaat kijken.
Verder moet je bedenken waar je je het meest aan irriteert? Cd spelers of mengpaneel? En daar je keuze op baseren.
Als die mixer het bloed onder je nagels vandaan haalt en je de Axisjes nog best aardig vind draaien zou ik op zoek gaan naar een mixer. Als de mixer het nog goed doet maar je baalt van je Axisjes ga je beter op zoek naar een dubbele cd speler.
En als je zelf ook nog hard twijfelt koop dan niks en spaar door.... Misschien weet je van de zomer wat je wel wilt en dan heb je nog meer geld tot je beschikking ook.
En voor monitoren: Ik weet niet wat je nu hebt?
Poster: main
naa, ik heb t niet zo op pioneer cdj'sdoe mij maar denon's.
ach, heb geen meerdere kanalen nodig. geld laat het tot nu toe nog niet toe om extra cd spelers te kopen en ik heb een afkeur tegen dubbelaars
haha, ik zit te twijfelen. iemand argumenten waarom wel of waarom niet? (djm 400 vs xone 22)
Poster: Estacy
De EQ van de DJM kilt niet, de Xone? s EQ doet dat wel.
Poster: djdolivieira
Dus wel. En dat wind ik pesoonlijk een minpunt. Hou niet van klilling EQ. ?
Poster: Estacy
Pardon, mijn fout!?
En Wouter snapt em. de EQ op mn Ecler bijv. is heel goed, en kilt pas als ie helemaal dicht staat.
Poster: Woudtje
Ga naar een winkel en voel hoe de faders bewegen en de eq's draaien op de mixers en je gaat je afvragen waarom je ?berhaupt naar een djm400 hebt gekeken. De Xone voelt zo veel beter aan.
Poster: Yvaroz
nee, misschien moet je even op internet zoeken ofzo
Poster: hoppie
in amesfoort zit er ook een
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.