timecode cd op welke spelers (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Arondjuser    posted on 24-02-2010 21:51
Hey.
Ik heb een miscchien hele simpele vraag maar: Kun je een timecode cd op elke cd speler gebruiken?

Thanks?alvast

Ik heb trouwens axis 4 kan ik dan ook scratchen
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
User edit by Arondjuser on 24-02-2010 @ 22:04:04 (17%)

What do you think about timecode cd op welke spelers ??

Vote :   

Helioxx    posted on 08-03-2010 22:05
Misschien dat ik als nog op mijn axis 4's timecoded draai. Indien ik het met vdj doe ( ik heb die software al)? moet ik enkel een geluidskaart kopen. ( = 90??) Ik kan niet scratchen, maar dat gaat zoizo niet.
Later dan eventueel 2 turntables voor timecoded.
Nog iemand opmerkingen hierover?
D-Vine    posted on 09-03-2010 09:33
Ja je moet dan nog time-code cd's erbij kopen en zoals al gezegd werd is de kans groot dat time-code niet al te best zal werken met cd-spelers die geen scratch-functie hebben.
Dolivieira    posted on 09-03-2010 11:26
Van VDJ kan je de Timecoded CD ook downloaden. Maar ja zonder scratch werkt het echt niet fijn. Het werkt wel. Maar helboel dingen werken dan niet . En met stutteren begrijpen de computer er helemaal niks van.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Helioxx    posted on 09-03-2010 17:33
Poster: djdolivieira
Van VDJ kan je de Timecoded CD ook downloaden. Maar ja zonder scratch werkt het echt niet fijn. Het werkt wel. Maar helboel dingen werken dan niet . En met stutteren begrijpen de computer er helemaal niks van.

ik heb inderdaad dat timecoded bestand al gedownload van de VDJ website.
Maar, zal het, gewoon zuiver als vervanging van cds ook problemen geven? En wat zijn de grootste problmenen ( sorry voor gezaag, maar ik wil alles goed weten voor ik iets koop ofzo.)
Dolivieira    posted on 09-03-2010 17:54
Nou met een CDspeler zonder scratch, als je een cue punt ga zoeken dan gaat die stoterend naar de beat om zeg maar de downbeat(1ste beat) op te zoeken. Gaat haast niet met software. Want dan snap die het niet meer. Of hij loopt door op een gegeven moment of je hoord niks. Ook als je hem vast wil houden op een punt. Dan kan dat niet. Want je kunt hem niet vast houden op je jog. Afspelen, pitchen en benden. zal wel gaan. Maar die andere punten daar kom je toch op een gegeven moment in knel mee. Probeer het maar. En laat me horen wat je er van vind.

Poster: MichaelH
?( sorry voor gezaag, maar ik wil alles goed weten voor ik iets koop ofzo.)

Daar zijn forums voor. Om mekaar het duidelijk te maken is het niet. Zie je vragen nooit als gezeur of gezaag. Er zijn members die er anders over denken maar daar moet je boven staan. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 09-03-2010 @ 17:58:02 (57%)
Helioxx    posted on 09-03-2010 18:27
Poster: djdolivieira
Nou met een CDspeler zonder scratch, als je een cue punt ga zoeken dan gaat die stoterend naar de beat om zeg maar de downbeat(1ste beat) op te zoeken. Gaat haast niet met software. Want dan snap die het niet meer. Of hij loopt door op een gegeven moment of je hoord niks. Ook als je hem vast wil houden op een punt. Dan kan dat niet. Want je kunt hem niet vast houden op je jog. Afspelen, pitchen en benden. zal wel gaan. Maar die andere punten daar kom je toch op een gegeven moment in knel mee. Probeer het maar. En laat me horen wat je er van vind.

Daar zijn forums voor. Om mekaar het duidelijk te maken is het niet. Zie je vragen nooit als gezeur of gezaag. Er zijn members die er anders over denken maar daar moet je boven staan. ?

Ok?, dan toch maar niet.
Was al van plan om 2 TTs te kopen, ik zal timecoded ook maar tot dan bewaren ^^

This is an old Topic

No new postings for 5.456 days.
 Post CommentThat would be 181.9 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 20 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 6.901
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.772.807