Poster: 076collin
traktor scratch duo is een totaal oplossing een geluidskaart (audio4), 2 vinyls + 2 cd's en de software voor 309 euro.
@ djdolivieira
ik ben ook zeker van plan nog eens over te stappen alleen dan naar de Pro versie
.
Poster: MichaelH
dus axis 4 ft. Timecoded gaat niet goed werken? Ze hbben geen scratch.
Van VDJ site wordt ik echt niet veel wijzer.
Poster: djdolivieira
Ik ook is het alleen al om de effecten die je erbij krijgt. ?
of misschien om met 4 decks te gaan werken?
Misschien dat ik me dan eens 2 TTs aanschaf. Vinyl is duur, maar timecoded is dat geen probleem!
Bedankt voor de info, toch maar geen axis 4 + Timecode dan :p
Misschien dat ik me dan eens 2 TTs aanschaf. Vinyl is duur, maar timecoded is dat geen probleem!
Bedankt voor de info, toch maar geen axis 4 + Timecode dan :p
Poster: djdolivieira
Wat zei je een Berhinger BCD 500?? Voor minder dan 200 euro heb je er al een. Maar zal toch voor die Reloop 2 gaan als je een leuke controller wil
Poster: Mixt-Ape
Hij zei voor een deftig model 500 euro, zo'n BCD is namelijk prul.
Poster: Mixt-Ape
Hij zei voor een deftig model 500 euro, zo'n BCD is namelijk prul.
Een deftig model is voor mij een VCI-100, VCI-300, M-Audio Xponent of een Xone: DX.
een reloop rdj2 is handiger om mee op pad te gaan dan je timecode systeempje, ik weet niet welke stijl je draait maar op alle plaatsten verdwijnen de tt's zo'nbeetje een midi controller richt jij in zoals je dat wil. En wanneer je een tijdje met timecode bezig bent komt er toch een midicontroller bij net als de x1 om loops te maken of effecten aan te sturen. ik zou geen reden zien om niet volledig digitaal te gaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.