Ik vraag me af wat een high-quality versie is van de volgende omschrijving:
in: tweemaal een jack allebei door een volume control (veur 't' gemak) uit: eenmaal een jack.
Wieso? Om twee pfl's aan elkaar te schakelen. Leek me namelijk nu een beter idee om een X-300 bij mijn X-300 te kopen dan 'm te vervangen (als't'goed is kostie bij conijn namelijk nog steeds 225 euri).
Kweetwel dat de Conrad zulke dingen verkoop, maar ik hoop natuurlijk zo min mogelijk geluidskwaliteit te verliezen...
What do you think about Zo'n dingetje... High Quality jack-mixer? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Direct Input, zodat een uitgang van een gitaarversterker of acoustische gitaar direct in h het mengpaneel (24 kanaals ding voor bands ongeveer) kan worden geplugd.
Dus niet wat ik zoek.
Ik zoek meer een hoofdtelefoonmixer, maar dan andersom (dus meer inputs dan outputs)
Nope dat juist niet nVie, dan split je één koptelefoon uitgang in 4 uitgangen. T ding wat ik gaf kan je 4 signalen samen voegen tot één wat de topicstarter wilt bereiken.
De SC-2 inderdaad. Kijk, da's een leuk dingetje!... Kan je ook gebruiken voor pfl op een kanaal zonder pfl :D
creatief met DJ Gear omgaan - ook een kunst
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.036 days. Post CommentThat would be 234.5 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...