Microswitches vervangen oem spelers.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaCompra    posted on 22-02-2010 17:58
Beste mede Djr leden,

Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat de microswitches in mn cd spelers gaan slijten.?

Het gaat om de?MPCD-S6 ULTIMA, en ik wil graag de microswitches van de cue en play knoppen vervangen.?

Iemand een idee wat die dingetjes kosten en vooral waar ik deze kan bestellen??

Ik kan ze er zelf wel inzetten want ik kan aardig solderen.?

User edit by DaCompra on 22-02-2010 @ 17:59:40 (19%)

What do you think about Microswitches vervangen oem spelers. ??

Vote :   

DAW    posted on 22-02-2010 18:05
Neem eens contact op met een van de winkels die deze spelers verkopen Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 22-02-2010 @ 18:06:01 (60%)
DaCompra    posted on 22-02-2010 20:00
Ik heb citronic een mail gestuurd, maar het probleem is ook, dat mn garantie al is verlopen..
Mantana    posted on 22-02-2010 20:52
volgens mij kosten die ongeveer 60 cent per stuk en zijn wel te vinden bij Plentyparts.
DaCompra    posted on 05-04-2010 21:15
Dit is het verhaal geworden:

Ik ben dus naar de winkel toegegaan waar ik ze gekocht heb: Radio Matrix in Leeuwarden.
Ik heb daar wel goede contacten en ik vertrouw die mensen, want ik ken ze al heel lang, en we hadden altijd een goeie band.
Ik heb daar dus gevraagd of ze die microswitches hadden, waarop een van de jongens mij antwoordde:
Gewoon even langsbrengen, wij hebben wel goede connecties met?de vertegenwoordiger en die zet er wel even nieuwe switches in voor een leuk prijsje.
Dus ik op mn vrije dag daarheen met m'n cd spelers. Nog even gepraat enz.
2 weken later krijg ik een telefoontje dat ik mn cd spelers weer op kon halen bij Radio Matrix.
Dus wij komen daar, krijgen we te horen dat ik 60 euro per cd speler moet betalen!
Ik zeg: Wel ************! Hoezo, je zei toch dat het een mooi prijsje zou worden?
Hij zegt: ja, de vertegenwoordiger zei dat er niks met die cd spelers aan de hand was, en toen hebben wij gezegd dat ze er toch maar nieuwe switches in moesten zetten.
Ik dacht echt: wtf?
Maarja, ik moest de volgende dag een schoolfeest draaien, dus toch maar betaald.
Gelukkig zijn ze ons tegemoetgekomen met het bedrag, omdat we daar vaste klant zijn.

Zo kan het dus ook aflopen voor degene die met hetzelfde probleem zitten/zaten!
Estacy    posted on 05-04-2010 21:17
daarom: ALTIJD duidelijk maken wat je wil en zorg ervoor dat je van tevoren een prijs vaststelt. kom je ook niet voor dit soort verassingen te staan.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
mentheman88    posted on 06-04-2010 14:15
Probeer een service manual te bemachtingen, PM me voor een goede site waar ik ook die van de cdj-1000mk3's vandaan heb.

In de service manual zal de bestelcode en componentnummer moeten staan.

Ik raad ook ten zeerste aan om het gewoon zelf te doen. Voor de microswitches ben je ongeveer een euro ps incl. verzendkosten kwijt. Verder zal je binnen een kwartiertje het wel gedaan moeten hebben.

Winkels of andere mensen op djresource zullen hier zeer waarschijnlijk teveel geld voor vragen (is mijn ervaring).

Succes!

This is an old Topic

No new postings for 5.304 days.
 Post CommentThat would be 176.8 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 5 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 31.038
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.046.093