Poster: djdolivieira
Ja man. Was weer vroeg na zo`n zware weekend. Maar om on topic te gaan Tek,?Het verschild ook per?USB stick. Maar als ik jou was zal ik voor Pioneer DJS gaan. Die draait wel op jou Mac. ?
Poster: t-age
Kick ( Ben er nog steeds niet uit )
voorkeur ligt op hetmoment op 400
Poster: djdolivieira
Dan zou ik er voor gaan. Koop 2 CDJ400s. Ik blijf lekker bij de CDJ1000s en als ik ze vervang komen er CDJ2000s en niks anders. Kijk als je in die CDJ400 geloof. Koop ze. Er zijn al verschillende hier aangeboden voor een mooie prijs.
Denk jij dat ze niet goed zijn dan?
Poster: T-to-the-J
Als je het alleen om de usb midi en naam doet, dan zijn er spelers in een prijsklasse of 2 lager.
Ja ik vind de extra functies die de cdj 400 heeft wel aantrekkelijk.
En wil misschien ook met midi gaan werken.
Verder gaat hij wel mee on the road maar daar komt wel een stevige flightcase omheen.
Maar het is niet zo dat hij om de 3 dagen mee moet ofzo.
Bedankt voor de tips in ieder geval!
Poster: Esmee
extra functies? welke... die effectjes? kun je beter een mixer kopen met effecten erop, dat werkt makkelijker.
Midi werkt beter op andere genoemde spelers, dus het enige waar je het voor kan doen is usb, wat ook niet perfect werkt bij de meeste mensen.
Poster: Esmee
extra functies? welke... die effectjes? kun je beter een mixer kopen met effecten erop, dat werkt makkelijker.
Midi werkt beter op andere genoemde spelers, dus het enige waar je het voor kan doen is usb, wat ook niet perfect werkt bij de meeste mensen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.