Poster: t-age
@Tek-zotic
Het lukt echt niet om er 2 voor 500 euro te krijgen hoor!
Denk hier aan een 700-900 euro.
Mischien helpt het om adviesen te geven door erbij te zeggen dat ik 15 ben.
Dus bijvoorbeeld of het verstandig is etc.
Poster: Abram
De CDJ-400 kost in de tweedehands markt zo'n 550 - 700 euro PER STUK.
Aangezien dat ding NIEUW ? 685 kost (erg veel trouwens voor wat je er voor krijgt) lijkt me dat dat niet klopt.
Maar ik ben met je eens: twee stuks voor ? 500 kan je vergeten. Tenzij de verkoper uit Nigeria komt natuurlijk.
Poster: djdolivieira
CDJ2000 is ook de opvolger van de CDJ1000. Ik denk dat ze eind van het jaar ook niet meer te krijgen zijn,?nieuw dus.
Poster: Victor
Aangezien dat ding NIEUW ? 685 kost (erg veel trouwens voor wat je er voor krijgt) lijkt me dat dat niet klopt.
Maar ik ben met je eens: twee stuks voor ? 500 kan je vergeten. Tenzij de verkoper uit Nigeria komt natuurlijk.
Poster: Victor
De CDJ-1000 gaat er echt niet snel uit hoor. Zelfs de CDJ-100 en CDJ-200 zijn nog nieuw te krijgen, terwijl die al jaren geleden zijn opgevolgd door nieuwe modellen.
Poster: Sandr
Zijn nog wel nieuw te krijgen maar dat wil niet zeggen dat ze niet uit de productie gehaald kunnen worden. Afhankelijk van de voorraden die er nog liggen maar met een CDJ 900/2000 zal de 1000 echt niet heel lang meer?geproduceerd worden.
Poster: Sandr
Zijn nog wel nieuw te krijgen maar dat wil niet zeggen dat ze niet uit de productie gehaald kunnen worden. Afhankelijk van de voorraden die er nog liggen maar met een CDJ 900/2000 zal de 1000 echt niet heel lang meer?geproduceerd worden.
En heeft iemand wat meer info over de cdj 800??
Poster: djdolivieira
Ik zou ook voor de CDJ1000MK3 gaan. CDJ400 USB funcktie is Ruk.
heeft iemand ervaring met de pioneer software die je erop kunt gebruiken
Poster: RemcoDelst
de usb functie is idd ruk heb ze zelf ook gebruik nooit de usb ga voor de 1000
Poster: RemcoDelst
de usb functie is idd ruk heb ze zelf ook gebruik nooit de usb ga voor de 1000
Poster: paultjeuh
heb zelf ook drivein,, ik zou de cdj 400 nemen, vooral door die usb funktie als drive in show is dat veel makkelijker hoef je ook geen honderden cd's mee te nemen maar inplaats daarvan een paar usb stickies, en ik zou niks 2e hands kopen maar ff doorsparen heb slechte ervaring met 2ehands spul
Poster: tek-zotic
testen is de boodschap als je tweedehands koopt, ik heb alles altijd eerst grondig getest en heb enkel goede ervaringen met de spullen die ik effectief gekocht heb
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.