Poster: t-age
@Tek-zotic
Het lukt echt niet om er 2 voor 500 euro te krijgen hoor!
Denk hier aan een 700-900 euro.
Mischien helpt het om adviesen te geven door erbij te zeggen dat ik 15 ben.
Dus bijvoorbeeld of het verstandig is etc.
Poster: baath
zou voor de cdj 400 gaan aangezien de cdj 1000s over een maand niet meer gelverd worden door pioneer
Poster: Estacy
en dus? T-age plant om em 2e hands kopen, en die worden niet ge discontinued... Lezen jij en BamBam de vorige paginas eigenlijk wel??
en T-age, de CDJ 1000 is een mooie investering die het lang volhoudt, en over 3 jaar nog steeds best wat geld waard is.
Poster: baath
dan maakt het nog geee zak uit of je nieuw of tweede hands koop! er zullen in iedergeval meer updates komen voor de cdj 400 dan de 1000.
en ja de vorige pagina heb ik ook gelezen...
maar wat jij zegt dat de 1000 over 3 jaar nog veel geld waard zijn.. eerst zien en dan geloven.
Nou nog een vraag: Heeft iemand ervaring met de Midi functie van de 400??
zoja: werkt dit prettig?
Poster: Estacy
kwaliteit zie je niet terug in fucties. kwaliteit zie je helaas wel terug in prijs.?
Als je een Numark Axis 9 en een Pioneer CDJ 200 allebei de verhuur ingooit, dan is binnen 2 jaar de Numark helemaal versleten. De pioneer loopt gewoon vrolijk door.?
en je numark schrijft wel harder af, want na 5 jaar is ie van 300 naar 1 zoals jij zegt, maar de Pioneer is van 500 naar 200. dan kun je zeggen wat je wil, maar de numark schrijft wel degelijk harder af.
Poster: JollyJunkie
500-200=300
289-1=288
De Pioneer schrijft harder af, als je het zo ziet tenminste, in verhouding schrijft de Numark natuurlijk meer af.
Ik koop ze 2de hands en heb al een beetje rond gekeken.
Maar het kan opzicht wel lukken om er 2 voor 1000 euro te krijgen !!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.