Werk voor een 13-jarige
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 20-02-2010 22:53
Ey mensen, na mijn krantengooienberoepje heb ik wijnig inkomsten en ik ben toch echt van plan om m\'n booth uit te breiden.
Weten jullie werk voor een 13-jarige (ik wordt op 21 juni 14)?

What do you think about Werk voor een 13-jarige ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 20-02-2010 22:57
verwijderd
Alert : Svp alleen posten als je een zinnige bijdrage te leveren hebt.
Mod edit by Jorrit on 21-02-2010 00:20 (100%)
ThijsG    posted on 20-02-2010 23:00
Probeer het eens in verschillende winkels in de buurt. Vaak mag het officieel niet, maar als ze wel een hulpje kunnen gebruiken nemen ze je graag aan!
Ik ben zelf ook pas 15 maar meerdere vrienden van mij werken bij een slager of bakker ofzo(daar kan je soms btw echt veel verdienen als je ook echt met die dode beesten wat moet gaan doen).
Ik heb afgelopen 2 weken stage gehad met mijn hele klas, en ongeveer de helft van mn klas heeft ook echt een baan aangeboden gekregen! Dus het is zeker mogelijk om gewoon op je 13e in een winkel te werken denk ik. Als je maar genoeg enthousiasme toont en je jezelf nuttig kan maken daar.
Veel succes!
offtopic: wat voor een uitbreidingsplannen had je in gedachten?Cool
lek3ct    posted on 20-02-2010 23:02
in het zwart kan je alles doen...
Heb je dit al geprobeerd?:
-bij de baker/apotheek/plaatselijke winkel achter de kassa
-maak een site die bekend wordt, plaats er google ads
-wordt topsporter
-kleine werkjes bij mensen... bv: zij betalen je 10?/u om hun tuin in orde te houden
-online poker
-aandeelhouder?
-gordijnstofzuiger xD
-...
tip van de dag: probeer niet?in de prostitutie/drugs/mensenhandel
Xurion    posted on 20-02-2010 23:04
Poster: ThijsG
Probeer het eens in verschillende winkels in de buurt. Vaak mag het officieel niet, maar als ze wel een hulpje kunnen gebruiken nemen ze je graag aan!
Ik ben zelf ook pas 15 maar meerdere vrienden van mij werken bij een slager of bakker ofzo(daar kan je soms btw echt veel verdienen als je ook echt met die dode beesten wat moet gaan doen).

Ik heb afgelopen 2 weken stage gehad met mijn hele klas, en ongeveer de helft van mn klas heeft ook echt een baan aangeboden gekregen! Dus het is zeker mogelijk om gewoon op je 13e in een winkel te werken denk ik. Als je maar genoeg enthousiasme toont en je jezelf nuttig kan maken daar.

Veel succes!

offtopic: wat voor een uitbreidingsplannen had je in gedachten?Cool

Om te beginnen een Stanton C324, een maat van me heeft die 2 en ze draaien best chil, veek opties en ik heb nu een Maxgear 7374 met een laptop erlang met traktor en ok wilde op het andere kanaal die stanton nog aansluiten maar die krengen kosten 400 euro... (hij is 12 en heeft een booth van 3000 euro?Cool)
ThijsG    posted on 20-02-2010 23:09
Poster: DJJS
Poster: ThijsG
offtopic: wat voor een uitbreidingsplannen had je in gedachten?

Om te beginnen een Stanton C324, een maat van me heeft die 2 en ze draaien best chil, veek opties en ik heb nu een Maxgear 7374 met een laptop erlang met traktor en ok wilde op het andere kanaal die stanton nog aansluiten maar die krengen kosten 400 euro... (hij is 12 en heeft een booth van 3000 euro?Cool)

Oke erg netjes! Wordt wel ff hard werken dus:p
Zo die vriend van je heeft wel geluk zeg!! Is het ook echt zn hobby of kreegie t zomaar cadeau van zn rijke ouders?:p(A)

@lek3ct
+1!
Xurion    posted on 20-02-2010 23:11
Rijke ouders, eerlijk gezegt ben ik best jaloers alleen het gaat om je skills!
User edit by Xurion on 20-02-2010 @ 23:12:04 (1%)
Tekhead    posted on 20-02-2010 23:16
Nederlanders houden niet van zwart werk, anders dan wij Belgen, wij hebben niet liever, bijna een Nationale sport in Belgie
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Helixon    posted on 20-02-2010 23:28
Restaurant - afwassen?
djmathijs    posted on 20-02-2010 23:41
Je kan mijn job als afwasser bij pizzeria wel overnemen :P
Bouncy    posted on 20-02-2010 23:51
Poster: Tekhead
Nederlanders houden niet van zwart werk, anders dan wij Belgen, wij hebben niet liever, bijna een Nationale sport in Belgie

En dan nu tekhead, hij doet mee op de 500 meter zwartwerken!
XMatiC    posted on 21-02-2010 00:18
Als 13jarige ga je niet echt snel wat vinden hoor...
Doe thuis klussjes en vraag zakgeld.
& Af en toe eens de auto van de buren ofzo wassen.
En met je verjaardag,kersmis,nieuwjaar ofzo heb je wet extra, maar kom
Je bent 13...
Dat aan geld geraken gaat nu eenmaal niet zo snel op zo'n leeftijd.

Gedult is een schone zaak.
(ik spaar nu al een paar weken voor een gewone UDG Courierbag)
www.youtube.com/LennertDJ
CopainsDeluxe    posted on 21-02-2010 00:20
Inderdaad, als dertienjarige werk vinden is helaas zeer moeilijk !
Als je wat mensen kent die zelfstandig zijn kan je al makelijker daar werk vinden denk ik Winking my eye

Maar ik ken je situatie, die heeft iedereen hier wel moeten doormaken...
Geduld is een mooie zaak dus zoals Xmatic zei ! Happy, laughing
Estacy    posted on 21-02-2010 00:31
je zoekt een rozenveld, vraagt naar de eigenaar en je hebt gegarandeerd werk. Die kunnen altijd werkers gebruiken, en zwart werken is niet erg, geen hond die zo'n teler controlleert. Verdient dan wel niet super, maar je leert er leuke mensen kennen en iets is beter dan niets!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sound-Division    posted on 21-02-2010 01:48
Int zwart heb ik op me 13 a 14 jarige met kerst een keer eenden geladen,
2 uur werken en ?50 euro binnen slepe, was zwaar werk, maar krijg je ook naar betaald.
nils7    posted on 21-02-2010 03:54
Poster: Tekhead

Komt doordat de fiscus hier zo achter je reet aan zit Unhappy
Adrien1989    posted on 21-02-2010 11:34
Poster: Helixon
Restaurant - afwassen?

Ik sta zelf al vanaf mijn 15e in de keuken en ik ben inderdaad begonnen met afwassen. Maar wat ik toevallig weet is dat in Nederland nu pas vanaf je 16e kan, omdat je met een machine werkt. Als je geluk hebt vind je een bedrijf dat het zwart doet, maar dat is in de horeca lastig, omdat er veel inspecties plaats vinden. ?
Xurion    posted on 21-02-2010 11:40
Poster: djmathijs
Je kan mijn job als afwasser bij pizzeria wel overnemen :P
  We hebben een deal, alleen is dat 2 uur rijden haha :P
Outsider    posted on 21-02-2010 12:25
Misschien zaterdagwerk (Schoonmaken dus) bij een groot machine of constructie bedrijf ? die maken op zaterdag vaak hun hal schoon met jonge jongens Winking my eye
polly    posted on 21-02-2010 12:31
Het ligt er maar net aan waar je woont. Maar toen ik net 14 werd ben ik begonnen met werken in een kwekerij (ook geen vetpot maar beter als niet). En als je zwart wilt gaat werken moet je (volgens mij) wel over een goede babbel beschikken om jezelf ergens naar binnen te lullen.
Jorrit    posted on 21-02-2010 13:09
Op verzoek

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

182 Users online: 15 Guests (167 Unknown)
Pages generated today : 21.904
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.317.600