Poster: ThijsG
Probeer het eens in verschillende winkels in de buurt. Vaak mag het officieel niet, maar als ze wel een hulpje kunnen gebruiken nemen ze je graag aan!
Ik ben zelf ook pas 15 maar meerdere vrienden van mij werken bij een slager of bakker ofzo(daar kan je soms btw echt veel verdienen als je ook echt met die dode beesten wat moet gaan doen).
Ik heb afgelopen 2 weken stage gehad met mijn hele klas, en ongeveer de helft van mn klas heeft ook echt een baan aangeboden gekregen! Dus het is zeker mogelijk om gewoon op je 13e in een winkel te werken denk ik. Als je maar genoeg enthousiasme toont en je jezelf nuttig kan maken daar.
Veel succes!
offtopic: wat voor een uitbreidingsplannen had je in gedachten?
Poster: DJJSPoster: ThijsG
offtopic: wat voor een uitbreidingsplannen had je in gedachten?
Om te beginnen een Stanton C324, een maat van me heeft die 2 en ze draaien best chil, veek opties en ik heb nu een Maxgear 7374 met een laptop erlang met traktor en ok wilde op het andere kanaal die stanton nog aansluiten maar die krengen kosten 400 euro... (hij is 12 en heeft een booth van 3000 euro?)
Poster: Tekhead
Nederlanders houden niet van zwart werk, anders dan wij Belgen, wij hebben niet liever, bijna een Nationale sport in Belgie
Poster: Tekhead
Nederlanders houden niet van zwart werk, anders dan wij Belgen, wij hebben niet liever, bijna een Nationale sport in Belgie
Poster: Helixon
Restaurant - afwassen?
Poster: djmathijsWe hebben een deal, alleen is dat 2 uur rijden haha :P
Je kan mijn job als afwasser bij pizzeria wel overnemen :P