I have a pair of Pioneer CDJ 400k descks, i have tryed to connect them to my macbook so i can use Traktor Pro 1.2.4 and it works, but i miss some funktions so i hope anybody here can help me. I would like to have the opertunity to activate some of the effects from traktor, i have no funktions mapped on the 3 effects buttons on my decks so does anybody have a mapping with these functions.
Please excuse my english, i am from Denmark
What do you think about Need a mapping for my CDJ400s ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is de originele van het NI forum . ik heb zelf ook een mapping gemaakt met de effect knoppen als hotcue's . Ik zal deze een van dezer even uploaden.
Zelf heb ik ook de mapping van het NI forum maar wil wat dingen wijzigen.
Misschien een domme vraag, maar kan iemand uitleggen hoe dit in z'n werk gaat?
Heb er namelijk totaal geen ervaring mee...
Poster: marcelp Zelf heb ik ook de mapping van het NI forum maar wil wat dingen wijzigen.
Misschien een domme vraag, maar kan iemand uitleggen hoe dit in z'n werk gaat? Heb er namelijk totaal geen ervaring mee...
naar controller manger dan de cdj400 selecteren. daar onder zie je alles staan wat er standaard in staat je kan ook dingen toevoegen. dan learn aan klikken en op de knop drukken waar je hem aan toe wilt wijzen..
Ok, had de manager al geopend... maar zag al die vreemde code's staan en ben er toen maar niet meer mee verder gegaan voor het geval dat er helemaal niks meer zal werken...
Heb een klein beetje zelf kennis namelijk
No new postings for 4.644 days. Post CommentThat would be 154.8 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.