ik heb een vraag: ik wil graag platen naar mp3 op me pc zetten.
wat voor 1 moet ik kopen om mooi kwaliteit te krijg?
merken?
prijs?
alvast bedankt
What do you think about USB Platenspeler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1) Het is eigenlijk de gewoonte eerst een 'introduce yourself'-topic aan te maken. 2) Koop gewoon een deftige platenspeler en een deftige naald, en neem het op met een GOED programma. Betere optie dan al die USB-decks (waarvan 9 van de 10 toch prul zijn).
Idd je kan gewoon met je Line in van je geluidkaart opnemen. Zo doe het ook. En er zijn zowiezo goede programma`s om mee opte kunnen nemen, Enkele bekende zijn Steinberg Wavelab, Cool edit, Audacity, Nero zo kan ik er wel een paar opnoemen ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.