De Late Leeuw Deel 33 (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

Xtremer    posted on 23-02-2010 16:34

Over 3 dagen wacht ik al een maand op mijn 1e CDJ-2000. Hoe ziek is dat?
Alle webshops hebben ze op voorraad, maar de Pioneer Pro DJ+ dealer hier in Alkmaar nietCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lucalicious    posted on 23-02-2010 16:39
vet plaatje man! zelf gefotoshopt?
maar bale. wel raar, bijna overal hebben ze hem volgens mij wel op vooraad nu...
Xtremer    posted on 23-02-2010 16:44
Poster: Lucalicious
vet plaatje man! zelf gefotoshopt?
maar bale. wel raar, bijna overal hebben ze hem volgens mij wel op vooraad nu...

Nee dat niet, stond ergens op Google, vond hem wel bij de situatie passen.

Echt 40x k*t, zit ook al ruim een maand zonder 1000 MK3's, dus je kunt wel nagaan hoe t is om niet te kunnen draaienCool.
Lucalicious    posted on 23-02-2010 16:48
zeker! als ik jou was zou ik toch ff naar die dealer toe gaan, dat ze nou echt is tempo moeten maken :P
Xtremer    posted on 23-02-2010 16:52
zeker! als ik jou was zou ik toch ff naar die dealer toe gaan, dat ze nou echt is tempo moeten maken :P

Ja en t erge is dat ik al 200 eu aanbetaald heb, dus kan niet meer terugCool
Prima winkel als je wat nodig hebt, maar dit had ik niet van ze verwacht.
Lucalicious    posted on 23-02-2010 16:54
tja, maar ja, het is waarschijnlijk trouwens niet hun schuld h?, het is pioneer die ze niet aanleverd. opzich ook wel in zekere zin te begrijpen aangezien ze over de hele wereld hun nieuwe spelers moeten leveren.
Tekhead    posted on 23-02-2010 16:55
vraag je geld terug, dat recht heb je, en koop hem ergens anders.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJADMIN    posted on 23-02-2010 16:56
Ik heb net mn lichtbesturingssoftware binnen van Showtec haha, heb ik mn broertje blij mee gemaakt...en voor mij is t ook ideaal, als ik zelf een keer met de drive in op stap ga hoef ik alleen nog de pc aan te zetten en een voorgeprogrammeerd setje af te spelen..
trouwens super levering door RJ, gisteren om 17.00 besteld vanmorgen om 11.00 in huis...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Laidback    posted on 23-02-2010 16:58
Poster: Xtremer

Alle webshops hebben ze op voorraad, maar de Pioneer Pro DJ+ dealer hier in Alkmaar nietCool

afzeggen en bij N*w L bestellen! die hebben ze gewoon liggen.
200 euro aanbetaling gewoon terug eisen..
moeten ze maar opschieten. ze zijn namelijk duidelijk leverbaar.
User edit by Laidback on 23-02-2010 @ 16:59:00 (39%)
Lucalicious    posted on 23-02-2010 17:00
ik lees net in een ander topic dat pioneer stopt met de cdj1000.
is dit waar?
ik had het zelf namelijk niet verwacht...
en stoppen ze dan ook met de 800?
Xtremer    posted on 23-02-2010 17:01
Ja over het geld terug vragen twijfel ik dus een beetje. Lead heeft namelijk gezegt dat ik hem gewoon lekker daar moest bestellen en dat hij ervoor zorgt dat de CDJ zo snel mogelijk komt. Natuurlijk is het druk met die spelers, hoor het ook van andere bedrijven. De winkel waar ik hem gekocht heb is nog geen kwartier fietsen, dus mocht er iets gebeuren ben ik er snel. Ik kan bovendien toch nog niet draaien tot April/Mei aangezien ik dan de 2e pas kan kopen. Maar dan nog baal ik als een stekker dat het zolang duurtCool.
Laidback    posted on 23-02-2010 17:06
ik lees net in een ander topic dat pioneer stopt met de cdj1000.
is dit waar?
ik had het zelf namelijk niet verwacht...
en stoppen ze dan ook met de 800?

voor zover ik weet niet hoor..
de cdj-2000 is toch iets heel anders als de 1000 ? (MULTIFORMAT Player toch ?)

@ Xtremer.
shade! nog ff wachten dan ...
Lucalicious    posted on 23-02-2010 17:09
ja dat dacht ik dus ook.
voor mensen die geen usb stick willen gebruiken maar gewoon cds is het alleen maar extra geld voor iets dat je toch niet wil gebruiken.
Xtremer    posted on 23-02-2010 17:13
Heb Lead maar een PM gestuurd:

Beste Jeroen,

Nog even over de CDJ-2000, ik begin toch een beetje ongeduldig te raken.
Het is inmiddels al een maand geleden bijna dat ik de CDJ bestelde bij Dijkman Alkmaar.
Als ik zo eens rond surf op alle webshops en bel naar winkels hebben zij gewoon de CDJ-2000 op voorraad of is snel leverbaar. Volgens Dijkman ligt het probleem bij Pioneer en niet bij hunzelf. Daarnaast is Dijkman een Pro DJ+ dealer en daar verwacht je toch wat snellere leveringen en service dan bij de normale dealers waar ik mijn DJ gear altijd kocht. Ik zit nu bijna 1,5 maand zonder CDJ's en je weet misschien zelf wel hoe frustrerend het is om niet te kunnen draaien haha. Ik hoop op een snelle levering.

Greetz,

Patrick, Xtremer

Lucalicious    posted on 23-02-2010 17:17
wat heeft lead dan te zeggen in die winkel?
Xtremer    posted on 23-02-2010 17:20
wat heeft lead dan te zeggen in die winkel?

Lead is van Pioneer DJ Nederland, hij zou voor mij de CDJ appart houden en zo snel mogelijk naar Dijkman loodsen.
Lucalicious    posted on 23-02-2010 17:27
oh op die manier. ik dacht dat hij daar werkte dan ofzo. maar zo kan het natuurlijk ook Winking my eye
DAW    posted on 23-02-2010 19:39
MacBookje Pro uit elkaar gehaald en voorzien van grotere HDD... zo weer wat ruimte :P
Nu eerst MBP voorzien van alle applicaties en dan Mac Mini voorzien van de oude MBP hdd Ya Mini slopen blijft leuk :P?
http://EOSfotografie.nl
Dolivieira    posted on 23-02-2010 19:55
Poster: Xtremer

Il snap ook niet waarom je hem daar gehaald heb. Als ik iets koop wil ik er niet dagen laat staan maanden op wachten. En voor iets de zelfde dag al in huis hebben.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bart_    posted on 23-02-2010 20:26
Inderdaad, en de kans dat je van de garantie gebruik moet maken is h??l erg klein...
Tip: Bestel ze bij Nieuwe Lijn, is ook een Pioneer PRO DJ+ dealer, perfecte service en heb je ze binnen ??n werkdag in huis.
JustifiedMusic    posted on 23-02-2010 21:13
Wie kijkt er nog meer gezellig naar schaatsen?
Xtremer    posted on 23-02-2010 21:16
Poster: Bart_
Inderdaad, en de kans dat je van de garantie gebruik moet maken is h??l erg klein...
Tip: Bestel ze bij Nieuwe Lijn, is ook een Pioneer PRO DJ+ dealer, perfecte service en heb je ze binnen ??n werkdag in huis.

Ik weet het, maar ik koop al een aantal jaren spullen bij Dijkman en dan is het er gewoon meteen, net als m'n HDJ-2000. Dat was dus nu niet het gevalCool. Kreeg net reactie terug van Lead dat begin Maart er weer een reeks CDJ's in NL zullen binnenvaren.
Helixon    posted on 23-02-2010 21:16
Poster: JustifiedMusic
Wie kijkt er nog meer gezellig naar schaatsen?

ikke op de achtergrond
DVDM    posted on 23-02-2010 21:59
Poster: Bouncy

djtutor.com
  hehehe?Cool?DJ skill 101 turbo les! ?nou ja turboCool, het is wel duidelijk?Cool
LLCoolP    posted on 23-02-2010 22:01
:PWerdt net gebeld door Tom Jessen van V-radioHappy, laughingwas ik direct in de uitzendigWinking my eye||GThehe

even nog een carnavals topper - Roppopo aangevraagdWinking my eye

De radio presentaor Tom Jessen heeft ooit iets ingesproken voor mijn website: Welkom op WWW . LucPoels.nl .nl .nl Happy, laughing

Iemand gehoord toevallig?
Join the party and become famous!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 15 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 23.528
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.922.990