Poster: Lucalicious
vet plaatje man! zelf gefotoshopt?
maar bale. wel raar, bijna overal hebben ze hem volgens mij wel op vooraad nu...
zeker! als ik jou was zou ik toch ff naar die dealer toe gaan, dat ze nou echt is tempo moeten maken :P
Poster: Xtremer
Over 3 dagen wacht ik al een maand op mijn 1e CDJ-2000. Hoe ziek is dat?
Alle webshops hebben ze op voorraad, maar de Pioneer Pro DJ+ dealer hier in Alkmaar niet
ik lees net in een ander topic dat pioneer stopt met de cdj1000.
is dit waar?
ik had het zelf namelijk niet verwacht...
en stoppen ze dan ook met de 800?
Beste Jeroen,
Nog even over de CDJ-2000, ik begin toch een beetje ongeduldig te raken.
Het is inmiddels al een maand geleden bijna dat ik de CDJ bestelde bij Dijkman Alkmaar.
Als ik zo eens rond surf op alle webshops en bel naar winkels hebben zij gewoon de CDJ-2000 op voorraad of is snel leverbaar. Volgens Dijkman ligt het probleem bij Pioneer en niet bij hunzelf. Daarnaast is Dijkman een Pro DJ+ dealer en daar verwacht je toch wat snellere leveringen en service dan bij de normale dealers waar ik mijn DJ gear altijd kocht. Ik zit nu bijna 1,5 maand zonder CDJ's en je weet misschien zelf wel hoe frustrerend het is om niet te kunnen draaien haha. Ik hoop op een snelle levering.
Greetz,
Patrick, Xtremer
wat heeft lead dan te zeggen in die winkel?
Poster: Xtremer
Over 3 dagen wacht ik al een maand op mijn 1e CDJ-2000. Hoe ziek is dat?
Alle webshops hebben ze op voorraad, maar de Pioneer Pro DJ+ dealer hier in Alkmaar niet
Poster: Bart_
Inderdaad, en de kans dat je van de garantie gebruik moet maken is h??l erg klein...
Tip: Bestel ze bij Nieuwe Lijn, is ook een Pioneer PRO DJ+ dealer, perfecte service en heb je ze binnen ??n werkdag in huis.
Poster: JustifiedMusic
Wie kijkt er nog meer gezellig naar schaatsen?
Poster: Bouncyhehehe?
djtutor.com
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.