De Late Leeuw Deel 33 (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

Ilja    posted on 21-02-2010 18:28
Nou mensen zeg het maar, ?hoe moet volgens jullie de komende coalitie er uit zien ?
*
Van mij: ?Cool PVV-VVD-TON ( en anders CDA ). ?Cool
*
En ja ik ben van buitenlandse afkomst en ben niet in NL geboren maar alsnog ga ik keihard PVV stemmen. ? Tijdens gemeenteraads op VVD, omdat Geert nog niet in Culemborg meedoet?Cool
main    posted on 21-02-2010 18:44
ton? zei je nou TON?

ik denk eerlijk gezegd dat er een hoop mensen op de pvv gaan stemmen, mag zelf nog niet stemmen maar als ik mag (volgend jaar) ga ik niet op de pvv stemmen want de denkbeelden van geert zijn iets te...
Tekhead    posted on 21-02-2010 18:47
Poster: Jorrit
Poster: DAW

Tip: Probeer eerst eens te denken alvorens je op Submit drukt. Wellicht kom je dan volwassener en intelligenter over. En voel je nu niet elke keer zo op je ? getrapt.?

Cool
 CoolCool

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 21-02-2010 18:49
Poster: Tekhead

Switch is een radio programma op zaterdag avond op Studio Brussel, Iedere zaterdag een dj set van een Top dj, of op een groot evenement (house-dance-techno-...) live sets, intervieuws etc... Ga naar stubru.be, zoek tabblad switch, en je kan nu de 10 beste dj sets van de laatste 10 jaar beluisteren, zoals Sven Vath, The Glimmers, etc... BANGELIJK

Heel hartelijk bedankt voor de info, Tekman uit Antwerpe, want ben zeer geinteresseerd in het beste werk van de beste DJ's aller tijden. Behalve genieten valt altijd ook wat uit te leren. Dus zal al deze mixjes zeker checken.
Tic Toc
User edit by Winston on 21-02-2010 @ 18:51:24 (11%)
Jorrit    posted on 21-02-2010 18:56

CoolCool

Gaat het nog een beetje Tekhead?Cool
Ilja    posted on 21-02-2010 18:59
Poster: main
ton? zei je nou TON?

ik denk eerlijk gezegd dat er een hoop mensen op de pvv gaan stemmen, mag zelf nog niet stemmen maar als ik mag (volgend jaar) ga ik niet op de pvv stemmen want de denkbeelden van geert zijn iets te...

Dan is er een PVV lite voor je, ?VVD?Cool
Winston    posted on 21-02-2010 19:01
@Tekhead: ik luister nu naar Sven V?th. Ben geen techno kenner. Maar ...., de energy die uit de set straalt makes me feel good ........
Tic Toc
User edit by Winston on 21-02-2010 @ 19:01:57 (1%)
main    posted on 21-02-2010 19:01
ah, wie weet ga ik me eens wat meer interesseren in de politiek. laatste tijd betrap ik me er wel op dat ik er veel naar zoek en het veel lees.
maar 90% kom je uit op de volgende zin: geert is een racist.

ben ik persoonlijk mee oneens, ik geef toe dat zijn standpunten hard zijn en sommige wel te ver gaan maar het is zeker zo dat het goed is dat er iemand is met zulke standpunten.
Winston    posted on 21-02-2010 19:03
Politiek .. Cool Cool
Tic Toc
Tekhead    posted on 21-02-2010 19:03
Poster: Winston

Heel hartelijk bedankt voor de info, Tekman uit Antwerpe, want ben zeer geinteresseerd in het beste werk van de beste DJ's aller tijden. Behalve genieten valt altijd ook wat uit te leren. Dus zal al deze mixjes zeker checken.

Churchill man, ik doe m'n best om anderen mee te laten genieten van het beste wat er te bieden is, en blij dat er toch iemand is die het waardeerd Cool

@jorrit: nu weer wel, als een toffe Nederlander positieve reply geeft, verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, gegroet modje Cool
Jorrit    posted on 21-02-2010 19:06

@jorrit: nu weer wel, als een toffe Nederlander positieve reply geeft, verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, gegroet modje Cool

Cool
Esmee    posted on 21-02-2010 19:10
Politiek .. Cool Cool

Cool

Nokia 5800 komt niet meer Unhappy rot vodafone... daar wacht je dan al op sinds december... Nu mag ik (als het allemaal goed gaat) tussen de volgende kiezen morgen. Ze wilden eerst helemaal geen mobiel meer leveren maar zo werkt het niet bij mijn ouders dus nu zijn ze verplicht iets daarvoor in de plaats tegeven ofzo Smile
allemala abbo's van 11.25 p maand 150belmin/300 smsjes
Samsung i8000 Omnia 2
Samsung Jet
Samsung Star
Nokia 6760 Slide
Nokia 6700Confused
(en wat LG prut dingen maar dat komt mn huis niet in)
Mijn voorkeur gaat uit naar Omnia 2, ik vind het gewoon een erg mooie mobiel, op filmpjes ziet het er ook allemaal mooi uit.
welke zouden jullie kiezen en waarom?

Tekhead    posted on 21-02-2010 19:12
@Tekhead: ik luister nu naar Sven V?th. Ben geen techno kenner. Maar ...., de energy die uit de set straalt makes me feel good ........

Ik wel, en geloof me, deze Oer Duitser is een fenomeen uit de Duitse Techno-scene, die de deuren heeft geopend voor vele andere Duitse dj's. Ik was er toen ook op ILT in 2003, allez ben er altijd aanwerzig geweest, alle editie's. Ik kan je alleen maar een bezoek aan dit festival aanbevelen ! Ieder jaar zakken er meer en meer Nederlanders naar Gent af voor dit Techno festival.
Het zijn niet voor niets de 5 beste sets uit de afgelopen 10 jaar, en daar zit volk op stubru, die er iets van kennen !
User edit by Tekhead on 21-02-2010 @ 19:36:13 (1%)
Flexii    posted on 21-02-2010 19:14
Poster: main
ton? zei je nou TON?

Ik denk eerder dat er niet zo heel veel gaat veranderen aan het stem gedrag, Wilders zal wel stemmen binnen halen, maar TON?? Die komen zeker weten niet in het kabinet. Kan me echt niet voorstellen dat die veel stemmen krijgen.
Tekhead    posted on 21-02-2010 19:16
Poster: Flexii

Ik denk eerder dat er niet zo heel veel gaat veranderen aan het stem gedrag, Wilders zal wel stemmen binnen halen, maar TON?? Die komen zeker weten niet in het kabinet. Kan me echt niet voorstellen dat die veel stemmen krijgen.
  Voor wat staat TON, en wat wil die partij ?

@esmee: koop een SonyEricsson, zeker geen Nokia
timmy90    posted on 21-02-2010 19:16

Ik wel, en geloof me, deze Oer Duitser is een fenomeen uit de Duitse Techno-scene, die de deuren heeft geopend voor vele andere Duitse dj's. Ik was er toen ook op ILT in 2003, allez ben er altijd aanwerzig geweest, alle editie's. Ik kan je alleen maar een bezoek aan dit festival aanbevelen ! Ieder jaar zakken er meer en meer Nederlanders naar Gent af voor dit Techno festival.
Het zijn niet voor niets de 10 beste sets uit de afgelopen 10 jaar, en daar zit volk op stubru, die er iets van kennen !

techno is niet 100% mijn genre, maar i love techno heb ik dit jaar gedaan, men vriendin had kaarte als verassing, en dat is gewoon megabangelijk!
Winston    posted on 21-02-2010 19:18
Zijn er maar 5 sets hoor. En de meeste zijn ouder dan 5 jaar. Is de muziek anno 2010, nog steeds zo goed?
Tic Toc
User edit by Winston on 21-02-2010 @ 19:19:59 (2%)
Esmee    posted on 21-02-2010 19:20
Voor wat staat TON, en wat wil die partij ?

@esmee: koop een SonyEricsson, zeker geen Nokia

nou... nokia is juist bijmij altijd beter bevallen dan SE, maar ze bieden me geen SE aan... en die andere dingen zijn wel allemaal erg goedkoop Happy, laughing
al is mn huidige SonyE aardig lang meegegaan (als je kijkt naar het feit dat hij wel eens van de trap valt, tegen een muur aan wordt gegooit en dat soort vage dingen....)
Ilja    posted on 21-02-2010 19:20
Politiek .. Cool Cool

Vooral zo over denken, als de linkse lutsers nog meer NL cultuur verkwanselen en meer geld uit je zak kloppen voor hun hobbies, ben benieuwd hoe je dan gaat reageren. ?
Lead    posted on 21-02-2010 19:22
Graag GEEN discussies over politiek, dat is niet iets wat op een DJ forum thuis hoort !!
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 21-02-2010 19:23
Zijn er maar 5 sets hoor. En de meeste zijn ouder dan 5 jaar. Is de muziek anno 2010, nog steeds zo goed?

Natuurlijk Winston, ik krijg nog steeds een spontane zaadl...ng bij goede sets van de Toppers. Maar deze sets op stubru zijn niet alleen op ILT opgenomen hoor.
Ben vrijdag naar Fuse in Brussel geweest en boven draaide Joris Voorn, man man toch, alsof zijn leven ervan af hing

Poster: Esmee

nou... nokia is juist bijmij altijd beter bevallen dan SE, maar ze bieden me geen SE aan... en die andere dingen zijn wel allemaal erg goedkoop Happy, laughing
al is mn huidige SonyE aardig lang meegegaan (als je kijkt naar het feit dat hij wel eens van de trap valt, tegen een muur aan wordt gegooit en dat soort vage dingen....)
  en nat heeft geweest ! Heb nooit goede ervaring gehad met Nokia, vooral niet hun batterij, die valt om de haverklap uit of leeg.
User edit by Tekhead on 21-02-2010 @ 19:27:29 (100%)
Tekhead    posted on 21-02-2010 19:25
wat betekend TON
User edit by Tekhead on 21-02-2010 @ 19:28:32 (97%)
DAW    posted on 21-02-2010 19:26
Zowel Nokia als SE zijn goed. Zelf hier nog een SE 905c liggen en het is een erg stevig toestel met een super camera. Alleen jammer dat scherm hiervan zo klein is. Werk telefoon had ik een HTC, maar ik en windows mobile crashen is geen combi, dus heb nu een Nokia classic. Heerlijk toestel kan ook nog eens tegen een stootje. Deze zal binnen kort wel vervangen worden door een iPhone Winking my eye

Prive gebruik ik nu alleen nog de iPhone 3Gs perfecte telefoon als die voorzien is van een Jaibreak en de nodige custome aanpassingen.?
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 21-02-2010 @ 19:28:01 (14%)
Esmee    posted on 21-02-2010 19:28
en nat heeft geweest ! Heb nooit goede ervaring gehad met Nokia, vooral niet hun batterij, die valt om de haverklap uit of leeg.

oh mijn oude nokia's waren iig allemaal nooit stuk gegaan.. dat kan ik van andere telefoons niet zeggen. Ze werken ook snel en blijven niet hangen...
Tekhead    posted on 21-02-2010 19:29
ja, dan heb ik steeds een k.t nokia gehad, jammer toch
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

377 Users online: 133 Guests (244 Unknown)
Pages generated today : 51.955
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.666.317