Poster: JorritPoster: DAW
Tip: Probeer eerst eens te denken alvorens je op Submit drukt. Wellicht kom je dan volwassener en intelligenter over. En voel je nu niet elke keer zo op je ? getrapt.?
Poster: Tekhead
Switch is een radio programma op zaterdag avond op Studio Brussel, Iedere zaterdag een dj set van een Top dj, of op een groot evenement (house-dance-techno-...) live sets, intervieuws etc... Ga naar stubru.be, zoek tabblad switch, en je kan nu de 10 beste dj sets van de laatste 10 jaar beluisteren, zoals Sven Vath, The Glimmers, etc... BANGELIJK
Poster: main
ton? zei je nou TON?
ik denk eerlijk gezegd dat er een hoop mensen op de pvv gaan stemmen, mag zelf nog niet stemmen maar als ik mag (volgend jaar) ga ik niet op de pvv stemmen want de denkbeelden van geert zijn iets te...
Poster: Winston
Heel hartelijk bedankt voor de info, Tekman uit Antwerpe, want ben zeer geinteresseerd in het beste werk van de beste DJ's aller tijden. Behalve genieten valt altijd ook wat uit te leren. Dus zal al deze mixjes zeker checken.
@jorrit: nu weer wel, als een toffe Nederlander positieve reply geeft, verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, gegroet modje
Politiek ..![]()
@Tekhead: ik luister nu naar Sven V?th. Ben geen techno kenner. Maar ...., de energy die uit de set straalt makes me feel good ........
Poster: main
ton? zei je nou TON?
ik denk eerlijk gezegd dat er een hoop mensen op de pvv gaan stemmen, mag zelf nog niet stemmen maar als ik mag (volgend jaar) ga ik niet op de pvv stemmen want de denkbeelden van geert zijn iets te...
Poster: FlexiiVoor wat staat TON, en wat wil die partij ?
Ik denk eerder dat er niet zo heel veel gaat veranderen aan het stem gedrag, Wilders zal wel stemmen binnen halen, maar TON?? Die komen zeker weten niet in het kabinet. Kan me echt niet voorstellen dat die veel stemmen krijgen.
Ik wel, en geloof me, deze Oer Duitser is een fenomeen uit de Duitse Techno-scene, die de deuren heeft geopend voor vele andere Duitse dj's. Ik was er toen ook op ILT in 2003, allez ben er altijd aanwerzig geweest, alle editie's. Ik kan je alleen maar een bezoek aan dit festival aanbevelen ! Ieder jaar zakken er meer en meer Nederlanders naar Gent af voor dit Techno festival.
Het zijn niet voor niets de 10 beste sets uit de afgelopen 10 jaar, en daar zit volk op stubru, die er iets van kennen !
Voor wat staat TON, en wat wil die partij ?
@esmee: koop een SonyEricsson, zeker geen Nokia
Politiek ..![]()
Zijn er maar 5 sets hoor. En de meeste zijn ouder dan 5 jaar. Is de muziek anno 2010, nog steeds zo goed?
Poster: Esmeeen nat heeft geweest ! Heb nooit goede ervaring gehad met Nokia, vooral niet hun batterij, die valt om de haverklap uit of leeg.
nou... nokia is juist bijmij altijd beter bevallen dan SE, maar ze bieden me geen SE aan... en die andere dingen zijn wel allemaal erg goedkoop![]()
al is mn huidige SonyE aardig lang meegegaan (als je kijkt naar het feit dat hij wel eens van de trap valt, tegen een muur aan wordt gegooit en dat soort vage dingen....)
en nat heeft geweest ! Heb nooit goede ervaring gehad met Nokia, vooral niet hun batterij, die valt om de haverklap uit of leeg.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.