De Late Leeuw Deel 33 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

Yorick    posted on 21-02-2010 14:39
Belgiee ?Bla bla bla
Nederlandaaa Bla bla bla
We zijn allemaal het zelfden MENSEN,,
En nu ophouden met dat gezeur,,
Als je Duits was was je homo (gisteravond nog gehoord) en dan heb je recht om te zeuren
Renzis    posted on 21-02-2010 14:45
Poster: Tekhead
Blah blah

Jij blijft happen vriend. En een engelstalig woord in een zin is ook niet hetgene waar het omdraaid.

Je wilt gewoon te graag een keer gelijk hebben en respect krijgen van die onbereikbare ?bermensch uit het heerlijke Holland.

Edit: Zie nu dat we van Yorick moeten ophouden, zal het Tekhead lukken?? Winking my eye
User edit by Renzis on 21-02-2010 @ 14:46:36 (28%)
Tekhead    posted on 21-02-2010 14:47
Iemand naar Reverse geweest gisteren ?

heb van m'n oom een filmpje doorgestuurd gekregen van enkele vechtpartijen tussen Marokkanen en Belgen, en moet gezegd, het waren weer die parasieten die zonder enige reden ruzie begonnen te maken, maar dit maal hadden ze pech, ze zaten op een verkeerd feestje, boem boem buiten haha
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 21-02-2010 14:51
Poster: Renzis

Jij blijft happen vriend. En een engelstalig woord in een zin is ook niet hetgene waar het omdraaid.

Je wilt gewoon te graag een keer gelijk hebben en respect krijgen van die onbereikbare ?bermensch uit het heerlijke Holland.

Edit: Zie nu dat we van Yorick moeten ophouden, zal het Tekhead lukken?? Winking my eye
  Als je klachten hebt over een bepaald onderwerp moet je zien dat je zelf die fouten niet maakt Cool

Heerlijk Holland ConfusedConfused Dat is dan toch niet op jullie Gastronomie en Bier bedoeld Cool
User edit by Tekhead on 21-02-2010 @ 14:52:16 (1%)
Renzis    posted on 21-02-2010 14:55
Als je klachten hebt over een bepaald onderwerp moet je zien dat je zelf die fouten niet maakt Cool

Heerlijk Holland ConfusedConfused Dat is dan toch niet op jullie Gastronomie en Bier bedoeld Cool

Nou dat weegt op tegen dat verscheurde balkanland waar er 3 talen worden gesproken en de huize van ellende op instorten staan
Ik ben dr wel jaloers op de Ardennen.

*Z'n Leffe Blond en Leffe 9 koud gaat zetten*
DAW    posted on 21-02-2010 15:00
Haha TekHead, je blijft van die heerlijke onvolwassen reactie posten. Je geeft aan boven de veertig te zijn, maar gezien je manier van reageren ........... Stuk maar weg gelaten anders voel je je op je korte staartje getrapt.
Tip: Probeer eerst eens te denken alvorens je op Submit drukt. Wellicht kom je dan volwassener en intelligenter over. En voel je nu niet elke keer zo op je ? getrapt.?
http://EOSfotografie.nl
Tekhead    posted on 21-02-2010 15:00
Al een Westmalle geproefd, of Orval ?
Btw, een Trappistenbier koud drinken aiai toch, verlies je veel van z'n authentieke smaak
Vassilli    posted on 21-02-2010 15:03
Bier=Bier
Tekhead    posted on 21-02-2010 15:04
Poster: DAW
Haha TekHead, je blijft van die heerlijke onvolwassen reactie posten. Je geeft aan boven de veertig te zijn, maar gezien je manier van reageren ........... Stuk maar weg gelaten anders voel je je op je korte staartje getrapt.

Tip: Probeer eerst eens te denken alvorens je op Submit drukt. Wellicht kom je dan volwassener en intelligenter over. En voel je nu niet elke keer zo op je ? getrapt.?

O ja, als we het niet eens zijn met jullie, zijn we onvolwassen, ben je niet gewoon zeker, dat men tegenspreekt ?
Renzis    posted on 21-02-2010 15:05
@DAW u roept wat wij stilletjes denken

@Tekhead: Westmalle sowieso, er lekker.

Ik drink mn bier toch graag op 4 graden, ik heb leffe vaak lauw geprobeerd, iets kouder bevalt toch beter.

Overigens is Nederland geen bierland maar meer van het pils (een biersoort leest u maar). Daar mag dan ook een duidelijk onderscheid in gemaakt worden.

@Vasilli mee oneens!
User edit by Renzis on 21-02-2010 @ 15:06:01 (6%)
Mixt-Ape    posted on 21-02-2010 15:05
Poster: Vassilli
Bier=Bier

Haha wow lol, NEE!!!
User edit by Mixt-Ape on 21-02-2010 @ 15:05:48 (100%)
Tekhead    posted on 21-02-2010 15:05
Bier=Bier
  Heb jij dan nog nooit Bier gedronken ?
Vassilli    posted on 21-02-2010 15:06
Tuurlijk wel... Gisteravond nog..
Mixt-Ape    posted on 21-02-2010 15:07
En Renzis: Hollands pils is ook niks vergeleken met Belgisch hoor...
Renzis    posted on 21-02-2010 15:07
Tuurlijk wel... Gisteravond nog..

Bier of Pils? Zie uitleg vorige post
Renzis    posted on 21-02-2010 15:08
Poster: Mixt-Ape
En Renzis: Hollands pils is ook niks vergeleken met Belgisch hoor...

Dat vraagt om een test, ik vind jupiler (pils) toch echt minder als Heineken, Bavarie enzz
Vassilli    posted on 21-02-2010 15:08
Hertog Jan, Gulpner, Palm en Duvel
Mixt-Ape    posted on 21-02-2010 15:09
Hmm, ik vind Heineken echt RANZIG! Zal ook wel kwestie van gewoonte zijn waarschijnlijk...
In Heineken zit ook minder alcohol...
Vassilli    posted on 21-02-2010 15:10
Heineken vindt ik ook niet te zuipen.. Net als bavaria ook zo smerig.
Tekhead    posted on 21-02-2010 15:10
Poster: Renzis
@DAW u roept wat wij stilletjes denken

@Tekhead: Westmalle sowieso, er lekker.

Ik drink mn bier toch graag op 4 graden, ik heb leffe vaak lauw geprobeerd, iets kouder bevalt toch beter.

Overigens is Nederland geen bierland maar meer van het pils (een biersoort leest u maar). Daar mag dan ook een duidelijk onderscheid in gemaakt worden.

@Vasilli mee oneens!

Ik schrijf wat vele Belgen denken.

Welke temp. jij je bier drinkt is een kwestie van smaak, warm, laauw, koud. En Pils is idd een biersoort, het oordt komt van het woord Pilsner, een stad in Tsjechie met heerlijke Pils.
Renzis    posted on 21-02-2010 15:11
Poster: Mixt-Ape
Hmm, ik vind Heineken echt RANZIG! Zal ook wel kwestie van gewoonte zijn waarschijnlijk...
In Heineken zit ook minder alcohol...

Verschil van smaak. Hertog Jan is een klasse apart. Palm en Duvel zijn bieren en geen pils, dus ook niet te vergelijken
Yorick    posted on 21-02-2010 15:11
bier=is slootwater
dus mensen leer is rum drinken:D
Renzis    posted on 21-02-2010 15:14

Ik schrijf wat vele Belgen denken.

Welke temp. jij je bier drinkt is een kwestie van smaak, warm, laauw, koud. En Pils is idd een biersoort, het oordt komt van het woord Pilsner, een stad in Tsjechie met heerlijke Pils.

Klopt, ben daar bij de brouwerijen geweest. Daar kunnen zelfs de belgen nog een puntje aan zuigen.

Ik vraag me af of jij daadwerkelijk zegt wat vele belgen denken over hollanders
Mixt-Ape    posted on 21-02-2010 15:14
Laat iedereen maar voor zichzelf spreken, da's al moeilijk genoeg...
Vassilli    posted on 21-02-2010 15:15
Was laatst bij de Duvel brouwerij met een uitje, erg leuk.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

130 Users online: 4 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 1.828
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.364.746