Poster: Tekhead
Blah blah
Poster: RenzisAls je klachten hebt over een bepaald onderwerp moet je zien dat je zelf die fouten niet maakt
Jij blijft happen vriend. En een engelstalig woord in een zin is ook niet hetgene waar het omdraaid.
Je wilt gewoon te graag een keer gelijk hebben en respect krijgen van die onbereikbare ?bermensch uit het heerlijke Holland.
Edit: Zie nu dat we van Yorick moeten ophouden, zal het Tekhead lukken??
Als je klachten hebt over een bepaald onderwerp moet je zien dat je zelf die fouten niet maakt
Heerlijk HollandDat is dan toch niet op jullie Gastronomie en Bier bedoeld
Poster: DAWO ja, als we het niet eens zijn met jullie, zijn we onvolwassen, ben je niet gewoon zeker, dat men tegenspreekt ?
Haha TekHead, je blijft van die heerlijke onvolwassen reactie posten. Je geeft aan boven de veertig te zijn, maar gezien je manier van reageren ........... Stuk maar weg gelaten anders voel je je op je korte staartje getrapt.
Tip: Probeer eerst eens te denken alvorens je op Submit drukt. Wellicht kom je dan volwassener en intelligenter over. En voel je nu niet elke keer zo op je ? getrapt.?
Poster: Vassilli
Bier=Bier
Poster: VassilliHeb jij dan nog nooit Bier gedronken ?
Bier=Bier
Poster: Vassilli
Tuurlijk wel... Gisteravond nog..
Poster: Mixt-Ape
En Renzis: Hollands pils is ook niks vergeleken met Belgisch hoor...
Poster: Renzis
@DAW u roept wat wij stilletjes denken
@Tekhead: Westmalle sowieso, er lekker.
Ik drink mn bier toch graag op 4 graden, ik heb leffe vaak lauw geprobeerd, iets kouder bevalt toch beter.
Overigens is Nederland geen bierland maar meer van het pils (een biersoort leest u maar). Daar mag dan ook een duidelijk onderscheid in gemaakt worden.
@Vasilli mee oneens!
Poster: Mixt-Ape
Hmm, ik vind Heineken echt RANZIG! Zal ook wel kwestie van gewoonte zijn waarschijnlijk...
In Heineken zit ook minder alcohol...
Ik schrijf wat vele Belgen denken.
Welke temp. jij je bier drinkt is een kwestie van smaak, warm, laauw, koud. En Pils is idd een biersoort, het oordt komt van het woord Pilsner, een stad in Tsjechie met heerlijke Pils.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.