In mijn andere verkooptopic (////www.djresource.eu/Forum/topic/16797/(TK)-Wegens-be?inding-hobby/)?merkte ik al dat er een aantal mensen erg geinteresseerd zijn in een aantal vinyls. Eigenlijk wil ik nix los verkopen simpelweg omdat ik dan met de rotzooi (!!) blijf zitten en aan de straatstenen niet kwijt zal raken.... Maar na besluit wil ik dan toch overstag gaan en los vinyl verkopen....alleen dan wel op bod en niet voor de prijzen die in de andere advertentie staat!!! Ik ken de markt goed en weet echt wel wat er zo'n beetje betaald wordt voor enkele vinyls!! Dus wil je platen kopen, wees reeel en bied goed!! Verzenden mogelijk, echter wel aangetekend zodat ik geen trammelant kan krijgen omdat er nix geleverd is?en de kosten zijn wel voor de koper! (?7,-) Dus hier nogmaals de lijsten van de vinyls die ik heb:
What do you think about (TK) Veel vinyl!! Early hardcore/hardstyle ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.509 days. Post CommentThat would be 183.6 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.