Ik dus thuis 1 bananen tonar naald met element en 1 normale naald (waarmee je niet kan scratchen). Als ik dus een nieuwe bananen tonar naald koop (dus GEEN element erbij), kan ik die vervangen door mn normale naald, zonder een andere element te kopen
Laat maar komen die antwoorden
Ltrz
What do you think about Tonar Banana naald/element ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een element is de naald-houder zegmaar. Per draaitafel heb je dus een element en een naald nodig die bij elkaar horen.
Wat je wel zou kunnen doen is een nieuw element kopen en misschien hebben ze een pakketje waarbij je 2naalden en 1 element tegen een goede prijs kunt aanschaffen.
Een Naald en Element passen alleen op elkaar als ze van hetzelfde type zijn.
Oke Lead, Misschien snap je t niet, maar je hebt t met al goed uitgelegt en ik snap t.
Bedankt man. ps, Ik zal voortaan de titel goed doen
This is an old Topic
No new postings for 6.900 days. Post CommentThat would be 230 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.