hallo,
Mijn vorige topic was geen succes (het was ook een domme topic)
Dus daarom heb ik hem gewijzigt. En zal ik hem anders formuleren:
Ik moet vaak alleen draaien (Ik weet niet of jullie dat ook hebben), maar ik vindt dat soms wel eens vervelend als je bijvoorbeeld tijdens het draaien te veel drinkt en dan naar de wc moet. Of als je de hele avond moet staan is dat soms wel vervelend. draaien jullie met meerdere dj's of doen jullie dat anders?
Of went dat lange draaien wel?
Ik heb nog niet zoveel verstand van dus vandaar.
kunt u alstublieft een normaal antwoord geven.
alvast bedankt voor uw reactie.
Ps. zijn er nog andere dj in de buurt van dordrecht die zin hebben om te draaien op feesten?
neem gerust contact op via de mail.
User edit by djslytha on 07-02-2010 @ 16:25:08 (87%)
What do you think about de hele avond draaien ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vaak heb ik een paar plaatjes waarvan ik weet dat die 2 goed mashen. Dus kan ik de ander gerust er doorheen laten lopen en heb ik genoeg tijd om naar de WC te gaan. Ook al heb ik dat maar 1x meegemaakt dat ik tijdens het draaien naar de wc moet.
en zeker weinig of geen alcohol drinken, dat stimuleerd alleen maar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
This is an old Topic
No new postings for 5.306 days. Post CommentThat would be 176.9 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.