Het merk dap audio heeft een slechte naam gekregen door bijv. de mc serie, zelf vind ik de k&p series ook niet optiemaal klinken, maar deze x-serie kan heel goed concuren met bijv. de jrx series van jbl. de speaker is prachtig afgewerkt en weergeeft een heel mooi geluid, dus ik zeg: PRO
De behuizing is ten eerste gemaakt van hout wat voor en nadelen met zich meebrengt: het grote nadeel is het gewicht (een slordige 20 kilo) maar omdat de speaker een 10 incher is en daarom redelijk compact is is hij nog goed handelbaar, en het voordeel is (waarom ik ook voor een houten speaker ben gegaan) dat het geluid voller klinkt in vergelijking met een plastieken speaker. De speaker is heel deglijk afgewerkt, bijv. de speaker is niet bekleed met een stuk?stof of een lak die gemakkelijk krast maar er zit een soort plastic coatiing overheen de er niet alleen gelikt uit ziet maar ook heel stevig is.
Weggewerkt in de behuizing zit een groot stevig handvat (zie foto) waar je de speaker goed aan op kunt tillen.

?

De speaker klinkt geweldig!! het geluid klinkt veel ''voller'' dan bij andere speakers uit dezelfde prijsklasse. Je?krijgt een heel mooi geluid, ook?als je ze bijna voluit zet, maar wat ik ook heet mooi vind aan deze speakers is dat je ze ook heel zacht kunt zetten terwijl je nog steeds alle tonen evengoed hoort. (ideaal de gebruiken met een p-900)
(cijfers tussen 0 en 10)
Bouw Kwaliteit: 9,0
Geluidskwaliteit: 9.0
Looks:?8 (is persoonlijk)
Prijs/kwaliteits verhouding: 8
Dit is mijn eerste review dus hij zal niet perfect zijn, laat weten wat je van de review vind en voor vragen over de speaker kun je natuurlijk ook bij mij aankloppen!!