Poster: djvir20
ha maar dat heeft toch nix te maken met cd mappen ? :s
Poster: djmathijs
Ik wil wel graag met tracklists werken, maar kun je in de udg makkelijk een cd en tracklist in 1 hoesje doen?
Poster: Mixt-Ape
Koop dan een andere kleur, ipv maanden te wachten...
Andere optie is om er gewoon een te kopen via eBay ofzo, gaat veeeel sneller!
NOG een andere optie is om jouw bag te houden en met de auto te gaan...
Poster: djmathijs
Zijn er ook mensen die een slappa en udg map hebben en mij kunnen vertellen welke hun beter bevalt?
Poster: Snoey
Ze hebben alleen vaak nog zwart of wit of een lelijke kleur. Die zwarte heeft iedereen al, en ik wil toch wel een andere kleur.
Ik zal eens kijken op ebay, wat daar verkrijgbaar is.
Auto en Amsterdam centrum is geen goede combo, of der is geen plek of je betaald je halve gage aan de parkeer garage, dat duurder is dan een taxi ritje Amsterdam Zamdvoort.
Poster: Tomazos
ik heb mijn slappa weer ingeruild voor mijn oude case logic,
ik kon er niet mee werken, met 3 cd's naast elkaar 6 cd's per kant..
vond het te lomp om snel heen en weer te gooien
Poster: Mixt-Ape
Normaal vind je echt alles op eBay! Succes met de zoektocht!
Poster: djvir20
ja maar @ copains : als je map zo en beetje half vol zit gaat die zeker half vol open heb ik gisteren nog gezien bij u :P
Poster: fizik
Heb een tijd een Slappa mogen lenen van een vriend, was er minder tevreden over dan ik had verwacht.
Erg gedelijk en stevig, rubuust, maar probeer zo'n geval maar een plat op tafel te leggen
Poster: CopainsDeluxe
Heeft de topicstarter al een trolley die hij graag wou gevonden?
Ben wel eens benieuwd wat is geworden na al deze reacties :D
Poster: Phunkdeluxe
Is deze een beetje stevig of kan je die na 2 gigs afschrijfen?
http://www.bax-shop.nl/platenkoffers-tassen/bax-fb-90-record-bag-black/product-details.html
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.