@Niiicola:
Dat snap ik, ik kan uitstekend lezen. Overigens vind ik je uitspraak kenmerkend voor iemand die ?f niet bekend is met verschillende hp's ?f gewoon niet de vaardigheden, de ervaring of het inzicht heeft om het nut van goede monitoring in te zien.
Dat geouwehoer van wat vind je een goede geluidskwaliteit slaat echt nergens op. Als in het geluid elke juiste weergave van lage tonen ontbreekt, het geluid erg vlak klinkt, etc, is het gewoon hypocriet om te zeggen, ik vind dat het goed klinkt, en daarom is het goede geluidskwaliteit. Ik vind het ook heel bijzonder dat mensen hier mixers perfect weten te plaatsen qua geluidskwaliteit en hp's onderworpen worden aan een subjectieve kijk op zaken, terwijl het totaal niet zo is dat geluidskwaliteit een volledig subjectief iets is.?
De HPX2000 is een hp van ? 20 euro. De HP is niet stevig, en klinkt ongelofelijk blikkerig.?Ooit toen ik eens begon heb ik dat ding ook gekocht en hij doet het zowaar nog wel, maar aan de geluidskwaliteit is niets goed te noemen. En geloof mij maar, als je dan eenmaal wat beters hebt, zoals een pro2000, dan is dat een verademing.
Tot in een zekere mate draagt een goed monitoring beeld bij aan de kwaliteit van je set en daarom is een enigszins goede hp ook zeker van belang.?