komt dat even mooi en toevallig uit, ik ben ook druk bezig met het bouwen van een Dj Booth, Uitlopend Hoekmodel....
heb al aardig wat tijd erin zitten.... aan de ene kant 3,68 meter, en aan de andere kant 2,45 meter, op de lange kant komt mijn nieuwe dj gear te staan, en op de korte kant mijn ("studio"

Computers ed.
Onder de Dj booth kant komen record Boxen, van mdf... (deze kan je zelf bouwen wat ik doe, of bestellen bij Ultimate dj gear, maar dan kosten ze bijna 30 euro de stuk! kan je er zelf dik 5 van maken!)
de hele booth staat nu nog in de schuur. het zal in delen naar mijn kamer getild worden om vervolgens aan de betonnen Vloer en Tevens aan de betonnen Muur genageld te worden!... ik plaatst eerst de dj booth voor dat het laminaat erin komt,, het laminaat leg ik daarna zorgvuldig OM de booth heen... ja helaas is laminaat bestwel trilling geleidend....
Ik maak tevens Houten inbouw kasten aan de studio kant, om een pc in te zetten, er komt ook een kabelgoot achter (geen gerotzooi meer met de stofzuiger!)
en omdat de Dj kant iets hoger is dan de studio kan (wegens Bureau hoogte) kwam ik met het Geniale idee om in de hoek (in de verhoging) 2 ("Laptop"

Lades te maken, 2 normale lades..
(verkrijgbaar bij elke bouwmarkt met keukens/badkamers)
laders (MITS JE ER 2 HEBT) achter de kast vast maken,
snoerte aan de achterkant van de lade bevestigen
(met kabel uitloop natuurlijk, anders krijg je de laden niet eens meer open

) Plak dan een antislip matje
(zon auto geval dat je MOB niet van je dash afknikkerd)
op de lades zodat je daar je laptop op kan leggen, en zo kan je hem dus makkelijk kwijt..kan en dusz ook tegelijkertijd opladen.
ik ga ook turntable feets in de desk vrezen.. dan is de tt net wat stabieler. en achter mijn mixer 4 houten balkjes lijmen (even hoog als de mixer) daar een bekisting eromheen schroeven, om daar alle kabels in naar de goot te lijden, en om op die bekisting mijn efx neer te zetten
ook aan het einde van de Dj booth 2 van die bekistingen , dan iets minder hoog, voor mijn cdj-1000mk2s
(sinds er 2 Dvjs, 2 tts en 2 cdj's komen te staan, en het moet toch berijkbaar blijven

)
dit betekend, nog een hoooop te doen, dusz ik heb mijn rust hard nodig!!, slaap lekker!
Rollator! Gr. Robert!
zo gouw die af is staan de fotows als Promo alleen op dj resource :P yeeeey :P hahaha