Poster: LLCoolP
Maar persoonlijk zou ik het rustig opbouwen , anders kan het nog wel eens tegenvallen als je de klapper al in het begin hebt h?)Snappie??
Poster: michiel505
Iets anders wat ik soms ook gebruik, niet als opener, maar wanneer ik het gevoel heb der er ff teveel electro geweest is door de vorige dj's (als een v/d eerste nummers) dirty deeds done dirt cheap van AC/DC? heel bekend. Hier loop je dan the vocal "Dirty deeds and they're done dirt cheap" van. Hierin laat je Alex Gopher - Aurora (Shinichi Osawa Remix) komen, de begin beat past er perfect onder. In het algemeen vind ik persoonlijk dat wanneer je een bekender rock nummer tussen al die electro/house (wat vaak het geval op een avond is qua genre) kan mixen met electro dat dit altijd aanslaat. Zelf heb ik niet aan een dj contesten meegedaan, mijn ervaring spreekt alleen van fuiven.
Edit: fout in spelling
Poster: DJJam
Dank je wel echt heb nu al meer wat ide?n van wat ik van plan ben te doen
Poster: Lucalicious
ik gebruik meestal inrto van myles dyson, faking vet is die plaat!
dan kun je er nog een leuk sampletje overheenplakken enzo, krijg je wel een vette intro
Poster: RemcoV
Als je echt origineel wilt zijn, maak je zelf een mashup of een bootleg en gebruik je die als intro
Poster: Tomazos
draai deze bijv op een electro/house fuif:
KLIK
geheid heb je aandacht, en plak er dan iets orgineels achteraan,
diverse meiden gek gekregen op de bar..
(als je er een mashup/bootleg van maakt, wil ik die ook heeeeeeel graag hebben)