Poster: Stagiar
Na ruim 1200 posts moet je toch beter weten hoor..
Poster: soundcollector
Ok je hebt gelijk.?
Maar ik moet niet gewoon zo een gekleurde plaat hebben voor erop te leggen.
En ik weet niet hoe dit in Nederland zit, maar in Belgi? gaat een carrosier niet zomaar even een platenspeler spuiten.
Kost veel geld voor zo een klein ding.
Ik zocht gewoon naar mensen die enig idee hadden als hier speciaalzaken voor zijn, die niet ik weet niet hoeveel geld hiervoor vragen.
Poster: Nood
...Voor onderdelen kan je mss eens bij Lead horen? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij verschillende leveranciers kende.
Poster: Lead
Ik ben bezig, wil dit soort items in de DJResource Shop gaan zetten, alleen is beschikbaarheid van officiele onderdelen erg lastig geworden. Ben wel iets op het spoor, maar duurt allemaal nogal lang.
Weet al wel dat als ik niet achter die onderdelen kan komen ze wel eens niet meer in Nederland geleverd kunnen worden. Hou iedereen wel op de hoogte, maar ga er niet op zitten wachten want dit is al iets waar ik een tijd mee bezig ben.
1 tt is af.
Resultaat zal ik volgende week posten, vertrek namelijk zaterdag op vakantie dus niet meer veel tijd...
Heb alleen 1 vraagje, weet er iemand waar ik die dunne gekleurde draadjes kan gaan kopen? (van in de toonarm) ik heb er namelijk twee kapot gemaakt...
En weet er iemand waar ik zo een pitchfader plaatje kan halen (waar de schaalverdeling op staat).
Wat is dit voor zinloze zever.
Ik heb die metalen plaatjes eraf gedaan omdatk ik men tt zwart heb gespoten en ik wouw zilveren plaatjes.
En die kabels hebk overgedaan met de toonarm zuiver te maken en te spuiten.
En btw, ze waren helemaal versleten, ik heb er meer als driehonderd euro in gestoken, maar dat is nie u probleem he, of wel?
Mss alleen replyen als je nuttige info hebt, anders stel ik het op prijs dat je gewoon ni replyd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.