Poster: Mixt-Ape
Moet jij weten he, niemand hier beheert jouw financi?n en niemand kan weten of jij de extra functietjes zou gebruiken. Ikzelf snap niet waarom mensen ?iberhaupt nog voor de 1000's zouden gaan, met de 900 en 2000 die nu verkrijgbaar zijn!
Poster: thomassmith
wrom zouden nu mensen voor 1000 gaan? uhm omdat deze nu in prijs daalt misschien, en niet iedereen zo'n grote buidel heeft voor een 900 of 2000 want ik weet niet hoe duur die 900 is maar dat ligt niet veel van de nieuwe cdj 1000 af dus daarom
Poster: thomassmith
wrom zouden nu mensen voor 1000 gaan? uhm omdat deze nu in prijs daalt misschien, en niet iedereen zo'n grote buidel heeft voor een 900 of 2000 want ik weet niet hoe duur die 900 is maar dat ligt niet veel van de nieuwe cdj 1000 af dus daarom
Poster: hoppie
heeft de mk3 niet hotloops en de mk2 niet? of is dat mk1 en mk2
Ja klopt, en een 900 is gewoon een veel logischere keuze dan een 1000. Dat is mijn punt net!
Poster: Lucalicious
in de zin van dat je ze inruild zeg maar? nou ik denk het niet hoor, het enige echt grote verschil is volgens mij het verstelbare jogwheel, voor de rest zijn ze zo goed als het zelfde...
Poster: Adrien1989
Dat is het enige waar ik me ergerde op MK2 ten opzichte van 3 ja, geen doorstart :/.
Ikzelf snap niet waarom mensen ?iberhaupt nog voor de 1000's zouden gaan, met de 900 en 2000 die nu verkrijgbaar zijn!