Poster: Nvie
Aan de andere kant vind ik een minpunt wel, als je zelf niet over alle apparatuur beschikt, je steeds weer in moet huren. En over het algemeen kost huren een godsvermogen, en zie zo'n prijs maar eens aan de man te brengen als je net begint.
Poster: greupen wat denk je dat het kost al jij net die dure lab grubbens en community boxen, 4 mh, en 12 parren hebt gekocht en tot de conclusie komt dat je nergens aan de bak komt, of dat je toch niet bent weg gelegt voor het handele van een drive-inshow....
Om het echt rendabel te maken zul je uiterraard een flinke eige set moeten hebben. Maar ik denk dat het in 98% van de beginners NOOIT rendabel is en wordt!
Poster: dancedimension
Ik heb ook een beginnende drive-in, alleen wij hebben het zo geregeld dat ik het dat ik in principe voor het geluid gaat (cd spelers tot aan speakers etc.) en mijn vriend waarmee ik samen draai de man is van het licht en lichtcontrollers etc. Dit werkt echt prima samen, en het sgeelt je gewoon een bak vol met geld als je alles alleen wil gaan financieren.
Poster: greupEn wat voor rekening wil jij de klant gaan geven dan.....op het moment dat je ZO veel bij moet gaan huren zulle je prijzen waarscheinlijk al snel te hoog worden.... Of je moet genoegen nemen met een arbeitsloon van 0 euro p/u ......
Tevens ben je op deze mannier altijd voor 100% afhankelijk van je verhuurder..... Iets waar ik niet echt lekker van slaaphier zit een kern van waarheid in, maar ik neem aan dat je dan huurt naarmate je betaald krijgt, en wat je capaciteit is.want een drive-in is een bedrijfje en als bedrijf moet je commercieel zijn, anders verdien je geen geld en dat is toch wel nodig zeker met dit