Poster: DjillusionOok moet ik je zeggen, aan een drive-in is het Licht heel belangrijk. Ik weet niet aan wat voor lichtapparatuur je hebt maar ik zeg het maar ff.
Poster: Tekhead
zo weinig mogelijk licht gebruiken op locatie (veel plezanter in den donkere)
Poster: djmamo
eigenlijk slaat dat nergens op dat het alleen maar goed is wanneer je op je eigen spullen draait want dat word nu gezegt.
als je met meer spullen kunt draaien heb je toch een veel groter voordeel als je later ergens anders gaat draaien of zo.
Poster: Tekhead
zo weinig mogelijk licht gebruiken op locatie (veel plezanter in den donkere)
Poster: nileshey,voor je vertsterker heb ik wel een goeie tip, ik heb zelf een setje gekocht van phonic....1500 watt maximaal maar je hebt ze ook van 2500 en volgens mij oko van 5000 dus je hebt keus genoeg! en je versterker doorbranden kan niet want je kan je limiter aan en uit zetten...
dus kan het wel als jij je limiter uit zet kun je dus wel je versterker door laten branden.
Poster: djmamodus kan het wel als jij je limiter uit zet kun je dus wel je versterker door laten branden.
ja als ik het zou willen zou het wel kunnen, maar zo'n limiter moet je gewoon niet uitzetten en trouwens als je je versterker echt op z'n max laat blazen, gaat natuurlijk wel je kwaliteit omlaag. dat is dus niet goed voro je versterker en het is niet egt mooi om naar te luisteren
Poster: Jorrit
Dit is een tip waar je veel aan zult hebben ja. Veel drive in shows begin zoals gezegt met te goedkope apparatuur, waar ze vaak na een paar maanden al gebrekken in vinden en meer willen. Maak deze fout niet!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.