quote: |
Poster: Michieldejong Ik ben zelf ook bezig met een drive-in samenstellen. Tot nu toe heb ik: 1 Denon CDN-88 1 Skytec AMP-200 amp 1 Numark DM1100Xi Mixer 2 60 watt boxen en 2 70 watt boxen 1 mushroom 1 rookmachine 1 moonflower 1 olie effect lamp 1 statief heb nog ongeveer 450-500 over. Tips iemand? |
Poster: Nvie
Yo...
begin ergens met de aanschaf, bijvoorbeeld met een DJ-set, de rest huur je bij, als je een boeking hebt.
Zo gaat dat steeds door, je koopt weer wat bij, huurt wat, en zo heb je binnen enige tijd een op en toppie drive in show waar menig mens tegen op kijkt
Poster: Michieldejong
Tekhead:
Ik heb de cd speler, mixer en versterker met rubber opgehangen in een rek.
Koptelefoon zou wel handig zijn. Iemand tips over welke koptelefoons goed zijn(en hopelijk betaalbaar).
Poster: djmamo
als je met meer spullen kunt draaien heb je toch een veel groter voordeel als je later ergens anders gaat draaien of zo.
Poster: djmamo
nee als je veel apparatuur van binnen en van buiten kent heb je een veel groter voordeel.
en waarom is dat kwantiteit ik zeg toch niet dat ze alles van dab moeten kopen...No offence
ik heb met verschillende cd spelers, mixers, draaitafels, versterkers en nog veel meer gewerkt. en ken het ook allemaal op mijn duimpje.
dus ik weet wat de apparatuur kan en doet.
dus jij wil zeggen dat dat een nadeel is als je van veel dingen veel weet?
is wel een beetje kortzichtig vind je ook niet?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.