Poster: Saskia
Net mijn rijbewijs voor scooter gehaald in 1 x had maar 2 fouten yeaaah
Poster: Saskia
Net mijn rijbewijs voor scooter gehaald in 1 x had maar 2 fouten yeaaah
Poster: Mixt-Ape
Dacht dat het tussen de 53's en HDJ-1000's ging?
Poster: main
eigenlijk tussen de denon dn hp 700 en de 53's, uiteindelijk voor de denon dn hp 700, geld speelde toch wel een grote rol in deze keuze moet ik toegeven.
Poster: DjVictorF
Je gaat geen spijt van je keuze krijgen! Maar bij welke webshop heb je hem besteld? En waarom met rembours?
Poster: Mixt-Ape
Je mag wel gewoon de naam zeggen hoor...
bij de musicstore, daar was een 'set' tekoop voor 125 euro: denon dn hp 700 + musicstore bag.
na al een hoop reviews te hebben gelezen en dingen te hebben gehoord over die denon leek me dat toch wel een verstandige keus, zo hou ik ook nog wat geld over voor uitgaan e.d.
Poster: Adrien1989Jamang, die waren echt 10 keer beter! Ik denk dat de gemiddelde scooter nu 10 km/uur langzamer gaat door dat windvangding achterop!
Rijbewijs :/. Ik heb nog zo'n blauw certificaat. Vroegah, toen je nog een verzekeringsplaatje op de brommer had?.
Poster: djdolivieira
Je hec beter die van de auto kunnen halen. Had je die van de scooter er bij gekregen.
Poster: Snoey
Dat is niet meer zo. Scooter certi is tegenwoordig een rijbewijs, die los staat van het auto theorie examen certificaat. Pas als je je praktijk examen succesvol hebt afgelegd, zit daar het rijbewijs voor de scooter bij in begrepen.
bij de musicstore, daar was een 'set' tekoop voor 125 euro: denon dn hp 700 + musicstore bag.
na al een hoop reviews te hebben gelezen en dingen te hebben gehoord over die denon leek me dat toch wel een verstandige keus, zo hou ik ook nog wat geld over voor uitgaan e.d.
Poster: _ruud_
dubbel #2
Poster: -FLoriZ-
Ik heb een Gooische R, en ook nog Dubbel D!
Geniaal
Poster: _ruud_
Aafgelopen nog een laptopsteun van ontvangen, moet zeggen wat een degelijk ding voor die 20 euro :D verzenden van het hele ding was net iets goedkoper als de steun. Moest ook onder rembours want kwam er via de bank niet uit, maar ik ben in ieder geval tevreden met de steun!
Poster: djmathijs
Is er ook een DJ shop in de buurt van Hillegersberg bij Rotterdam?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.