Poster: Adrien1989
Dus onze b2b shizzle word acht deck erge pokoes??
Poster: Vassilli
Nee. De iPhone kan geen nummers op de Simkaart zetten. Maar als ik mijn iPhone sync dan zet hij al mijn nummers in Adresboek op m'n Macbook.
Poster: sher
Shit...!
Is er geen enkele manier om de nummers op de sim kaart te krijgen met een app ofzo..?
Toch vreemd.. bijna elke telefoon kan dat..
Op mijn macbook zetten eeft geen zin.. dan heeft mijn moeder het nog steeds niet op de andere telefoon..
Dan word het helaas met de hand over zetten...
Alles opschrijven en weer opnieuw in de telefoon zetten..
Poster: Lucalicious
ben vandaag de korp kp mini wezen testen. wat een uber geil ding is dat zeg!
Poster: sher
Shit...!
Is er geen enkele manier om de nummers op de sim kaart te krijgen met een app ofzo..?
Toch vreemd.. bijna elke telefoon kan dat..
Op mijn macbook zetten eeft geen zin.. dan heeft mijn moeder het nog steeds niet op de andere telefoon..
Dan word het helaas met de hand over zetten...
Alles opschrijven en weer opnieuw in de telefoon zetten..
Poster:?Tekhead
en via bluetooth moet dat toch kunnen ! Je stuurt de gegevens van de Iphone via bluetooth naar een andere gsm met bluetooth, en dan kopieeren naar sim kaart. Zo heb ik dat gedaan bij m'n oude gsm naar m'n nieuwe.
Poster: Bootstrap
indeed my friend, indeedblogTV mixje gaat hem niet worden vandaag.. Internet ligt er de hele tijd uit
ik zit nu op m'n iPhone. Misschien heb ik morgen wel even tijd
Poster: Adrien1989Nou, ik heb nog nooit eerder gekeken hoor. Laatst was ik gewoon aan het rondsnuffelen naar een nieuwe mixer. Toen kwam ik op de Xone en de DJM uit. Vanmiddag ga ik me maar eens flink uitleven op de Xone, kijken hoe die bevalt!
Alweer? :/. Was je de eerste keer nog niet overtuigt dan :/.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.