De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (30/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Snoey    posted on 08-02-2010 21:51
Poster: Renzis

Ik heb hem 3 keer live gezien, waaronder een keer op mn eigen feest. Alle 3 de keren viel hij zwaar tegen en draaide hij de zaal leeg. Juist omdat hij zo graag wil experimenteren met allerlei gekke sounds. Zn commerciele sets op de grote feesten etc zullen vast beter zijn.

Zn producties zijn prima daar ligt het niet aan

Ik neem dat jullie het over Chuckie hebben, ipv Afrojack??:P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 08-02-2010 21:54
nee afrojack
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Estacy    posted on 08-02-2010 21:55
Poster: OneSixty
99 Users online!

damn :d

echt he! en dan ook nog 1/3e pro member :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lucalicious    posted on 08-02-2010 22:09
ik heb dat wel met de meeste dutch house gasten, dat ze best grappige plaatjes kunnen maken, maar niet echt top platen.
en als dj zuigen ze vaak pas echt. denk aan gasten als alvaro en vato gonzalez, die vindt ik allemaal zo over hyped zegmaar, ze maken een leuke track en daarna zijn ze op eens populair en hoor je vervolgens niks meer van ze. alleen afrojack en chuckie, vooral chuckie, doen het internationaal goed met te dutch house, de rest vindt ik niet zo eigenlijk.

doe mij dan maar laidback luke, swedish house maffia etc.
DjVictorF    posted on 08-02-2010 22:30
Ken Nicky Romero's draai kunsten niet.. Maar producen dat die kerel kan! Echt geweldige nummers.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Vassilli    posted on 08-02-2010 22:32
@ Ecstacy
Op een ander forum waar ik zit zijn er nu 571 gebruikers online :O?
Adrien1989    posted on 08-02-2010 22:37
Poster: Lucalicious
ik heb dat wel met de meeste dutch house gasten, dat ze best grappige plaatjes kunnen maken, maar niet echt top platen.
.

Ben zelf van mening dat je met een computer, een midi board en wat monitoren niet echt de top shizzle kan maken. Ik speel zelf ook basgitaar en elk basje, setje snaren, verschillende combo's enzo klinken zo anders, dat kan je niet in een computer krijgen. Ik ben er van overtuigd dat dit ook met andere instrumenten zo is. Voor de echte knallers zullen wel heel wat instrumenten gebruikt worden en wat meer dan een computertje. Als je kijkt naar Marc, die heeft ook een berg gear. En als je kijkt naar optredens van bands met electronische muziek, zoals vb Prodigy, dan zie je die toetsenist ook tussen een berg synths staan. Om maar een voorbeeld te noemen, denk dat mijn bedoeling wel overkomt??
wannes951    posted on 08-02-2010 23:59
gvd, ik ben daarstraks gevallen met lo en nu moet ik al zeker heel mijn rechter arm in de plaaster. al zeker tot maandag, dan controle en als het slecht is moet ik nog 6 weken, terwijl ik wel moet draaien enzo, dat gaat nog moeilijk worden Happy, laughing
Stevendlv    posted on 09-02-2010 00:04
Poster: wannes951
gvd, ik ben daarstraks gevallen met lo en nu moet ik al zeker heel mijn rechter arm in de plaaster. al zeker tot maandag, dan controle en als het slecht is moet ik nog 6 weken, terwijl ik wel moet draaien enzo, dat gaat nog moeilijk worden Happy, laughing

hopen dat je er goed vanaf komt en de plaaster (gips) ruim binnen de 6 weken kwijt bent! Met 1 arm draaien kan wel maar lijkt mij toch wel erg behelpen..
Bootstrap    posted on 09-02-2010 00:25
Slaap lekker DJR Happy, laughing Morgen is de dag waarop ik (als alles goed gaat) de trotse eigenaar van een Allen & Heath Xone:4D word Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Mixt-Ape    posted on 09-02-2010 00:31
Slaapwel iedereen!
Esmee    posted on 09-02-2010 07:37
goeiemorgen DJR Happy, laughing hopen dat het zo minderkoud buiten is als gistere... gisteren was t volgens mijn temperatuur meter 1 graden, ik kwam buiten en het viel inderdaad wel mee, ik fietste in de wind en ik dacht dat mn hoofd erafvroor zo koud was het Cool
Bootstrap    posted on 09-02-2010 08:07
Goedemorgen Happy, laughing Vandaag weer lekker de kou trotseren om naar college te gaan.. Denk je van de kou af te zijn als je weer in Nederland bent, maar niet dus Cool Ik hoop dat het snel lente wordt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-FLoriZ-    posted on 09-02-2010 08:07
Goedenmorgen Happy, laughing Het was gister -3 hier overdags in bussum dus hier gaf de termometer wel goed de temperatuur aan Tongue Het was vanacht -10 ofzo en zo weer lekker de kou induiken.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
qntr0l    posted on 09-02-2010 09:05
Ook een hele goede morgen mensen.

Ik ben persoonlijk ook een beetje aan het "afstappen" van de bliepjeshouse, alhoewel ik op sommige tracks nog wel los kan gaan.?

Nu zoek ik eigenlijk wat artiesten die tracks bouwen die niet bliepen, maar wel lekker rocken. Dan bedoel ik de lekker "lopende" house, die lekker doorkomt als het allemaal goed hard staat. Ik weet niet of jullie me begrijpen maar ik doel meer op trackjes als: FLG - Amplifier. Dit is dan wel weer een wat meer rockende, ik zoek ook de wat meer rustige trackjes die wel een goede bassline hebben.?
djjw    posted on 09-02-2010 10:18
Waarom ineens afstappen van de bliepjes house,
als je dat zelf wil is dat een goede reden...
Maar waar ik draai gaan ze harderlos op de bliepjeshouse
dan op de lekker lopende house wat jij noemt!

Maak er gewoon een combinatie van !!
qntr0l    posted on 09-02-2010 10:31
Poster: djjw
Waarom ineens afstappen van de bliepjes house,

als je dat zelf wil is dat een goede reden...

Maar waar ik draai gaan ze harderlos op de bliepjeshouse

dan op de lekker lopende house wat jij noemt!

Maak er gewoon een combinatie van !!

Ik denk dat ik mezelf een beetje verkeerd verwoord heb. Ik wil dus af van het ?lleen bliepjeshouse draaien. Ik wil, zoals jij zegt, het gebliep afwisselen met lekkere lopende beats!
Saskia    posted on 09-02-2010 10:32
Je bepaald toch zelf of je alleen bliepjeshouse of hoe je het ook wilt noemen draait of lekker lopende beats. Doe gewoon je ding en laat een ander dat ook doen. Zo blijven we verschillend.
Xurion    posted on 09-02-2010 11:54
Ik zit hier met een gebroken teen thuis en ik kan nu niet lopen. Morgen wel weer naar school (denk ik) en gewoon rustig aan doen op het schoolfeest (hoop ik)
Renzis    posted on 09-02-2010 12:00
Fijn als je verwarming het niet doet op je studentenkamer
?
freakin koud hier
XMatiC    posted on 09-02-2010 12:00
Ik zit nu toets ict te maken xd
Lekker makkelijk xd
www.youtube.com/LennertDJ
djjw    posted on 09-02-2010 12:00
O Saskia begrijp me niet verkeerd!!
Zoals jij het leest bedoel ik het waarschijnlijk niet..

Ik begreep hem ook al verkeerd!
(haha dat is het mooie van berichten typen he)

Natuurlijk moet hij zelf weten wat hij draait,
ik bedoelde alleen tezeggen dat het publiek de
goede bliepjes house nog niet beu is!
Iig niet op de plaatsen waar ik draai,
en afgelopen zaterdag vonden de mensen
in Hollywood music hall de bliepjes van vato
ook goed te doen!

Ik ging er even vanuit dat zijn omerking geplaatst
was aan de hand van de discussie over
het wel of niet beu zijn van de bliepjes
house, en omdat daar nogal min gedaan wordt
over de bliepjes house hij nu van stijl wou wisselen.

Komt er dus op neer wat ik wilde zeggen:
Als je het zelf niks vind, prima
maar laat je niks inpraten door anderen.
Mixt-Ape    posted on 09-02-2010 12:06
Poster: Bootstrap
Goedemorgen Happy, laughing Vandaag weer lekker de kou trotseren om naar college te gaan.. Denk je van de kou af te zijn als je weer in Nederland bent, maar niet dus Cool Ik hoop dat het snel lente wordt.

Straks 4D?? ?? ??
User edit by Mixt-Ape on 09-02-2010 @ 12:06:41 (2%)
Roov    posted on 09-02-2010 12:31
Zojuist een Reloop Spin! set besteld Happy, laughing
Ben benieuwd of 't een beetje werkt Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 09-02-2010 12:32
Cool! Ga je het met je Techics gebruiken?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

134 Users online: 17 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 14.080
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.145