De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (29/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 08-02-2010 16:59
Wat een stel kleuters zeg op dat forum. Geeft maar weer aan van wat voor niveau die mensen zijn dat ze dat soort problemen proberen op te lossen, voor zover je het zo kan noemen, op een forum.
Jorrit    posted on 08-02-2010 17:19
Wat een maf cultuurtje op dat forum zeg, die gasten zijn echt aan het zoeken naar iets om over te huilen...

Helemaal geweldig hoe heel "Dirty House" draaiend Nederland daar zit, en ook nog eens over 'credible house' durven spreken. Niet dat ik geen respect voor ze heb, ze zijn wat mij betreft pioneers in hun eigen stijl, maar over credible house moeten ze hun mond houden...
Mod edit by Jorrit on 08-02-2010 17:27 (100%)
Adrien1989    posted on 08-02-2010 17:45
Ik word een beetje moe van het hele 'Dirty House' gebeuren Tongue.
Saskia    posted on 08-02-2010 18:11
Wow dat is echt zo kinderachtig meer een wedstrijd van arrogantie ofzo..
Snoey    posted on 08-02-2010 18:23
Dutch house mist echt die funky grooves en basslines. Ik vind het lekker om mee te beuken, maar der mag ook wel wat lekkere trancy, jazzy, latin, techy of groovy house doorheen.?

Tenzij Afrojack draait, die blaast iedereen plat in een uur met zijn sound! :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
ArTy    posted on 08-02-2010 18:25
Vind het ook een beetje kinderachttig..

@Snoey: vergeet chuckie niet Winking my eye blaast ook aardig door
Saskia    posted on 08-02-2010 18:28
I love afrojacks sound dat is echt helemaal mijn muziek! heerlijk!
Snoey    posted on 08-02-2010 18:28
Zijn remixes van David Guetta zijn super! Beste Dutch House samen met de Afrojack producties.?

Alleen als Dj blaast Chuckie de ene keer iedereen omver, en de andere avond is het klote.

Afrojack daar en tegen heeft me nog geen 1 keer tegen gevallen. Die komt constant met nieuwe dingen en geweldige overgangen.
User edit by Snoey on 08-02-2010 @ 18:30:18 (72%)
DjVictorF    posted on 08-02-2010 18:29
Waar is die gouwe ouwe house uit de periode 2005 - 2007. Toen al die prachtmuziek op de sneakerz cd's te vinden was. Vind deze bliepjes house ook wel leuk hoor, maar die house van toen was toch wel een stuk beter!
Voorbeelden van toen: Bodyrox - Yeah Yeah, Gregor Salto - Bouncing Harbour, FLG - Put Your Hands Up For Detroit, Starkillers - Discotheka (Erick E Remix)

Kan er genoeg opnoemen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-02-2010 @ 18:30:30 (7%)
Saskia    posted on 08-02-2010 18:31
Ik ben het helemaal met je eens snoey afrojack elke?keer op losgegaan chuckie ook vaak dat ik dacht wtf doe je? naja ik weet niet of ik er veel commentaar op mag hebben want hij is zeker 1000000x beter dan mij haha
User edit by Saskia on 08-02-2010 @ 18:32:54 (93%)
Snoey    posted on 08-02-2010 18:34
Nee, dat was niet echt mijn ding. Put your hands up was wel cool, maar nee toen was house voor mij nog niet goed genoeg om trance links te laten liggen. Dat is nu wel het geval, kijk naar gasten als Laidback Luke, Swedish House Maffia, Nicky Romero en Hardwell om eens wat op te noemen.

En dan heb je die Dutch stroming die nu heel populair aan het worden is wereldwijd. Dat zie je aan David Guetta die opeens samenwerkt met Chuckie en Afrojack.
Snoey    posted on 08-02-2010 18:36
Poster: Saskia
Ik ben het helemaal met je eens snoey afrojack elke?keer op losgegaan chuckie ook vaak dat ik dacht wtf doe je? naja ik weet niet of ik er veel commentaar op mag hebben want hij is zeker 1000000x beter dan mij haha

Zolang je objectief bent, mag je commentaar hebben. Ti?sto is me ook 1 keer zwaar tegen gevallen in Antwerpen, terwijl die 15 keer ervoor goed waren. En een dag later Housequake die mijn verpeste weekend helemaal goed maakte.?

Adrien1989    posted on 08-02-2010 18:37
Poster: DjVictorF
Waar is die gouwe ouwe house uit de periode 2005 - 2007. Toen al die prachtmuziek op de sneakerz cd's te vinden was. Vind deze bliepjes house ook wel leuk hoor, maar die house van toen was toch wel een stuk beter!
Voorbeelden van toen: Bodyrox - Yeah Yeah, Gregor Salto - Bouncing Harbour, FLG - Put Your Hands Up For Detroit, Starkillers - Discotheka (Erick E Remix)

Kan er genoeg opnoemen.

Dat vond ik ook nog wel leuk om te draaien als (minimal)techno liefhebber zijnde.
Snoey    posted on 08-02-2010 18:39
De helft van die tracks kan je nog steeds draaien.
DjVictorF    posted on 08-02-2010 18:45
Poster: Snoey
De helft van die tracks kan je nog steeds draaien.

Dat klopt ja, maar het jammere is dat het niet meer gemaakt wordtSad.
Wat Nicky Romero, Afrojack enzo maken vind ik ook om van te genieten. Firebeatz bouwt meestal ook wel leuke tracks zoals: This Feeling (Firebeatz & Sol remix). Echt een geniaal nummer! Maar wat Bassjackers soms maakt, dat is echt om gek van te worden.. Na een halfuurtje word je niet meer goed ervan:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 08-02-2010 18:51
Daarom draai ik geen bassjackers, meeste 2e rangs dutch house draai ik niet meer. Tenzij er weer invloeden van andere stylen inzitten. Zoals BartBmore die remix gemaakt heeft van Superstrings, ja daar word ik weer helemaal vrolijk van :D

Grappige is trouwens dat ik van de week een groep meiden sprak na het draaien, en hadden we het over house feestjes. Ze zeiden dat ze een beetje zat zijn, omdat het overal die bliepjes zijn en show me love. Ze vonden eerst die bliepjes wel leuk, maar word het eentonig.?

Nou als de breezersletjes er al genoeg van krijgen, dan gaat het heel snel veranderen.
Flexii    posted on 08-02-2010 18:58
Dutch house mist echt die funky grooves en basslines. Ik vind het lekker om mee te beuken, maar der mag ook wel wat lekkere trancy, jazzy, latin, techy of groovy house doorheen.?

Tenzij Afrojack draait, die blaast iedereen plat in een uur met zijn sound! :D

hier sluit ik mij volledig bij aan
Tomazos    posted on 08-02-2010 19:13
Daarom draai ik geen bassjackers, meeste 2e rangs dutch house draai ik niet meer. Tenzij er weer invloeden van andere stylen inzitten. Zoals BartBmore die remix gemaakt heeft van Superstrings, ja daar word ik weer helemaal vrolijk van :D

Grappige is trouwens dat ik van de week een groep meiden sprak na het draaien, en hadden we het over house feestjes. Ze zeiden dat ze een beetje zat zijn, omdat het overal die bliepjes zijn en show me love. Ze vonden eerst die bliepjes wel leuk, maar word het eentonig.?

Nou als de breezersletjes er al genoeg van krijgen, dan gaat het heel snel veranderen.

ik ben ook van mening dat de house 'hype' steeds meer vervaagd vergeleken met 2 jaar geleden, ik zie het aan allerlei dingen om me heen, mensen willen niet meer alleen maar 'house' (ik organiseer samen met een vriend/collega elke maand een groot feest (1200+ bezoekers,) en dat feest is hier al 2 jaar gewoon druk/uitverkocht, en daardoor kan ik ook goed zien wat mensen wel aantrekt en niet, zowel kwa muziek als acts)

De hardstyle scene zie ik Enorm groeien!, mede door de feesten zoals Defqon die echt super commercieel aan het worden zijn.. breezer slets van 15 die Persee naar defqon/qlimax willen alleen maar 'omdat anderen ook gaan' en het 'hot' is.. dat zegt helaas al genoeg denk ik...
zie chuckie ook heel intensief contact hebben met Headhunterz, hoop niet dat Chuckie de hardstyle in gaat, dat zou het echt kapot maken.. en ja.. ook Vato draaide laatst op een hardcore feest hardcore.
?
house scene word gewoon kapot gemaakt door bleepjes, daardoor vallen de lekkere (rustige) house tracks gewoon Iets minder op.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 08-02-2010 @ 19:14:35 (5%)
Helioxx    posted on 08-02-2010 19:18
Poster: Tomazos

ik ben ook van mening dat de house 'hype' steeds meer vervaagd vergeleken met 2 jaar geleden, ik zie het aan allerlei dingen om me heen, mensen willen niet meer alleen maar 'house' (ik organiseer samen met een vriend/collega elke maand een groot feest (1200+ bezoekers,) en dat feest is hier al 2 jaar gewoon druk/uitverkocht, en daardoor kan ik ook goed zien wat mensen wel aantrekt en niet, zowel kwa muziek als acts)

De hardstyle scene zie ik Enorm groeien!, mede door de feesten zoals Defqon die echt super commercieel aan het worden zijn.. breezer slets van 15 die Persee naar defqon/qlimax willen alleen maar 'omdat anderen ook gaan' en het 'hot' is.. dat zegt helaas al genoeg denk ik...
zie chuckie ook heel intensief contact hebben met Headhunterz, hoop niet dat Chuckie de hardstyle in gaat, dat zou het echt kapot maken.. en ja.. ook Vato draaide laatst op een hardcore feest hardcore.
?
house scene word gewoon kapot gemaakt door bleepjes, daardoor vallen de lekkere (rustige) house tracks gewoon Iets minder op.

Hardstyle wordt inderdaad populairder!
Ik vind het echt niet goed! Na 10 min krijg ik al hoofdpijn :p
Snoey    posted on 08-02-2010 19:25
Maak je maar niet druk dat Chuckie hardstyle gaat draaien, die is vorig jaar eindelijk internationaal doorgebroken. Dus hij houdt zijn sound nog wel even vast, en misschien zal die in Nederland ergens een hardstyle setje maken, hij blijft toch een all-rounder. Heb hem vorig jaar in Assen ook trance horen draaien.

Maar ik geloof niet dat hardstyle zo groot wordt als house in Nederland is. Kijk alleen naar Bloemendaal aan zee en de Escape bijvoorbeeld. En alle dance portals geven ook aan dat house nog steeds de populairste dance genre is in Nederland.

Renzis    posted on 08-02-2010 19:29

Afrojack daar en tegen heeft me nog geen 1 keer tegen gevallen. Die komt constant met nieuwe dingen en geweldige overgangen.

Ik heb hem 3 keer live gezien, waaronder een keer op mn eigen feest. Alle 3 de keren viel hij zwaar tegen en draaide hij de zaal leeg. Juist omdat hij zo graag wil experimenteren met allerlei gekke sounds. Zn commerciele sets op de grote feesten etc zullen vast beter zijn.

Zn producties zijn prima daar ligt het niet aan

nils7    posted on 08-02-2010 19:32
Poster: DjVictorF

Dat klopt ja, maar het jammere is dat het niet meer gemaakt wordtSad.
Wat Nicky Romero, Afrojack enzo maken vind ik ook om van te genieten. Firebeatz bouwt meestal ook wel leuke tracks zoals: This Feeling (Firebeatz & Sol remix). Echt een geniaal nummer! Maar wat Bassjackers soms maakt, dat is echt om gek van te worden.. Na een halfuurtje word je niet meer goed ervan:P

Jawel.... Op Beatport kijken Winking my eye ipv Dancetunes Winking my eye
Tomazos    posted on 08-02-2010 20:41
Poster: Renzis

Ik heb hem 3 keer live gezien, waaronder een keer op mn eigen feest. Alle 3 de keren viel hij zwaar tegen en draaide hij de zaal leeg.

bij mij ook 1 keer, en heb hem 2x als 'guest' dj bij mij in een discotheek meegemaakt..
ook alle keren leeg gespeelt,

producties zijn daarin tegen idd lekker
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Boyd    posted on 08-02-2010 21:13
Yeah! Vandaag is mijn nieuwe 2 persoons boxspring bezorgd. Dat word lekker slapen vanavondCool
OneSixty    posted on 08-02-2010 21:49
99 Users online!

damn :d
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

229 Users online: 43 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 11.803
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.577.726