Poster: Saskia
Ik ben het helemaal met je eens snoey afrojack elke?keer op losgegaan chuckie ook vaak dat ik dacht wtf doe je? naja ik weet niet of ik er veel commentaar op mag hebben want hij is zeker 1000000x beter dan mij haha
Poster: DjVictorF
Waar is die gouwe ouwe house uit de periode 2005 - 2007. Toen al die prachtmuziek op de sneakerz cd's te vinden was. Vind deze bliepjes house ook wel leuk hoor, maar die house van toen was toch wel een stuk beter!
Voorbeelden van toen: Bodyrox - Yeah Yeah, Gregor Salto - Bouncing Harbour, FLG - Put Your Hands Up For Detroit, Starkillers - Discotheka (Erick E Remix)
Kan er genoeg opnoemen.
Poster: Snoey
De helft van die tracks kan je nog steeds draaien.
Dutch house mist echt die funky grooves en basslines. Ik vind het lekker om mee te beuken, maar der mag ook wel wat lekkere trancy, jazzy, latin, techy of groovy house doorheen.?
Tenzij Afrojack draait, die blaast iedereen plat in een uur met zijn sound! :D
Daarom draai ik geen bassjackers, meeste 2e rangs dutch house draai ik niet meer. Tenzij er weer invloeden van andere stylen inzitten. Zoals BartBmore die remix gemaakt heeft van Superstrings, ja daar word ik weer helemaal vrolijk van :D
Grappige is trouwens dat ik van de week een groep meiden sprak na het draaien, en hadden we het over house feestjes. Ze zeiden dat ze een beetje zat zijn, omdat het overal die bliepjes zijn en show me love. Ze vonden eerst die bliepjes wel leuk, maar word het eentonig.?
Nou als de breezersletjes er al genoeg van krijgen, dan gaat het heel snel veranderen.
Poster: Tomazos
ik ben ook van mening dat de house 'hype' steeds meer vervaagd vergeleken met 2 jaar geleden, ik zie het aan allerlei dingen om me heen, mensen willen niet meer alleen maar 'house' (ik organiseer samen met een vriend/collega elke maand een groot feest (1200+ bezoekers,) en dat feest is hier al 2 jaar gewoon druk/uitverkocht, en daardoor kan ik ook goed zien wat mensen wel aantrekt en niet, zowel kwa muziek als acts)
De hardstyle scene zie ik Enorm groeien!, mede door de feesten zoals Defqon die echt super commercieel aan het worden zijn.. breezer slets van 15 die Persee naar defqon/qlimax willen alleen maar 'omdat anderen ook gaan' en het 'hot' is.. dat zegt helaas al genoeg denk ik...
zie chuckie ook heel intensief contact hebben met Headhunterz, hoop niet dat Chuckie de hardstyle in gaat, dat zou het echt kapot maken.. en ja.. ook Vato draaide laatst op een hardcore feest hardcore.
?
house scene word gewoon kapot gemaakt door bleepjes, daardoor vallen de lekkere (rustige) house tracks gewoon Iets minder op.
Afrojack daar en tegen heeft me nog geen 1 keer tegen gevallen. Die komt constant met nieuwe dingen en geweldige overgangen.
Poster: DjVictorF
Dat klopt ja, maar het jammere is dat het niet meer gemaakt wordt.
Wat Nicky Romero, Afrojack enzo maken vind ik ook om van te genieten. Firebeatz bouwt meestal ook wel leuke tracks zoals: This Feeling (Firebeatz & Sol remix). Echt een geniaal nummer! Maar wat Bassjackers soms maakt, dat is echt om gek van te worden.. Na een halfuurtje word je niet meer goed ervan:P
Poster: Renzis
Ik heb hem 3 keer live gezien, waaronder een keer op mn eigen feest. Alle 3 de keren viel hij zwaar tegen en draaide hij de zaal leeg.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.