De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (10/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Snoey    posted on 01-02-2010 20:46
Poster: djmathijs
I know, alleen als ik hem op beatport beluister is de kwaliteit erg bagger en onzuiver.

Dan heb ik liever een kwalitatief en illegaal nummer?Cool

Excuses voor de illegale filesharing!

Waarom koop je dan geen premium account voor 5 euro. Dat jij illegaal download boeit mij niet :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 01-02-2010 20:58
goeie avond dj-tjes, na bijna een week in hospitaal terug thuis, en t was er bijna plezant met al die goede zorgen van, die mooie witte pakjes. Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Adrien1989    posted on 01-02-2010 20:59
Heb je daar gedaan dan? :o.
Xurion    posted on 01-02-2010 20:59
Wat had je?
djmathijs    posted on 01-02-2010 21:05
What Happend?
@Snoey, vind het zonde om 5 euro uit te geven aan 1 nummer die illegaal is, ben denk ik ook niet van plan om meer illegaal spul te kopen.
Maar wanneer je de Original Mix beluisterd op deze link:?https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/63944/It%27s%20True vinden jullie deze kwaliteit ook niet goed? Of hebben ze dit metzin gedaan en wanneer je hem koopt dat het dan wel goed is?
Esmee    posted on 01-02-2010 21:07
Poster: Tekhead
goeie avond dj-tjes, na bijna een week in hospitaal terug thuis, en t was er bijna plezant met al die goede zorgen van, die mooie witte pakjes. Cool

ik vroeg me al af waarom je niet meer terug mailde...
zoals we allemaal willen weten:
wat is er gebeurt dan :O?
Tekhead    posted on 01-02-2010 21:13
Poster: Esmee

ik vroeg me al af waarom je niet meer terug mailde...
zoals we allemaal willen weten:
wat is er gebeurt dan :O?

Check je mail op youtube maar ff, jou heb ik als eerste gemaild meid.

Ik had een gesprongen blinde darm, den appendix zoals wij in Antwerpen zeggen. En dit is een pijnlijke en redelijkgevaarlijke aandoening, was al enkele dagen zwaar ontstoken en dokter begreep maar niet hoe ik dat niet gevoeld had. Weet ik veel zeg.
Mixt-Ape    posted on 01-02-2010 21:20
In elk geval: goed dat je terug bent!
Adrien1989    posted on 01-02-2010 21:21
In wel geval was het dan niet goed geweest?Cool.
Mixt-Ape    posted on 01-02-2010 21:22
In geen, want ik zeg in ELK geval.
Adrien1989    posted on 01-02-2010 21:23
Grapje mien jong Winking my eye
Tekhead    posted on 01-02-2010 21:24
Thx, jongens, doet deugd dat te horen Cool
Adrien, je bent in je grappige vandaag he ? LOL
Adrien1989    posted on 01-02-2010 21:27
Haha, waar maak je dat uit op Tongue.
Tekhead    posted on 01-02-2010 21:31
omdat je nog geen enkel aux serieus te nemen post hebt gedaan, vind ik persoonlijk toppie man, een beetje gek doen mag altijd he ?
Adrien1989    posted on 01-02-2010 21:34
Sowieso, anders wordt het een beetje dode boel Winking my eye.
Tekhead    posted on 01-02-2010 21:42
alhoewel het hier soms niet mag he, of men begrijpt het verkeerd, en gaat dan over de rooie, lang leve de humor
Snoey    posted on 01-02-2010 22:11
Jezus wat zijn rozen duur geworden!! 14e heb ik 3 weken officieel verkering met me vriendin, dus ik wil haar 21 rozen bezorgen, met op het kaartje: 'Elke roos staat voor 1 dag die wij samen zijn' zoiets ongeveer.?

Ik moet namelijk de zaterdag er voor tot zondag ochtend draaien, en op die zondagmiddag erna draaien op een kickbox gala. Dus heb ik zondag avond geen energie meer om lekker uit eten te gaan. Maar ik wil haar dan een week daarna meenemen naar een leuk restaurantje, met een cadeautje enz.?

Maar ik wil niet dat ze de 14e met lege handen zit, dus ik dat er die dag bloemen bezorgt worden. Maar 21 rozen kosten gewoon 85 euro + 8 euro bezorgkosten!! Is toch niet normaal...?

Dat is bijna net zo duur als een avondje lekker uit eten..
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 01-02-2010 22:20
Bestel dan beter 1kilo Belgische Bonbons, gaat ze veel meer aan hebben en is lekkerder dan die onnozel rozen, en daar worden de meeste meiden lekker g..l van Cool
Mixt-Ape    posted on 01-02-2010 22:35
Lekker geel?
Tomazos    posted on 01-02-2010 22:36
Poster: Snoey
Jezus wat zijn rozen duur geworden!! 14e heb ik 3 weken officieel verkering met me vriendin, dus ik wil haar 21 rozen bezorgen, met op het kaartje: 'Elke roos staat voor 1 dag die wij samen zijn' zoiets ongeveer.?

Ik moet namelijk de zaterdag er voor tot zondag ochtend draaien, en op die zondagmiddag erna draaien op een kickbox gala. Dus heb ik zondag avond geen energie meer om lekker uit eten te gaan. Maar ik wil haar dan een week daarna meenemen naar een leuk restaurantje, met een cadeautje enz.?

Maar ik wil niet dat ze de 14e met lege handen zit, dus ik dat er die dag bloemen bezorgt worden. Maar 21 rozen kosten gewoon 85 euro + 8 euro bezorgkosten!! Is toch niet normaal...?

die prijs van de rozen dat is normaal op die dag..

weetje wat ze dan zegt als je niet naar dr toe komt?: je hebt alleen maar tijd voor je stomme werk.. en als ze het niet zegt dan denkt ze het wel*hoor het meiden zo zeggen*

dus mischien een idee om die avond maar wel uit eten te gaan, of een ander 'klein' dingetje dat je aandacht aan haar geeft + die rozen..

die van mij is altijd helemaal in rep en roer als ik ECHT niet meer kan, omdat ik te brak ben van het draaien..

(had Vr op Za slecht/niet geslapen, Za op zondag ochtend gedraaid tot 6u, uren gereden en daarna haar opgehaald, om 10.00u bij mij.. *nogsteeds niet geslapen* en boos wezen als ik dan smiddags/savonds niet met haar naar de bioscoop kan omdat ik steeds me ogen dicht heb en helemaal paars zijn, savonds haar terug gebracht, en heerlijk geslapen vandaag tot uur of 4 smiddags)

mijn tip: besteed wel aandacht aan dr.. want grotendeels van de meiden zien alleen maar van: hij heeft geen tijd voor mij.. ipv: het is ook best wel zwaar werk.. dat begrijpen ze op 1 of andere manier niet..

gelukkig draai ik de 12+13e in de buurd, daarna paar uurtjes slapen dan ga ik 14 februari met haar carnaval vieren en zuipen, dat word ons dagje uit.. en mischien savonds nog maar thuis even filmpje pakken ofzo.

dj wezen+ een vriendin= een hard leven..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 01-02-2010 @ 22:37:52 (1%)
Tekhead    posted on 01-02-2010 22:40
Poster: Mixt-Ape
Lekker geel?
 bijna Cool
qntr0l    posted on 01-02-2010 22:45
Poster: Snoey

Het mag die dag, want het is dan toevallig ook nog eens valentijnsdag!?Cool
Bouncy    posted on 01-02-2010 22:54
Ik weet niet, maar mij is altijd geleerd dat Valentijn voor je GEHEIME liefde is... Dus: bos rozen, naar je geheime liefde, rozen op de deurmat flkkren, hard aanbellen en dan wegsprinten, dat is de bedoeling. De rest is onzin.

Als ik een vriendin zou hebben en ze zou gaan zeiken over dat ik niet me doe met Valentijn... JAMMER DAN!
Tekhead    posted on 01-02-2010 22:56
Is gewoon commercieeele geldklopperij, doe ook mee daar ni van
qntr0l    posted on 01-02-2010 23:03
Poster: Bouncy
Ik weet niet, maar mij is altijd geleerd dat Valentijn voor je GEHEIME liefde is... Dus: bos rozen, naar je geheime liefde, rozen op de deurmat flkkren, hard aanbellen en dan wegsprinten, dat is de bedoeling. De rest is onzin.

Als ik een vriendin zou hebben en ze zou gaan zeiken over dat ik niet me doe met Valentijn... JAMMER DAN!

Nou en Tongue. Veel vrouwen vinden dat volgens mij wel leuk dat je op die commerciele geldklopperij dag aan ze denkt. Zijn we weer een weekje tevreden?Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

104 Users online: 52 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 1.566
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.855.396