Poster: djmathijs
I know, alleen als ik hem op beatport beluister is de kwaliteit erg bagger en onzuiver.
Dan heb ik liever een kwalitatief en illegaal nummer?
Excuses voor de illegale filesharing!
Poster: Tekhead
goeie avond dj-tjes, na bijna een week in hospitaal terug thuis, en t was er bijna plezant met al die goede zorgen van, die mooie witte pakjes.
Poster: Esmee
ik vroeg me al af waarom je niet meer terug mailde...
zoals we allemaal willen weten:
wat is er gebeurt dan :O?
Poster: Snoey
Jezus wat zijn rozen duur geworden!! 14e heb ik 3 weken officieel verkering met me vriendin, dus ik wil haar 21 rozen bezorgen, met op het kaartje: 'Elke roos staat voor 1 dag die wij samen zijn' zoiets ongeveer.?
Ik moet namelijk de zaterdag er voor tot zondag ochtend draaien, en op die zondagmiddag erna draaien op een kickbox gala. Dus heb ik zondag avond geen energie meer om lekker uit eten te gaan. Maar ik wil haar dan een week daarna meenemen naar een leuk restaurantje, met een cadeautje enz.?
Maar ik wil niet dat ze de 14e met lege handen zit, dus ik dat er die dag bloemen bezorgt worden. Maar 21 rozen kosten gewoon 85 euro + 8 euro bezorgkosten!! Is toch niet normaal...?
Dat is bijna net zo duur als een avondje lekker uit eten..
Poster: Mixt-Apebijna
Lekker geel?
Poster: Snoey
Jezus wat zijn rozen duur geworden!! 14e heb ik 3 weken officieel verkering met me vriendin, dus ik wil haar 21 rozen bezorgen, met op het kaartje: 'Elke roos staat voor 1 dag die wij samen zijn' zoiets ongeveer.?
Ik moet namelijk de zaterdag er voor tot zondag ochtend draaien, en op die zondagmiddag erna draaien op een kickbox gala. Dus heb ik zondag avond geen energie meer om lekker uit eten te gaan. Maar ik wil haar dan een week daarna meenemen naar een leuk restaurantje, met een cadeautje enz.?
Maar ik wil niet dat ze de 14e met lege handen zit, dus ik dat er die dag bloemen bezorgt worden. Maar 21 rozen kosten gewoon 85 euro + 8 euro bezorgkosten!! Is toch niet normaal...?
Dat is bijna net zo duur als een avondje lekker uit eten..
Poster: Bouncy
Ik weet niet, maar mij is altijd geleerd dat Valentijn voor je GEHEIME liefde is... Dus: bos rozen, naar je geheime liefde, rozen op de deurmat flkkren, hard aanbellen en dan wegsprinten, dat is de bedoeling. De rest is onzin.
Als ik een vriendin zou hebben en ze zou gaan zeiken over dat ik niet me doe met Valentijn... JAMMER DAN!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.