de RMX-30 of de PS626EFX
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ElVrieso    posted on 24-01-2010 11:27
Hee,

Een heel ?tijdje ben ik in de ban geweest van de Behringer DJX-750 maar na het goed kijken op dit forum kwam ik er achter dat ik dat beter niet kon doen. Ik wil veel functies maar WEL kwaliteit! (Nee kom niet aanzetten met pioneer ofzo want ik ben nog een beetje een beginner.. :$)

Ik zit echt heel erg te twijfel over deze 2 mixers:

Ik weet dat de Reloop mixer van erg goede kwaliteit is maar van de Gemini weet ik niet veel af.

Wat raden jullie mij aan??
Of hebben jullie nog andere ideeen??

Dankjewel! Happy, laughing?
Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 24-01-2010 @ 11:33:42 (96%)

What do you think about de RMX-30 of de PS626EFX ??

Vote :   

dJORD    posted on 24-01-2010 11:30
links naar webshobs zijn verboden!!
verder ben ik erg tevreden over mijn rmx-30, het is volgens mij de beste in zijn prijsklasse!!
ElVrieso    posted on 24-01-2010 11:34
Poster: dJORD
links naar webshobs zijn verboden!!
verder ben ik erg tevreden over mijn rmx-30, het is volgens mij de beste in zijn prijsklasse!!

Oeps, geedit! Winking my eye
dJORD    posted on 24-01-2010 11:42
als je vragen hebt over de rmx kun je het altijd vragen want ik ben een trotse bezitter!!
dan zou ik alleen na kijken naar de gemini al voor de reloop gaan, en dan gebaseerd op:
- vu meters
- de onnodige extra's op de gemini zoals effecten en de beatcount button. (de effecten zouden wel leuk kunen zijn maar niet voor deze prijs want dan heb je troep eerste klas!!
Esmee    posted on 24-01-2010 11:46
ik heb zelf ook de rmx -30 Ben er tevreden over. Als je geen effecten nodig hebt, geen send en return, geen 4 kanalen en het niet erg vindt dat de crossfader niet uit kan is dit een heerlijke mixer.
Ik geloof niet dat je bij die gemini goeie effecten krijgt voor dat geld... dat kan gewoon haast niet. Dus misschien moet je even youtuben hoe de effecten zijn en aan de hand daarvan oordelen.

Verder is de remix gewoon heerlijk. Eq killt volledig, je kunt alle faders apparte curven geven. Vu's per kanaal.
ElVrieso    posted on 24-01-2010 12:04
Ik denk dat ik me keuze ondertussen heb gemaakt.. :P
Thanks for de reactiess (H)

This is an old Topic

No new postings for 5.376 days.
 Post CommentThat would be 179.2 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

91 Users online: 18 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 32.299
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.047.354