www.djgroundfever.be
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj_groundfever    posted on 21-01-2010 22:56
Hij dit is mijn website.
www.djgroundfever.be
Graag jullie mening.

What do you think about www.djgroundfever.be ??

Vote :   

Ziax    posted on 21-01-2010 23:01
Ziet er vrij straks uit. Overzichtelijk
enkel de biografie kan iets professioneler geschreven worden vind ik Happy, laughing

?rg weinig op aan te merken dus Winking my eye
nils7    posted on 21-01-2010 23:05
Poster: dj_groundfever
Hij dit is mijn website.
www.djgroundfever.be
Graag jullie mening.

Geinig maar wat heb ik als feestjes organisator te maken met het feit dat ge herbal life distribueert??
Daarnaast, als je zo iets wil, zou ik iets in elkaar laten zetten. Je kent vast wel iemand in je omgeving dat ooit wel eens heeft geprobeerd dit ziet er een beetje standaard uit (staat er ook onder, daardoor had ik het door dus als je kan weg filteren Winking my eye)?
dj_groundfever    posted on 21-01-2010 23:13
@nils7: bedankt voor de info. Ik ga de biografie zo snel mogelijk bijwerken. Wat bedoel je met wegfilteren?
nils7    posted on 22-01-2010 05:39
@nils7: bedankt voor de info. Ik ga de biografie zo snel mogelijk bijwerken. Wat bedoel je met wegfilteren?

Dit:?Maak een gratis website :: Webnode?alleen dan foetsie
User edit by nils7 on 22-01-2010 @ 05:39:18 (11%)
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 09:23
Ziet er al een aardige site uit !
Je biografie vind ik eigenlijk niet zo slecht ! Cool
Xurion    posted on 23-01-2010 09:52
Ook al ziet het er mooi uit, ik vindt het toch jammer om te zien dan dit met een gratis online website builder met reclame is gemaakt. Voor de rest ziet de site er goed uit en je geeft genoeg informatie.
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 09:55
Ik denk dat iedereen wel met zo'n site is begonnen gratis of niet het gaat om je bekend te maken , je kan moeilijk flink geld in een site pompen als niet eens iedereen je kent ofzo denk ik dan :P
dj_groundfever    posted on 23-01-2010 11:11
Poster: CopainsDeluxe
Ik denk dat iedereen wel met zo'n site is begonnen gratis of niet het gaat om je bekend te maken , je kan moeilijk flink geld in een site pompen als niet eens iedereen je kent ofzo denk ik dan :P

Klopt, een professionele site laten maken is niet goedkoop. Het is tenslotte mijn beroep niet maar een hobby. Er bestaan meer dj site die gemaakt zijn met een gratis website builder.
Maar wat is eigelijk jullie mening van de website buiten het fijt dat ze gratis is.
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 12:47
Ik vind ze logisch ingedeeld! ^^
Misschien wel iets meer over je genres vermelden, ook al zie ik dat je op de site hebt staan 4 all your party's ....
Maar voor de rest ziet het er goed uit !
dj_groundfever    posted on 23-01-2010 13:27
Poster: CopainsDeluxe
Ik vind ze logisch ingedeeld! ^^
Misschien wel iets meer over je genres vermelden, ook al zie ik dat je op de site hebt staan
4 all your party's ....
Maar voor de rest ziet het er goed uit !

Is eigelijk gewoon de slogan...
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 13:32

Is eigelijk gewoon de slogan...

Dus je doet eigenlijk alle genres of hoe moeten we het begrijpen?
dj_groundfever    posted on 23-01-2010 13:38
Mijn voorkeur gaat uit naar de genre's: minimal, grovve, elektro, progressive, hardstyle, Dance. Maar andere genre's zal ik niet neeh tegen zeggen als ze mij daar voor zouden vragen. Binnekort ga ik op een 18jarige ton draaien en daar zal ik zo een beetje vanalles moeten draaien, maar vooral zeer weinig van bovenstaande genres
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 13:46
Mijn voorkeur gaat uit naar de genre's: minimal, grovve, elektro, progressive, hardstyle, Dance. Maar andere genre's zal ik niet neeh tegen zeggen als ze mij daar voor zouden vragen. Binnekort ga ik op een 18jarige ton draaien en daar zal ik zo een beetje vanalles moeten draaien, maar vooral zeer weinig van bovenstaande genres

Zijn toch al aardig wat genres ! ^^
Zo iets kan je al op je site zetten en indien nodig zelfs nog erbij speciale genre aanvragen zijn mogelijk ! ofzo iets :D

Ook waar je zeker op moet letten is zorgen dat je iets niet tegen je zin gaat doen want dan zal het niet zo leuk zijn denk ik ! Happy, laughing

200ste post Cool
User edit by CopainsDeluxe on 23-01-2010 @ 13:47:18 (3%)
dj_groundfever    posted on 23-01-2010 16:06
Ja weet ik. zal ik ook nooit doen. Het is tenslotte een hobby eh. een hobby doe je voor het plezier en doe je ook niet tegen je zin.

alej proficiat met je 200ste postCool
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 16:13
Ja voledig juist ! Een hobby is ook net voor het plezier ! ^^
Dankje Cool
djvir20    posted on 23-01-2010 20:02
Ziet er netjes uit jammer dat er nog geen portfolio is Happy, laughing daar kan je punten mee halen Winking my eye enja foto's zijn ook altijd fijn vind ik :P
Helioxx    posted on 24-01-2010 21:00
ziet er niet slecht uit Happy, laughing
MAAR; Er staan enorm veel schrijffouten in, dit maakt het wel wat onprofessioneel :s
alsje die verbeterd , zal het nog beter zijn Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.534 days.
 Post CommentThat would be 184.5 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

100 Users online: 2 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 5.575
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.212.525