Korg Kaossilator Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 21-01-2010 12:48
Heej allemaal,

Misschien toch wel interessant om even te posten. De Kaossilator Pro. We kennen bijna allemaal de Korg Kaossilator wel, een Kaosspad achtig apparaat, maar dan meer een soort synth. Leuk speeltje, maar je ziet hem weinig in de DJ sets. Nu is Korg dus gekomen met de Kaossilator Pro:

Waarom is deze nou zo interessant? In tegenstelling tot de Kaossilator heeft de Pro ook een input, je kan dus loops uit je DJ set samplen en aanpassen. Erg leuk. Op Youtube zijn al diverse demo's te vinden, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen Happy, laughing.?

Hier nog een link naar de Kaossilator voor de onwetenden:

What do you think about Korg Kaossilator Pro ??

Vote :   

soundcollector    posted on 21-01-2010 12:51
super nice
mentheman88    posted on 22-01-2010 14:48
Cool man! ik heb zelf de normale kaossilator, maar dit is natuurlijk wel een paar stapjes meer.

Je kunt je wel afvragen hoe bruikbaar dit is voor tijdens je dj set aangezien het niet echt duidelijk is of je de snelheid van de loops realtime kunt veranderen.

Dit kon op de normale kaossilator ook niet. Als je het tempo hier op veranderde, maakte je bestaande loop kleiner.

Als die tempo slider daar links echt als een pitch slider op je cdj zou werken hebben we hier voor mij potentieel s/r speelgoed, maar ben bang dat dit helaas niet zo is.

een pitch slider op een efx-1000 zou ook ontzettend relaxt zijn, maar dat is een ander verhaal.
thnx voor deze post!
Xurion    posted on 22-01-2010 15:57
Echt leip apparaatje man, maar welk prijskaartje hangt eraan?
Adrien1989    posted on 22-01-2010 22:36
Zal naar mijn verwachting net zo iets zijn als de KP3 Happy, laughing.
Tekhead    posted on 22-01-2010 23:34
In de USA kost hij 399,00 dollar bruto richtprijs !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.356 days.
 Post CommentThat would be 178.5 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 2 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 11.809
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.117.459