Ableton/Serato Bridge
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lek3ct    posted on 20-01-2010 15:00
Gisteren was ik rustig filmpjes aan het checken op youtube als elke normale mens.
Pretty boring...

Maar plots kwam ik filmpjes tegen van NAMM 2010!

??n van die filmpjes ervan is die.

Ableton en Serato hebben samengewerkt om deze plug-in te cre?ren. Je kan hiermee Ableton verbinden met Serato (ook omgekeerd). Zogezegd om het beste van de 2 werelden samen te voegen.

Wat ik hier zo geniaal aan vind is het feit dat je eindelijk VST's kan gebruiken in Serato. Of de effectjes van Ableton in Serato.?

Mijn vraag is:

-Wat vinden jullie hiervan??

-Zou dit ook werken met Traktor of Virtual Dj?
User edit by lek3ct on 20-01-2010 @ 15:01:34 (6%)

What do you think about Ableton/Serato Bridge ??

Vote :   

Roalin    posted on 20-01-2010 15:05
Poster: lek3ct

Natuurlijk niet...
De user interface verandert namelijk helemaal en Serato is de enige die (zijn toch al lelijke interface) wilde laten verbouwen. Cool

Het is zeker een leuke toevoeging, alleen mis je heel veel leuke onderdelen uit Ableton..

Edit:
Met Traktor is het wel mogelijk als je twee laptops hebt en die kun je dan syncen via midiclock..
User edit by Roalin on 20-01-2010 @ 15:12:59 (33%)
Cyspoz    posted on 20-01-2010 22:41
Ik vind het er veel belovend uit zien. Ik weet alleen niet zeker of dit nu de killer oplossing isConfused Mijn eerste reactie was ook wat matigjes. Maar na een aantal uitgebreide demo's te hebben gezien lijkt het wel erg cool. Ik ken zef Serato verder niet goed om te beoordelen wat nu wel en niet standaard in Serato al mogelijk is.

Je kan met andere applicaties wel een MIDI Sync doen, maar dat komt niet in de buurt van de integratie die Bridge bied, die gaat wel een stuk verder.
baath    posted on 20-01-2010 23:18
Poster: Roalin
Poster: lek3ct

Natuurlijk niet...
De user interface verandert namelijk helemaal en Serato is de enige die (zijn toch al lelijke interface) wilde laten verbouwen. Cool

Het is zeker een leuke toevoeging, alleen mis je heel veel leuke onderdelen uit Ableton..

Edit:
Met Traktor is het wel mogelijk als je twee laptops hebt en die kun je dan syncen via midiclock..

als je een beetje handig met met je asio driver Winking my eye kan je traktor zo tweeken dat je bv op deck c of d gewoon een ableton kanaal heb en hem via je midiclock laat syncen.

heb je toch maar 1 laptop nodig!

en van serato verwacht ik best veel maar hier geld voor mij echt eerst zien dan geloven...
moet zeggen dat de nieuwste Itch er wel keurig uitziet Happy, laughing en uitbetrouwbare bronnen genomen dat in de gewone serato versie ook nog vele nieuwe update's komen!

Adrien1989    posted on 21-01-2010 07:59
Poster: Cyspoz
Ik vind het er veel belovend uit zien. Ik weet alleen niet zeker of dit nu de killer oplossing isConfused Mijn eerste reactie was ook wat matigjes. Maar na een aantal uitgebreide demo's te hebben gezien lijkt het wel erg cool. Ik ken zef Serato verder niet goed om te beoordelen wat nu wel en niet standaard in Serato al mogelijk is.

Je kan met andere applicaties wel een MIDI Sync doen, maar dat komt niet in de buurt van de integratie die Bridge bied, die gaat wel een stuk verder.

Denk dat dit wel veel mooier werkt dan een simpele MIDI sync ja. Ik gebruik zelf ook een aantal zaken gesynct, maar dit maakt het toch meer ??n geheel. Voor mij persoonlijk zou interessant zijn als er zoiets komt voor Traktor.?

This is an old Topic

No new postings for 5.471 days.
 Post CommentThat would be 182.4 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

210 Users online: 13 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 36.009
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.530.640