Poster: lek3ct
-Zou dit ook werken met Traktor of Virtual Dj?
Poster: RoalinPoster: lek3ct
-Zou dit ook werken met Traktor of Virtual Dj?
Natuurlijk niet...
De user interface verandert namelijk helemaal en Serato is de enige die (zijn toch al lelijke interface) wilde laten verbouwen.
Het is zeker een leuke toevoeging, alleen mis je heel veel leuke onderdelen uit Ableton..
Edit:
Met Traktor is het wel mogelijk als je twee laptops hebt en die kun je dan syncen via midiclock..
als je een beetje handig met met je asio driver kan je traktor zo tweeken dat je bv op deck c of d gewoon een ableton kanaal heb en hem via je midiclock laat syncen.
heb je toch maar 1 laptop nodig!
en van serato verwacht ik best veel maar hier geld voor mij echt eerst zien dan geloven...
moet zeggen dat de nieuwste Itch er wel keurig uitziet en uitbetrouwbare bronnen genomen dat in de gewone serato versie ook nog vele nieuwe update's komen!
Poster: Cyspoz
Ik vind het er veel belovend uit zien. Ik weet alleen niet zeker of dit nu de killer oplossing is Mijn eerste reactie was ook wat matigjes. Maar na een aantal uitgebreide demo's te hebben gezien lijkt het wel erg cool. Ik ken zef Serato verder niet goed om te beoordelen wat nu wel en niet standaard in Serato al mogelijk is.
Je kan met andere applicaties wel een MIDI Sync doen, maar dat komt niet in de buurt van de integratie die Bridge bied, die gaat wel een stuk verder.