CDJ2000 Red Ring of Dead (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 19-01-2010 19:30
CDJ2000 Red Ring of Dead?
CDJ2000_ROD
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about CDJ2000 Red Ring of Dead ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 19-01-2010 22:12
Poster: Bouncy
Poster: bambamstudio

.... zo gaan de goede mensen lopen en blijf je met een bak met zooi zitten..

zo tijd voor een bak chips, cola en de reactief afwachten, 5,4,3,2,1, GO

Bootstrap    posted on 19-01-2010 22:12

Ik had er wel over nagedacht, ben maar niet bang. En ik zeg niet dat je zomaar moet posten, ik heb het meer over de reacties die een onschuldig topic te weeg brengt. Niet alleen dat van mij, maar ik kan el 30 voorbeelden noemen.?

Ik zeg ook niet dat jij er niet over nagedacht hebt en ik begrijp het nut van dit topic nu ook wat meer dan net. Ik denk dat de discussie heel anders was gelopen als je in de startpost had genoemd waar je naartoe wilde met dit topic. Je had best van tevoren kunnen weten wat voor reacties je anders zou krijgen. Wil niet zeggen dat ik het met de reacties eens ben.

Ik vind het ook wel een beetje flauw om de hele tijd maar te roepen dat DJR achteruit gaat (en dan heb ik het niet specifiek over jou Bambam). In mijn ogen valt dat allemaal wel mee. Geen forum is perfect in die zin en ik denk dat we er gewoon mee moeten leren leven dat er af en toe wat onzin gepost wordt. Gaan we ook niet dood van Cool Misschien heb ik geen recht van spreken op dit gebied, omdat ik niet bij de 'oude garde' hoor. Maar dit is in ieder geval wat ik ervan denk.

Peace Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Roov    posted on 19-01-2010 22:15
Ik kan je vertellen Bootstrap, dat het een paar maandjes geleden stukken gezelliger was op DJ Resource Winking my eye
User edit by Roov on 19-01-2010 @ 22:15:58 (9%)
bambamstudio    posted on 19-01-2010 22:16
Poster: Bootstrap

Ik had er wel over nagedacht, ben maar niet bang. En ik zeg niet dat je zomaar moet posten, ik heb het meer over de reacties die een onschuldig topic te weeg brengt. Niet alleen dat van mij, maar ik kan el 30 voorbeelden noemen.?

Ik zeg ook niet dat jij er niet over nagedacht hebt en ik begrijp het nut van dit topic nu ook wat meer dan net. Ik denk dat de discussie heel anders was gelopen als je in de startpost had genoemd waar je naartoe wilde met dit topic. Je had best van tevoren kunnen weten wat voor reacties je anders zou krijgen. Wil niet zeggen dat ik het met de reacties eens ben.

Ik vind het ook wel een beetje flauw om de hele tijd maar te roepen dat DJR achteruit gaat (en dan heb ik het niet specifiek over jou Bambam). In mijn ogen valt dat allemaal wel mee. Geen forum is perfect in die zin en ik denk dat we er gewoon mee moeten leren leven dat er af en toe wat onzin gepost wordt. Gaan we ook niet dood van Cool Misschien heb ik geen recht van spreken op dit gebied, omdat ik niet bij de 'oude garde' hoor. Maar dit is in ieder geval wat ik ervan denk.

Peace Cool

maak eens een poll aan en vraag of iedereen oprecht stemmen, denk dat je zal schrikken. Ik spreek veel leden van DJR buiten het forum om, ook oud leden, en die gaan hier ver in mee of komen er zelf mee.?

Ik heb dit topic gemaakt, bewust ??n zin, dat van Xbox omdat er hier zoveel pioneer geile rondlopen dat ik verwacht had dat er veel reacties zouden komen. Dat laatste is gebeurd, maar wel de verkeerde. En ik hoor ok niet bij de oude garde trouwens.

Helioxx    posted on 19-01-2010 22:18
Weeral een goede reactie van Bootstrap.
Ik ben hier ook zeer nieuw.
Mods, aub zo snel mogelijk slotje, of dit loopt uit de hand.
tek-zotic    posted on 19-01-2010 22:21
wat een kleurboek met die rode ring erbij: Rood, groen, blauw, lichtblauw, oranje, zwart, wit
eerlijk gezegd vindek die rode ring niet zo vet Happy, laughing
bambamstudio    posted on 19-01-2010 22:26
Poster: tek-zotic
wat een kleurboek met die rode ring erbij: Rood, groen, blauw, lichtblauw, oranje, zwart, wit
eerlijk gezegd vindek die rode ring niet zo vet Happy, laughing

het heeft ook geen zin, want je ziet in het display al dat de CDj2000 met een USB apparaat gekoppeld is....
MaximDJ    posted on 19-01-2010 22:44
Als dit zo doorgaat wordt DJResource.eu een kinderforum, waar kindertjes?elkaar alleen maar zitten af te zeiken. De kennis is hoog, het niveau waarop gecommuniceerd wordt, ligt beneden alle peil...(vandaar het kindertjes)

Ik zit het serieus te overwegen om naar andere DJ forums te gaan met meer klasse. Niet omdat het hier niet leuk is, het niveau van praten ligt hier gewoon hartstikke laag. Dit komt mede doordat iedereen overal op moet reageren, en zijn eitje even kwijt moet, waar dan weer een ander ?op reageert..BAM zinloze discussie. Mensen negeer gewoon dingen. Dat doe je In Real Life toch ook, astublieft zeg...Kom nou niet aan met "Ik laat niet over me heen lopen", dat gebeurt in Real Life, niet op INTERNET!

Verder vind ik ook dat Lead nou een keer moet gaan ingrijpen door of nieuwe mods in te stellen, of meerdere. Er zijn van die tijden dat dat gewoon nodig is...Dat waait wel weer over
Party Sensations. Excellence in entertainment.
tairip    posted on 19-01-2010 22:44
En bij deze, geen gezeik meer in dit topic!

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

75 Users online: 6 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 16.543
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.851.255