Poster: bambamstudio
Ik had er wel over nagedacht, ben maar niet bang. En ik zeg niet dat je zomaar moet posten, ik heb het meer over de reacties die een onschuldig topic te weeg brengt. Niet alleen dat van mij, maar ik kan el 30 voorbeelden noemen.?
Ik zeg ook niet dat jij er niet over nagedacht hebt en ik begrijp het nut van dit topic nu ook wat meer dan net. Ik denk dat de discussie heel anders was gelopen als je in de startpost had genoemd waar je naartoe wilde met dit topic. Je had best van tevoren kunnen weten wat voor reacties je anders zou krijgen. Wil niet zeggen dat ik het met de reacties eens ben.
Ik vind het ook wel een beetje flauw om de hele tijd maar te roepen dat DJR achteruit gaat (en dan heb ik het niet specifiek over jou Bambam). In mijn ogen valt dat allemaal wel mee. Geen forum is perfect in die zin en ik denk dat we er gewoon mee moeten leren leven dat er af en toe wat onzin gepost wordt. Gaan we ook niet dood van
Misschien heb ik geen recht van spreken op dit gebied, omdat ik niet bij de 'oude garde' hoor. Maar dit is in ieder geval wat ik ervan denk.
Peace