Poster: OneSixty
het is niet mijn bedoeling om bambam af te kraken want wat hij heeft staan thuis: respect!
[/blockquote]Ik heb niet zo'n respect voor wat hij thuis heeft staan, wat hij er mee DOET is echt respect waardig!Als ik het thuis zou hebben staan zou het er staan te verstoffen...
Poster: Bouncy
Als ik het thuis zou hebben staan zou het er staan te verstoffen...
[/blockquote]
haha?denk het niet Wytse
?volgens mij kom jij dan je kamer niet meer uit! niet dat het daar allemaal inpast, maar okay.
maar jongens kom op!
wat gaan er een aantal nou zeuren hierover?
het staat netjes in het goede forum en er wordt gewoon een vraag gesteld.
what's the problem?
allemaal last van PMS ofzo
Poster: tom-j
haha?denk het niet Wytse
?volgens mij kom jij dan je kamer niet meer uit! niet dat het daar allemaal inpast, maar okay.
[/blockquote]Het past wel als ik alles er uit haal, de studio van bambam is niet veel groter!
Poster: BoydGrift
Terwijl Bambam een geintje maakt, zijn er echte gevallen van een red ring of death op een cdj2000 bekend.
[/blockquote]
Haal die link weg alsjeblieft! Ik klikte er op zonder erbij na te denken, begint er ineens van alles over mijn scherm te springen!!Ik ben die Rick Roll echt meer dan zat... En wat dit topic betreft, ik trapte er in, maar ik vond het nou niet een hele goede grap
@ Bambam: met zo'n topic lok je natuurlijk wel reacties uit waarin staat dat dit topic nergens op slaat, want dat is ook zoEr worden dagelijks nieuwe leden (soms met harde hand) gewezen op het feit dat ze nutteloze topics posten, dan is een topic als deze wel een beetje hypocriet. Ook al zie ik de humor er wel van in
Kortom: ik maak me er verder totaal niet druk om, maar ik begrijp sommige reacties wel.
Zo, tijd voor een biertje
Poster: Bootstrap
Haal die link weg alsjeblieft! Ik klikte er op zonder erbij na te denken, begint er ineens van alles over mijn scherm te springen!!Ik ben die Rick Roll echt meer dan zat... En wat dit topic betreft, ik trapte er in, maar ik vond het nou niet een hele goede grap
@ Bambam: met zo'n topic lok je natuurlijk wel reacties uit waarin staat dat dit topic nergens op slaat, want dat is ook zoEr worden dagelijks nieuwe leden (soms met harde hand) gewezen op het feit dat ze nutteloze topics posten, dan is een topic als deze wel een beetje hypocriet. Ook al zie ik de humor er wel van in
Kortom: ik maak me er verder totaal niet druk om, maar ik begrijp sommige reacties wel.
Zo, tijd voor een biertje[/blockquote]
+1, maar? zonder bier :p
Poster: OneSixty
zeg bambam, ga je nu mijn posts negeren?[/blockquote]
Ik negeer je niet, ik wil alleen in het algemeen reageren en niet tegen iemand persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan modder gooien. DJR gaat toch al flink achteruit. Vele hebben een kort lontje, zien alles negatief en weet ik al niet meer. I snap niet hoe een onschuldig topicje, geintje zo kan uitlopen of een afzeik topic.?
Dit zie je steeds meer op internet fora. Je ziet dan ook dat leden die er al lang rond lopen daardoor weggaan. Ook ik zit daar nu over te denken. De laatste tijd lijkt het wel of een bepaalde groep op DJR overal op moeten reageren en zelf niets nuttigs te melden hebben.
Nogmaals, dit gaat NIET over jouw als persoon maar over iedereen die zich aangesproken voelt.
Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.
Marc
Poster: BoydGrift
@ Bootstrap.
Dan zou ik die quote ook maar verwijderen, mijn link is weg nu jij nog.
Bier op dinsdagavond?[/blockquote]
Bedankt voor het weghalen van de linkEn ja, bier op dinsdagavond. Ik ben de rest van de week vrij
@ Bambam: Als iedereen zomaar van alles zou posten zonder na te denken of het wel iets toevoegt aan het forum zouden de mods het nog drukker krijgen dan nu, dus ik ben het niet met je argument eens.
Poster: Bootstrap
Bedankt voor het weghalen van de linkEn ja, bier op dinsdagavond. Ik ben de rest van de week vrij
@ Bambam: Als iedereen zomaar van alles zou posten zonder na te denken of het wel iets toevoegt aan het forum zouden de mods het nog drukker krijgen dan nu, dus ik ben het niet met je argument eens.
[/blockquote]Ik had er wel over nagedacht, ben maar niet bang. En ik zeg niet dat je zomaar moet posten, ik heb het meer over de reacties die een onschuldig topic te weeg brengt. Niet alleen dat van mij, maar ik kan el 30 voorbeelden noemen.?
Poster: bambamstudio
[/blockquote]Ik negeer je niet, ik wil alleen in het algemeen reageren en niet tegen iemand persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan modder gooien. DJR gaat toch al flink achteruit. Vele hebben een kort lontje, zien alles negatief en weet ik al niet meer. I snap niet hoe een onschuldig topicje, geintje zo kan uitlopen of een afzeik topic.?
Dit zie je steeds meer op internet fora. Je ziet dan ook dat leden die er al lang rond lopen daardoor weggaan. Ook ik zit daar nu over te denken. De laatste tijd lijkt het wel of een bepaalde groep op DJR overal op moeten reageren en zelf niets nuttigs te melden hebben.
Nogmaals, dit gaat NIET over jouw als persoon maar over iedereen die zich aangesproken voelt.
Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.
Marc
Als ik jou een paar vragen stel en jij reageert daar niet op dan komt dat over alsof dat je mij negeert.
Zeker als ik je nog heb gevraagd om erop te reageren.
Ben blij dat je die dingen niet persoonlijk over mij zegt, want toevallig loop ik hier al heel lang rond en krijg ik het van al die onzinnige topics.
Misschien is dat wel de reden dat sommige mensen een kort lontje krijgen...
@bootstrap: doe mij ook maar een biertje! proost
Poster: bambamstudio[/blockquote]Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.Ik heb mijn postings al op een laag pitje gezet.Vrij kansloos dat members elkaar wegpesten, zo gaan de goede mensen lopen en blijf je met een bak met zooi zitten..
Poster: Delcone
Als mensen gewoon een beetje logies nadenken,dan snap je ook wel als er wat stuk gaat het uit valt.
En het witte ledje niet ineens rood woord,wel een mooie foto.
Bam Bam kan je ook een filmpje maken over een ti2.[/blockquote]als jij voor mij een acces virus TI2 koopt maak ik er wel een filmpje van.....
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.