Poster: OneSixty
het is niet mijn bedoeling om bambam af te kraken want wat hij heeft staan thuis: respect!
Poster: Bouncy
Als ik het thuis zou hebben staan zou het er staan te verstoffen...
Poster: tom-j
haha?denk het niet Wytse?volgens mij kom jij dan je kamer niet meer uit! niet dat het daar allemaal inpast, maar okay.
Poster: BoydGrift
Terwijl Bambam een geintje maakt, zijn er echte gevallen van een red ring of death op een cdj2000 bekend.
Poster: Bootstrap
Haal die link weg alsjeblieft! Ik klikte er op zonder erbij na te denken, begint er ineens van alles over mijn scherm te springen!! Ik ben die Rick Roll echt meer dan zat... En wat dit topic betreft, ik trapte er in, maar ik vond het nou niet een hele goede grap
@ Bambam: met zo'n topic lok je natuurlijk wel reacties uit waarin staat dat dit topic nergens op slaat, want dat is ook zo Er worden dagelijks nieuwe leden (soms met harde hand) gewezen op het feit dat ze nutteloze topics posten, dan is een topic als deze wel een beetje hypocriet. Ook al zie ik de humor er wel van in
Kortom: ik maak me er verder totaal niet druk om, maar ik begrijp sommige reacties wel.
Zo, tijd voor een biertje
Poster: OneSixty
zeg bambam, ga je nu mijn posts negeren?
Poster: BoydGrift
@ Bootstrap.
Dan zou ik die quote ook maar verwijderen, mijn link is weg nu jij nog.
Bier op dinsdagavond?
Poster: Bootstrap
Bedankt voor het weghalen van de link En ja, bier op dinsdagavond. Ik ben de rest van de week vrij
@ Bambam: Als iedereen zomaar van alles zou posten zonder na te denken of het wel iets toevoegt aan het forum zouden de mods het nog drukker krijgen dan nu, dus ik ben het niet met je argument eens.
Poster: bambamstudio
Ik negeer je niet, ik wil alleen in het algemeen reageren en niet tegen iemand persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan modder gooien. DJR gaat toch al flink achteruit. Vele hebben een kort lontje, zien alles negatief en weet ik al niet meer. I snap niet hoe een onschuldig topicje, geintje zo kan uitlopen of een afzeik topic.?
Dit zie je steeds meer op internet fora. Je ziet dan ook dat leden die er al lang rond lopen daardoor weggaan. Ook ik zit daar nu over te denken. De laatste tijd lijkt het wel of een bepaalde groep op DJR overal op moeten reageren en zelf niets nuttigs te melden hebben.
Nogmaals, dit gaat NIET over jouw als persoon maar over iedereen die zich aangesproken voelt.
Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.
Marc
Poster: bambamstudioLaatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.
Poster: Delcone
Als mensen gewoon een beetje logies nadenken,dan snap je ook wel als er wat stuk gaat het uit valt.
En het witte ledje niet ineens rood woord,wel een mooie foto.
Bam Bam kan je ook een filmpje maken over een ti2.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.