CDJ2000 Red Ring of Dead (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 19-01-2010 19:30
CDJ2000 Red Ring of Dead?
CDJ2000_ROD
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about CDJ2000 Red Ring of Dead ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 19-01-2010 20:28
...ik snap niet waarom het op forums een topic dat leuk bedoeld is vaak ontaard in een afzeik topic...typisch internet. En Tarip, het niveau is idd hoog, alleen de discussie gaat de verkeerde kant uit helaas....
OneSixty    posted on 19-01-2010 20:37
Ik had gezegd dat ik nietmeer ging reageren, maar dit beargumenteerd mijn mening miss.

Wat kan er mogelijk nuttig/leerzaam zijn aan het feit dat de jogkleur verranderd icm pc/traktor?
En wat dit dan met apparatuurkennis te maken heeft weet ik ook niet.
Goed, idd leuk dat je dit weet maar in hoeverre is dat nuttig?

Ik snap ook niet dat je hierrond een discussie kan vormen.

het is niet mijn bedoeling om bambam af te kraken want wat hij heeft staan thuis: respect! Cool
Vind gewoon geen nut in dit topic.

User edit by OneSixty on 19-01-2010 @ 20:38:10 (1%)
spilo    posted on 19-01-2010 20:51
Hoe kan ik nu mogelijk weten dat het niet van jouw is, ik zag een foto van de cdj2000 en 1 zinnetje over iets (in mijn ogen) nutteloos, heb niet gekeken naar wie het postte of heel aandachtig naar de foto gekeken dus kwam het in mijn ogen over alsof iemand net dit had gekocht en wou opscheppen in een _appart_ topic, kijk mij leuk zijn met mijn nieuwe gear.

En in het 'show je booth-topic' [b]BEGRIJP[/b] ik dat je je booth showt dus daar trek ik mij ook niets van aan... Je hebt trouwens een aangename booth dat ontken ik niet

Ik heb een xbox en ik weet wat een RROD is maar vind de grap toch niet zo geslaagd hierop, dat is mijn mening. Net zoals OneSixty wil ik je niet afkraken maar vind ik ook geen enkel nut in dit topic.

User edit by spilo on 19-01-2010 @ 20:55:37 (8%)
Bouncy    posted on 19-01-2010 20:53
Poster: OneSixty
het is niet mijn bedoeling om bambam af te kraken want wat hij heeft staan thuis: respect! Cool

Ik heb niet zo'n respect voor wat hij thuis heeft staan, wat hij er mee DOET is echt respect waardig!
Als ik het thuis zou hebben staan zou het er staan te verstoffen...
tom-j    posted on 19-01-2010 21:13
Poster: Bouncy

Als ik het thuis zou hebben staan zou het er staan te verstoffen...

hahaCool?denk het niet WytseCool?volgens mij kom jij dan je kamer niet meer uit! niet dat het daar allemaal inpast, maar okay.

maar jongens kom op!

wat gaan er een aantal nou zeuren hierover?

het staat netjes in het goede forum en er wordt gewoon een vraag gesteld.

what's the problem?

allemaal last van PMS ofzoCool

User edit by tom-j on 19-01-2010 @ 21:13:51 (2%)
bambamstudio    posted on 19-01-2010 21:25
weet niet waar iedereen last van heeft, maar de sfeer gaat hier langzaam achteruit. Het afzeiken en kritiek hebben op elkaar ( niet op mij, en als je het doet, geloof me dat boeit me echt geen ene hol, ik voel me niet aangevallen of wat dan ook) lijkt met de dag erger te worden. Jammer is dat. Van mij mag dit topic op slot.
Boyd    posted on 19-01-2010 21:26
Link verwijderd. Nu is ie wel weer leuk geweest.

Ik vond het grapje wat bambam maakt ook wel droog hoor. Jammer dat mensen die het weten hun mond niet kunnen houden.
User edit by Boyd on 19-01-2010 @ 21:42:28 (44%)
OneSixty    posted on 19-01-2010 21:28
@tom-j: het is geen vraag, that's the point.
@bambam: geef liever een reactie op mijn post dan dat te zeggen.
@boyd: jezus christ, je hebt het gevolg gemist zeker toen victorF dit flikte in de startpost van de late leeuw?
User edit by OneSixty on 19-01-2010 @ 21:30:11 (100%)
Helioxx    posted on 19-01-2010 21:35
Fuck gast, wat een kutlink!
the-melody    posted on 19-01-2010 21:35
CoolCool
Bouncy    posted on 19-01-2010 21:37
Poster: tom-j
hahaCool?denk het niet WytseCool?volgens mij kom jij dan je kamer niet meer uit! niet dat het daar allemaal inpast, maar okay.

Het past wel als ik alles er uit haal, de studio van bambam is niet veel groter!
Bootstrap    posted on 19-01-2010 21:41
Poster: BoydGrift
Terwijl Bambam een geintje maakt, zijn er echte gevallen van een red ring of death op een cdj2000 bekend.

Haal die link weg alsjeblieft! Ik klikte er op zonder erbij na te denken, begint er ineens van alles over mijn scherm te springen!! Cool Ik ben die Rick Roll echt meer dan zat... En wat dit topic betreft, ik trapte er in, maar ik vond het nou niet een hele goede grap Cool

@ Bambam: met zo'n topic lok je natuurlijk wel reacties uit waarin staat dat dit topic nergens op slaat, want dat is ook zo Smile Er worden dagelijks nieuwe leden (soms met harde hand) gewezen op het feit dat ze nutteloze topics posten, dan is een topic als deze wel een beetje hypocriet. Ook al zie ik de humor er wel van in Cool

Kortom: ik maak me er verder totaal niet druk om, maar ik begrijp sommige reacties wel.

Zo, tijd voor een biertje Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 19-01-2010 @ 21:49:25 (7%)
Helioxx    posted on 19-01-2010 21:43
Poster: Bootstrap

Haal die link weg alsjeblieft! Ik klikte er op zonder erbij na te denken, begint er ineens van alles over mijn scherm te springen!! Cool Ik ben die Rick Roll echt meer dan zat... En wat dit topic betreft, ik trapte er in, maar ik vond het nou niet een hele goede grap Cool

@ Bambam: met zo'n topic lok je natuurlijk wel reacties uit waarin staat dat dit topic nergens op slaat, want dat is ook zo Smile Er worden dagelijks nieuwe leden (soms met harde hand) gewezen op het feit dat ze nutteloze topics posten, dan is een topic als deze wel een beetje hypocriet. Ook al zie ik de humor er wel van in Cool

Kortom: ik maak me er verder totaal niet druk om, maar ik begrijp sommige reacties wel.

Zo, tijd voor een biertje Happy, laughing

+1, maar? zonder bier :p
Boyd    posted on 19-01-2010 21:43
@ Bootstrap.

Dan zou ik die quote ook maar verwijderen, mijn link is weg nu jij nog.

Bier op dinsdagavond?
bambamstudio    posted on 19-01-2010 21:44
Het is NIET aan leden om te bepalen wat nutteloze topics zijn, daar hebben we mods voor.
En mensen die die link posten (nee heb NIET geklikt, aan de bron zag ik al wat het was) zouden ze ook moeten bannen....
OneSixty    posted on 19-01-2010 21:49
zeg bambam, ga je nu mijn posts negeren?
Dj_Fantasy    posted on 19-01-2010 21:53
Ik snap niet dat mensen het nut niet inzien van dit topic.
Dit zijn minstens 5 dezelfde topic's uitbespaard over de rode ring van een CDJ 2000 als je deze aansluit via USB.

Ik vindt het handig om te weten wanneer de ring verkleurt, zo weet ik ook wanneer er iets ernstig aan de hand is met de CDJ 2000.

Top idee bambam om hier een topic over te maken!! Jammer dat andere leden het nu er niet van inzien.
dj2dj.nl
bambamstudio    posted on 19-01-2010 21:55
Poster: OneSixty
zeg bambam, ga je nu mijn posts negeren?

Ik negeer je niet, ik wil alleen in het algemeen reageren en niet tegen iemand persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan modder gooien. DJR gaat toch al flink achteruit. Vele hebben een kort lontje, zien alles negatief en weet ik al niet meer. I snap niet hoe een onschuldig topicje, geintje zo kan uitlopen of een afzeik topic.?

Dit zie je steeds meer op internet fora. Je ziet dan ook dat leden die er al lang rond lopen daardoor weggaan. Ook ik zit daar nu over te denken. De laatste tijd lijkt het wel of een bepaalde groep op DJR overal op moeten reageren en zelf niets nuttigs te melden hebben.

Nogmaals, dit gaat NIET over jouw als persoon maar over iedereen die zich aangesproken voelt.

Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.

Marc
User edit by bambamstudio on 19-01-2010 @ 21:56:56 (7%)
Bootstrap    posted on 19-01-2010 21:58
Poster: BoydGrift
@ Bootstrap.

Dan zou ik die quote ook maar verwijderen, mijn link is weg nu jij nog.

Bier op dinsdagavond?

Bedankt voor het weghalen van de link Happy, laughing En ja, bier op dinsdagavond. Ik ben de rest van de week vrij Cool

@ Bambam: Als iedereen zomaar van alles zou posten zonder na te denken of het wel iets toevoegt aan het forum zouden de mods het nog drukker krijgen dan nu, dus ik ben het niet met je argument eens.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Roov    posted on 19-01-2010 22:00

En ik vind dat Bambam volledig gelijk heeft. Heb niet zo'n kort lontje allemaal, laten we DJR gezellig houden want hier door gaan er inderdaad heel wat leden verdwijnen binnenkort!
bambamstudio    posted on 19-01-2010 22:00
Poster: Bootstrap

Bedankt voor het weghalen van de link Happy, laughing En ja, bier op dinsdagavond. Ik ben de rest van de week vrij Cool

@ Bambam: Als iedereen zomaar van alles zou posten zonder na te denken of het wel iets toevoegt aan het forum zouden de mods het nog drukker krijgen dan nu, dus ik ben het niet met je argument eens.

Ik had er wel over nagedacht, ben maar niet bang. En ik zeg niet dat je zomaar moet posten, ik heb het meer over de reacties die een onschuldig topic te weeg brengt. Niet alleen dat van mij, maar ik kan el 30 voorbeelden noemen.?
OneSixty    posted on 19-01-2010 22:06
Poster: bambamstudio

Ik negeer je niet, ik wil alleen in het algemeen reageren en niet tegen iemand persoonlijk. Ik heb geen behoefte aan modder gooien. DJR gaat toch al flink achteruit. Vele hebben een kort lontje, zien alles negatief en weet ik al niet meer. I snap niet hoe een onschuldig topicje, geintje zo kan uitlopen of een afzeik topic.?

Dit zie je steeds meer op internet fora. Je ziet dan ook dat leden die er al lang rond lopen daardoor weggaan. Ook ik zit daar nu over te denken. De laatste tijd lijkt het wel of een bepaalde groep op DJR overal op moeten reageren en zelf niets nuttigs te melden hebben.

Nogmaals, dit gaat NIET over jouw als persoon maar over iedereen die zich aangesproken voelt.

Laatste wat ik er van zeg, topic report aangevraagd of dit topic op slot kan, ik zet mijn postings op een laag pitje voot een tijdje.

Marc

Als ik jou een paar vragen stel en jij reageert daar niet op dan komt dat over alsof dat je mij negeert.
Zeker als ik je nog heb gevraagd om erop te reageren.

Ben blij dat je die dingen niet persoonlijk over mij zegt, want toevallig loop ik hier al heel lang rond en krijg ik het van al die onzinnige topics.
Misschien is dat wel de reden dat sommige mensen een kort lontje krijgen...

@bootstrap: doe mij ook maar een biertje! proost Winking my eye
User edit by OneSixty on 19-01-2010 @ 22:08:40 (4%)
Bouncy    posted on 19-01-2010 22:09
Poster: bambamstudio

Ik heb mijn postings al op een laag pitje gezet.
Vrij kansloos dat members elkaar wegpesten, zo gaan de goede mensen lopen en blijf je met een bak met zooi zitten..
Delcone    posted on 19-01-2010 22:10
Als mensen gewoon een beetje logies nadenken,dan snap je ook wel als er wat stuk gaat het uit valt.
En het witte ledje niet ineens rood woord,wel een mooie foto.
Bam Bam kan je ook een filmpje maken over een ti2.
bambamstudio    posted on 19-01-2010 22:11
Poster: Delcone
Als mensen gewoon een beetje logies nadenken,dan snap je ook wel als er wat stuk gaat het uit valt.
En het witte ledje niet ineens rood woord,wel een mooie foto.
Bam Bam kan je ook een filmpje maken over een ti2.

als jij voor mij een acces virus TI2 koopt maak ik er wel een filmpje van.....
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

74 Users online: 17 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 12.825
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.360.208