Poster: niiicola
Ik heb hem en het is zeker het beste instapmodel! Op win7 werkt hij prima, je hoeft alleen andere drivers te installeren van de Behringer site![/blockquote]
Kijk, dat scheeltMet Vista ben ik een dag bezig geweest om hem aan de praat te krijgen bij een vriend van me.. Toen deed hij het eindelijk, deed hij het een uur later niet meer! Terwijl we niks hadden veranderd
En toen we hem even aan mijn Mac hingen deed hij het gelijk
Maargoed, zoals niiicola al zegt is het een goed instapmodel
Poster: t-age
Bootstrap dit is echt te grappig:P
ik was toen de gene die dat ding van jou wou kopen ( thomas hilhorst)
ik klik net op da filmpje hee verrek das dezelfde
greetz[/blockquote]
Haha meen je dat nouGrappig man, had ik hem uiteindelijk nou aan jou verkocht? Of was dat iemand anders?
Je hoeft trouwens niet onder elke post de groeten te doen hoor
Poster: MichaelH
bootstrap, wat draai je nu?[/blockquote]
Je bedoelt met welke gear? Ik heb nu een M-Audio Xponent, erg fijn apparaat. Nieuw zijn ze nu nog maar 400 euro, maar als je nog even wacht verkoop ik hem voor een schappelijke prijsIk wil namelijk een Allen&Heath Xone:4D gaan kopen over een tijdje.
edit: bedankt voor het compliment over mijn site trouwens
Poster: MichaelH
& wat versta jij onder een schappelijke prijs? :p
Graag gedaan :p[/blockquote]
Hij is een jaar oud, ik denk dat iets rond de 300 euro dan wel een goede prijs isToen ik hem kocht was hij nog 550.. Ik maak er dan wel veel verlies op, maar zo gaat dat nou eenmaal. Het duurt nog wel even (maand/2 maanden) voordat ik hem verkoop, ik wil eerst een Xone:4D kopen voordat hij de deur uit gaat.