ik had even een vraag.
Ik heb hier thuis een setje Ortofon Concorde Pro & Pro S naalden liggen,
maar deze zijn bijna zo goed versleten als iets.
Nu zou ik graag, omdat ik met timecode draai, 2 Ortofon Digitrack reserve naalden kopen en deze plaatsen op een van mijn sets.
Maar is dit mogelijk? Want via telefoon zeiden ze dat ze er wel oppassen maar dat het niet aan te raden is.
Zijn hier mensen dat hier meer van weten?
Reserve naalden zijn ?35/stuk en een gans nieuwe set kost: ?185,
dit is in mijn ogen toch een groot prijs verschil.
Met vriendelijke groeten,
vanuit het sneeuwend Belgi?,
Bernd Van Praet
What do you think about Ortofon Digitrack reservenaald met Pro Stylus ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het is natuurlijk niet aangeraden maar je ziet het?wel vaker?dat andere naalden erop worden gezet dus wat mij betreft zal het niet veel kwaad kunnen. Kan hit & miss zijn door de verschillende specificaties denk ik wel.
Je hebt echt geen Digitrack naalden nodig om timecode te draaien dus niet niet stressen. Als je gewoon Pro/ Pro S vervangingsnaalden koopt ga je?niet te klagen hebben hoor.
Ik draai soms timecode met Nightclub E's en werkt perfect voor mij.
Hopelijk komt er hier ook eens een Xone 92. Heb de 32, 42 en 62 al gehad.. maar een 92 is heilig. 464 zou'k ook wel graag staan hebben, dikke decadente overkill lol
Nee tuurlijk niet, een van den beste mixers op de markt!
This is an old Topic
No new postings for 5.452 days. Post CommentThat would be 181.7 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.