Gear VS. Gear ??? (7/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meks    posted on 07-01-2010 16:01
Ik open dit topic, omdat ik graag van jullie?geweten had?wat volgens?jou?het?beste gear is.
Het is dus niet de bedoeling om het zoveelste Pioneer of iets dergelijks topic te starten.

Laat jullie dus volledig gaan en laat voral?je ervaring spreken!
Want er is veel meer dan Pioneer Gear.

Welk merk is/heeft volgens jou: - De beste sound
??????????????????????????????????????????????- De minste slijtage (vb qua pot-?
????????????????????????????????????????????????meters,knoppen,..)?????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- Gebruiksvriendelijkst
????????????????????????????????????????????? - Meest overzichtlelijkst?????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- Meest betrouwbare?????
???????????????????? ???????????????????????? - De beste klanten dienst/ reparatie servies?????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- ?

Edit: Het doel van?dit topic is gear vergelijken,? discuteren mag ,maar persoonlijke?discuties zijn niet gewenst.
Blijf elkaars mening respecteren.
Cool
User edit by Meks on 08-01-2010 @ 12:44:06 (41%)

What do you think about Gear VS. Gear ??? ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 11-01-2010 11:36
Achja ik Marktplaats elke dag volop Tongue. Als je het net drie dagen niet doet mis je koopjes als een kapotte Vibe voor ?150 enzo, grrr daar baal ik nog steeds van haha.
Mixt-Ape    posted on 11-01-2010 11:38
Ik ben ook al vaak PMC-CX'en tegengekomen, maar echt ALTIJD scammers! Een keer stond er dan weer eens een bij HTFR, zo gauw als ik het zag telefoneerde ik van IK NEEM HEM! De mevrouw vertelde mij dat er 2 minuten daarvoor iemand hem was komen halen...

DANGIT!!!
Adrien1989    posted on 11-01-2010 12:20
Ja, zuur is dat altijd he :/.
Meks    posted on 11-01-2010 14:22
Poster: thomassmith
http://www.youtube.com/watch?v=235r6ddp0eo

dit geeft wel een goeie indicatie van de beste mixer denk ik,

dit hebben ze voor allerlij groepen gedaan.

Zou wel eens die Allen en heath willen proberen. Cool?Die ziet er nog degelijk uit
Die denon ziet er mij op het eerste zicht gewoon niet overzichtelijk uit
Mixt-Ape    posted on 11-01-2010 14:38
"nog" degelijk?

Lijkt er inderdaad op dat je hem dringend eens moet testen...
ChKm8    posted on 11-01-2010 18:33
Hoi, ik werk met de DDS 80 .. Fantastische machine !! Desondanks verkoop ik hem wel, interesse ?
Grtjs
main    posted on 11-01-2010 18:40
Poster: ChKm8
Hoi, ik werk met de DDS 80 .. Fantastische machine !! Desondanks verkoop ik hem wel, interesse ?
Grtjs

1: stel je voor
2: leuk dat je daarmee werkt, vertel er eens meer over (bijv het merk)
3: maak een [TK] topic
4: hoe moeilijk is het om EERST te lezen op een site en DAARNA pas te posten e.d.
Helixon    posted on 11-01-2010 22:28
Er is maar een top merk Behringer

-----------------------------------------------------
hier komt weer wat ophef over
Ilja    posted on 11-01-2010 22:42

CoolCoolCoolCool

_o_ ? ?Gast ik lig hier op de grond van het lachen, wil je niet zo grappig zijn voortaan.
Poster:?Adrien1989
Alstu:

Geef eerlijk toe, vind het een zeer bruut uitziende mixer, zou zeker wel een keer willen uitproberen.?Cool
Alert : EDIT je post, in plaats van op jezelf te REPLYEN.
Mod edit by Jorrit on 12-01-2010 10:13 (100%)
Flaged
Adrien1989    posted on 11-01-2010 22:46
Poster: Helixon
Er is maar een top merk Behringer

-----------------------------------------------------
hier komt weer wat ophef over

Ben je nou vet grappig of ga je dit ook nog serieus onderbouwen? Tongue.
Helixon    posted on 11-01-2010 23:14
Poster: Adrien1989

Ben je nou vet grappig of ga je dit ook nog serieus onderbouwen? Tongue.

eerste ja

----------------------------------
nou ik probeer gewoon?op een?"sarcastische"(weet nie of k et goed schrijf) manier een?einde te maken aan die eindeloze duscussies over pioneer dit pioneer dat, rodec dit rodec dat, etc. alle gear heeft wel zijn pluspunten anders wordt het niet op de markt gezet.

dus voor je een oordeel plaats test het product eerst even bij de dealer uit. en dat heb je recht van spreken.

op z'n limburgs Adi? wa
Ik kan het toch niet laten

Poster:?djdolivieira

Technics van armin

Een post uit een ander topic en check de naam van de mixer !!!!!!!!!!!!!!!

RODEC!!!!!
Alert : EDIT je post, inplaats van te REPLYEN op jezelf.
Mod edit by Jorrit on 12-01-2010 10:12 (44%)
Mixt-Ape    posted on 11-01-2010 23:31

?alle gear heeft wel zijn pluspunten anders wordt het niet op de markt gezet.

Houdt geen steek, want dat verklaart nog altijd niet hoe Behringer op de markt is gekomen!
User edit by Mixt-Ape on 11-01-2010 @ 23:32:04 (37%)
Helixon    posted on 11-01-2010 23:55
Poster: Mixt-Ape

Houdt geen steek, want dat verklaart nog altijd niet hoe Behringer op de markt is gekomen!

sorry mee eens =D
Adrien1989    posted on 12-01-2010 06:55

eerste ja

----------------------------------
nou ik probeer gewoon?op een?"sarcastische"(weet nie of k et goed schrijf) manier een?einde te maken aan die eindeloze duscussies over pioneer dit pioneer dat, rodec dit rodec dat, etc. alle gear heeft wel zijn pluspunten anders wordt het niet op de markt gezet.

dus voor je een oordeel plaats test het product eerst even bij de dealer uit. en dat heb je recht van spreken.

op z'n limburgs Adi? wa

Zijn hier inderdaad teveel mensen die een te uitgesproken voorkeur hebben voor een bepaald merk, wat niet eens perse Pioneer is, terwijl ze niet bepaald breed thuis zijn in verschillende soorten gear.
User edit by Adrien1989 on 12-01-2010 @ 07:03:12 (13%)
Estacy    posted on 12-01-2010 07:30

Vroeger was Behringer toch beduidend anders dan nu... en welke Drive inn begon niet met iets van Behringer? bovendien is de DDM 4000 zo slecht nog niet.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 12-01-2010 08:14
Poster: Estacy

Vroeger was Behringer toch beduidend anders dan nu... en welke Drive inn begon niet met iets van Behringer? bovendien is de DDM 4000 zo slecht nog niet.

Dat is waar niet alles van Berhringer is slecht. heb hier een compressorlimiter en een Equalizer staan en die dingen werken prima. En het is leuk dat het bestaat want voor DJ en Producer met een kleine beurs kunne toch wat kopen om mee te beginnen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
TheHunter    posted on 12-01-2010 09:44
Onze?behringer mx8000 doet ook bijna niets onder voor een midas kwa duurzaamheid.
Meks    posted on 12-01-2010 12:48
"nog" degelijk?

Lijkt er inderdaad op dat je hem dringend eens moet testen...

Idd blijkbaar Cool
Bramm14    posted on 15-01-2010 11:49
Poster: Vassilli
Voor mixers ben ik voor Allen & Heath! Prachtige geluidskwaliteit en prachtige filters!
Ook erg goede bouwkwaliteit!

Voor Cd Spelers een Pioneer Cdj omdat ze gewoon erg gebruiksvriendlijk werken, en het erg goed doen.

Voor HP's: Sennheiser Hd-25 of Xd 53 (A&H)

(Leuk topic btw! :D)

Hier sluit ik me wel bij aan.. Goede keuze's gemaaktWinking my eye
Mixt-Ape    posted on 15-01-2010 13:29
@ DJDoliveira:

Ik geef je wel gelijk, maar ik had het over bepaalde producten, niet over een gans merk! Ik ben het er inderdaad mee eens dat de DDM een deftige mixer is, zeker voor zijn prijs, en dat Behringer ook gewoon goeie producten heeft! Mijn verwoording was een beetje verkeerdHappy, laughing.
User edit by Mixt-Ape on 15-01-2010 @ 13:30:21 (63%)

This is an old Topic

No new postings for 5.445 days.
 Post CommentThat would be 181.5 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 13 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 11.070
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.358.453