Poster: JollyJunkie
Dat is waar, de PMC-580 is alleen wel erg onbekend (zegt niks over het apparaat maar dat zou we de rede kunnen zijn dat hij niet genomineerd is).
De PMC-580 wordt ook bijna nergens verkocht...
Poster: Estacy
ikke niet, als je eenmaal geproeft heb aan een Ecler (dikke EQ knobs) dan wil je niks anders. bovendien liggen er in die Vestax dezelfde faders (nagenoeg, Alpha) als in een DJM, wat mij toch iets zorgen baart.
Poster: Estacy
DJM 1000 heeft Alps, net als Dateq toch? vraag me alleen af welke er in Eclers liggen, of zijn die door Ecler zelf ontworpen?
Poster: Seca
De rodec van tekhead heb ik daar nog gezien, staat mooi gepresenteerd boven bij het bureau.
Ik was er al nieuwsgierig naar, want jongens, die zag er niet uit zeg! ?( Lees: verhaal van tekhead )
Overigens heb ik al vele rodec mengpanelen gehad, nog nooit zware problemen mee gehad.
Ik had zelfs nog een Rodec MX34 ( 8 kanaals mengpaneel van 20 jaar oud ), deze werkte nog perfect, intensief gebruikt.
Poster: Tekhead
Die ziet er niet meer uit he Seca ?? We zullen al degene die commentaar hebben op Rodec eens naar Rodec moeten sturen, dan pas zal men eens respect hebben voor die mega mixers.
Aanschouw en kniel zoals Dave Clarke het ooit verwoorde
Poster: Seca
Er zal nu niemand van de Rodec haters of Piofans, durven geinteresseerd zijn, naar het verhaal van de mixer.
Weet je dat U2 aan Rodec de opdracht had gegeven om voor hun recente tour de mixers te leveren ? Bijna alles wat U2 laat maken komt uit Belgie, zoals de Klauw, het gigantisch grote high-Tek? Podiums.
Ik wist niet wat ermee gebeurd was, tot ik te horen kreeg dat het de jouwe was, en wat er juist mee gebeurt is. Toen je zei dat hij nog steeds werkte ben ik toch wel verschoten dat da ding zoiets overleefd, maarja we zijn niets anders gewoon van Rodec zeker
Er is trouwens een nieuwe Rodec uit,? de Rodec Original BX14 moest het je intereseren.
Zelf ken ik niets van de nieuwere Rodec's zoals bv de MX2400 ofzo, bij mij houd mijn kennis op bij de oudere modellen, meer dan dat hoef ik ook niet te hebben! Ik ben nog van plan om een vintage Rodec mengpaneeltje aan te schaffen, heerlijk toch?
Gans Gail!
http://www.rodec.com/news/imagelarge28_1.jpg
Poster: Adrien1989
Dat vind ik echt zo'n gave mixer :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.