Poster: dp_
Nils je was heus niet de eerste die zoiets bedacht heeft Er bestaat al zoiets namenlijk de jazzmutant Lemur.
Poster: Meks
dat is niet nodig Met de EXF 1000 kan je dat al
Poster: Estacy
heeft niks te maken met geluidskwaliteit is gewoon hoe de fabrikant de EQ's heeft ingesteld.?
Poster: Estacy
dat ding kost 900 E, beetje veel voor killende EQ's of niet??
En Nils7, en de mensen die een schijthekel aan touchscreens hebben? zoals ik?
Poster: Luni-BUiteraard, en ik heb nooit gezegd dat het een slechte mixer is, of een slechte geluidskwaliteit heeft, heb de mixer alleen nooit de hemel ingeprezen, een afterclub waar ik vroeger draaide (voor gerechtelijke sluiting) had ook een Pioneer naast een Rodec, en ik switchte regelmatig om met de effecten te kunnen raggen of zo, en dat was leuk, maar ook niet meer dan dat, en veel van die effectjes deed ik manueel, op de rodec, en de TT's technics, en met de Marelco Amps, geloof me, dat is werken, maar dat was heavy duty djingen. De faders van de pioneer waren smooth en deden wat ze moesten doen, maar ik voelde toch aan ze, dat ik er wat voorzichtiger mee moest omgaan, precies of ik ging ze uit de mixer raggen.? wat ik aan de DJM aangenamer vond t.o. de Rodec, is dat de EQ; knoppen makkelijker te bedienen zijn voor mensen met dikke vingers. Een ander verschil dat ik had, was de warme klank die een Rodec Heeft (niet alleen Rodec uiteraard) t.o.? digitale mixers. Ik vind de DJM geen slechte mixer, maar ook niet meer dan dat, en als hij verkocht zou worden aan 3de vd prijs zou ik hem mss wel kopen, maar als ik de huidige prijs zie voor de DJM, en beoordeel op meerdere voor mij belangrijke quota, ook welk land hij is gemaakt enzo, dan denk ik er zwaar het mijne van, zoals de meeste hier al wel weten.
Tekhead heb je zelf wel is uberhaupt met pioneer gedraaid ?
Poster: djdolivieira
weetje waarom een Dateq of rodec langer door blijft spelen. Omdat er minder poespas in zit. In een Pioneer, Denon en andere mengtafels met effecten bakken zitten micro procesoren die dingen moeten uitrekenen. Die kunnen niet zo goed tegen vocht. En dat heb niks met de gebruikte onderdelen te maken op dat momnet.?
Poster: Ilja
@MaximDJ
-
**Wie zijn wij eigenlijk om te zeggen welke mixer het best is?!
Het gaat er toch om wat je het fijnst vind werken, als Jorrit een DJM 800 het fijnst vindt werken, toppie toch!**
-
Wat denk je van bepaalde DJ bladen en DJ websites ( deze niet meegerekend want LEAD is van PIO en bij kritiek op hun gear meteen op het maatje van een van de Japanse hoge managers moeten komen ( ik weet zeer goed hoe japanse bedrijven werken ) ?) zij roepen telkens weer PIO als be beste uit, en omdat daar zeker wat slimmerikken zitten zullen zij wel weten waar ze het over hebben ).?
Poster: Ilja
-
Goede video, maar bij deze zou ik voor DN-X1700 gaan, die gasten die beordeling ?geven, zijn wel lekker makkelijk, omdat het in clubs staat kies ik maar voor PIO, dat is wel heel lame.?
Poster: Mixt-Ape
Dat dacht ik ook toen ik deze video voor het eerst zag! Het hangt natuurlijk ook af van de presentatie. Het is algemeen bekend dat Rik Parkinson heel enthousiast Pioneer-producten presenteert. Als je dit dan vergelijkt met die tamme bloemzak van Allen & Heath die eigenlijk niks vertelt over de mixer en die 2 faggots voor Denon die daar een beetje raar staan te doen, dan is het ook wel te begrijpen dat sommige mensen minder warm worden voor hun mixers...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.