Poster: Adrien1989
Vind het zo jammer dat een Xone 92 geen Send Return heeft, maar een Aux, dat zijn echt twee verschillende dingen. Als je een effecten apparaat aansluit via een aux krijg je een dubbel geluid, wat gaat phasen, bij een send return is dat niet zo, omdat het geluid simpelweg een andere weg neemt. Dat is voor mij toen der tijd ook de reden geweest om niet over te gaan op een Xone 92, aangezien ik een goede send/return nodig had. Maar voor wat ik nu doe is een aux juist wel super makkelijk, dus wie weet....
Poster: Tekhead
@ jorrit,
?hoe jij met allerlei geleerde woorden en uitdrukkingen altijd je gelijk probeert te halen is ongelooflijk, maar geeft de tegenpartij niet toe, dan doet hij uit de hoogte, en trek je je terug uit de discussie, en hoop je geen gezichtsverlies te lijden. Dat is pas uit de hoogte doen, zelfs beledigend, en getuige van weinig respect voor je tegenstanders. Maar jorrit, no hard feelings, discussie gesloten, blijft gesloten voor mij, ik hou er niet van om terug boven te halen bij een ander aankomend topic.
Poster: Vassilli
Ik heb de DDM4000 ik ben er erg tevreden over, wel een paar nadelen: De HP ingang zit op een hele rare plek, en de EQ knoppen gaan een beetje 'los' aanvoelen na enige tijd..
Voor de rest zitten er mooie effecten op en de faders voelen ook goed aan!?
Poster: Adrien1989
Dat cue'en is altijd even wennen ja als je terugkomt van ??n van de beiden merken ja , alhoewel je Denon spelers ook op de 'Pioneer manier' kan instellen, persoonlijk neem ik eigenlijk nooit de moeite daartoe. Maar Denon spelers zijn sowieso echt een hele andere wereld. Draaiende platter.... Ik vind het niets . Neemt niet weg dat het de kwaliteit uitstekend is.
Poster: Vassilli
De Xone 42 heeft een 3-band EQ :D
Poster: nils7
De DJM800 is inderdaad niet de beste qua geluid, een xone is beter... dit heel simpel te testen door de EQ's op 0 te zetten, een DJM800 geeft dan nog geluid door terwijl een xone 'm echt killt.
Die ja, mooi ding, maar qua lay out toch wel weer a la DJM800
Da scheelt... als ie digitaal kon volgens mij een sjiek ding!
Die ja, mooi ding, maar qua lay out toch wel weer a la DJM800
Da scheelt... als ie digitaal kon volgens mij een sjiek ding!
Poster: Estacy
heeft niks te maken met geluidskwaliteit is gewoon hoe de fabrikant de EQ's heeft ingesteld. eigenlijk zou er op de DJM 800 een knopje moeten zitten waarmee je kunt kiezen of de EQ's killen of niet.
heeft niks te maken met geluidskwaliteit is gewoon hoe de fabrikant de EQ's heeft ingesteld. eigenlijk zou er op de DJM 800 een knopje moeten zitten waarmee je kunt kiezen of de EQ's killen of niet.
ik bedoel ook geen kill switches, maar een switch om te kiezen of je EQ's killen of niet. Ik ben trouwens wel fan van killende EQ's, en sommige zijn dat niet. dus waarom DJs niet de mogelijkheid geven om dat te kiezen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.